Gå til innhold

Kvinnelig fastlege

Fremhevede innlegg

Gjest Bellatrix
Skrevet
Jeg har mannlig lege og er veldig fornøyd med det. De kvinnelige legene jeg har vært til har vært så hardhendte.

Jeg har vært innom mange leger. Noen kvinner er selvsagt ålreite, men jeg har opplevd dem som mer hardhendte enn mennene.

Videoannonse
Annonse
Gjest Hippopotamus
Skrevet
Jeg har vært innom mange leger. Noen kvinner er selvsagt ålreite, men jeg har opplevd dem som mer hardhendte enn mennene.

Jeg også. Foretrekker derfor mannlige leger.

Skrevet

Jeg har kvinnelig fastlege og kunne ikke tenke meg å bytte til en mannlig en. Har hatt mannlige leger før, med varierene hell.

Jeg føler meg mest komfortabel med en kvinnelig lege rett og slett. Føler at hun har bedre forutsetninger for å forstå meg på en måte. Greit nok med de dagligdagse tingene, men hvis det en dag skulle være noe som er vanskelig for meg så tror jeg at jeg lettere vil kunne kommunisere med en kvinnelig lege.

Gjest TomKrus
Skrevet

Jeg har en kvinnelig fastlege. Jeg drar ikke til henne for å prate om fotballkampen eller rumpa til Claudia Schiffer. Jeg drar til henne når jeg trenger behov for medisinsk hjelp da det er hennes yrke å bistå i slike tilfeller.

Tipper hun har like god medisinsk kompetanse som en hvilken som helst mannlig lege når det kommer til mansen og andre sykdommer og problemer som rammer menn.

Gjest gjest 0
Skrevet

Jeg har hatt begge deler, og nå har jeg en mann som jeg er veldig fornøyd med!

Jeg har hatt tre kvinnelige leger opp igjennom, hun site jeg hadde var best for hun var ganske nyutdannet og tok meg svært seriøst og ville sjekke ting skikkelig. De andre kvinnelige jeg har hatt har liksom ikke "brydd seg". Jeg har hatt to menn og er veldig fornøyd med begge! Han jeg har nå er veldig flink og har virkelig tatt meg på alvor.

Gu har jeg også tatt hos begge kjønn selv om de kvinnelige var spesialister. Synes alle har vært veldig flinke, men jeg ville hatt litt problemer med å ta gu hos fastlegen min siden jeg føler at jeg "kjenner" han litt for godt nå....

Skrevet

Jeg har kvinnelig fastlege. Første gangen jeg var hos henne så var ikke hun min fastlege men hun holdt til på samme praksis som fastlegen min og fastlegen min hadde sluttet tror jeg. Så ble jeg overført til ny fastlege helt på andre siden av by'n. Hos han får jeg høre at den kvinnelige legen jeg hadde vært hos skulle begynne i egen praksis rett ved der jeg hadde flyttet. Så da forta jeg meg å bytte tilbake til henne. Har bare vært hos henne en gang men syns hun var ok og greit med en lege som er i kort avstand fra der jeg bor. :tommel:

Skrevet

Har hatt både kvinnelige og mannlige leger og har ikke noen preferanse ang kjønn. Foretrekker imidlertid å ha en fast lege å forholde meg til slik at jeg slipper å gjenta alt for hver gang jeg er hos legen. Derfor kommer jeg til å beholde min fastlege - som for tiden er en mann.

Skrevet

Jeg har kvinnelig lege og er storfornøyd med det! Men det er vel kanskje også fordi jeg har hatt den samme legen helt siden jeg var barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...