Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er desperat nå, ikke termin før om 7 dager. Men har hatt mye murringer og kynnere. Gikk overtid med første… men nå vil jeg ha hun ut !! Noen som har noen tips?? Hatt sex to dager på rad, ikke noe virkning.. går det Ann å strippe seg selv?? 

Anonymkode: 74459...e58

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Stimulering av brystvortene. Det var alt som skulle til på min frue iallfall. 

Anonymkode: c0d32...501

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hvis du når opp. Eller hvis samboer vil prøve seg. Anbefaler det ikke, hverken jeg eller du (?) er helsepersonell med kunnskap om emnet. 

Google du dette finner du et annet forum med en eldre tråd med beskrivelse på hvordan. Jeg Googlet det selv for et par dager siden 🙃 

Anonymkode: 87428...6b5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, hvis du når opp. Eller hvis samboer vil prøve seg. Anbefaler det ikke, hverken jeg eller du (?) er helsepersonell med kunnskap om emnet. 

Google du dette finner du et annet forum med en eldre tråd med beskrivelse på hvordan. Jeg Googlet det selv for et par dager siden 🙃 

Hvordan gjorde du det da? Hadde det noe virkning? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan gjorde du det da? Hadde det noe virkning? 

Jeg Googlet det for noen dager siden, jeg gjorde det ikke. Eller, jeg prøvde selv men når ikke opp og samboer kommer til å tro jeg er blitt klin gæren hvis jeg ber han om å prøve - selv om jeg ikke er langt fra å nettopp bli det. 

Det ligger en god forklaring noen innlegg ned på denne tråden. 

https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141213882-hvordan-kan-man-sjekke-selv-om-man-er-moden/

AnonymBruker
Skrevet

Min svigermor strippet seg selv, MED hell! Hvordan i alle verdens dager hun KLARTE det, det skjonner jeg ikke. Men hun er skikkelig sta, så var nok det som vekte henne:)

vi prøvde dyp penetrering! Samme kvelden kom vi inn og da fikk jeg konstantert åpning.
 Kan jo også prøve med 2-3 te-kopper. Det setter ihvertfall igang fordøyelsen hos meg, og det er jo en trigger! Ellers har jeg lest mye om sterk og fet mat! 

Anonymkode: 6b63e...878

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...