Gå til innhold

Dere som er eller har vært hekta, dere slettet og blokket alt fra vedkommende. Tok han/ henne noe mer kontakt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker hvordan ville de i såfall kontakta dere hvis dere har slettet og blokkert de på alle arenaer? 

Hva gjorde de når de tok kontakt igjen? 

Vet det er mange som har vært i hekt og hadde vært interessant å høre hvordan det har opplevdes etter du slettet og blokkerte dem? 

Anonymkode: 9ebb6...1e6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Tenker hvordan ville de i såfall kontakta dere hvis dere har slettet og blokkert de på alle arenaer? 

Vet det er mange som har vært i hekt og hadde vært interessant å høre hvordan det har opplevdes etter du slettet og blokkerte dem? 

Traumatisk , fikk store skader etterpå 

Anonymkode: 83a0b...7ae

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Traumatisk , fikk store skader etterpå 

huff så trist. Hva skjedde? Vet disse som hekter hvor mye skade de kan gjøre på ett annet menneske egentlig ?

Tok han eller hun kontakt etter du slettet og blokket? Sprakk du underveis og tok de inn i livet ditt igjen? Hvordan klarte du det? 

ts

AnonymBruker
Skrevet

ts ett spørsmål til: Er det som oftest menn som hekter damer eller er det 50/50?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

huff så trist. Hva skjedde? Vet disse som hekter hvor mye skade de kan gjøre på ett annet menneske egentlig ?

Tok han eller hun kontakt etter du slettet og blokket? Sprakk du underveis og tok de inn i livet ditt igjen? Hvordan klarte du det? 

ts

Har du blokkert en som du håper vil ta kontakt igjen?

Anonymkode: 306a1...337

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

ts

På første spørsmålet ditt det tror jeg at de gjør. Jeg tror de bevisst vet hva de gjør og hvilken makt de sitter med. Jeg opplevde og bli blokkert og slettet. Hadde en grusom tid etterpå som varte i mange måneder. Men, nå gir jeg faen. Ser jeg personen igjen kommer jeg til å gå rett forbi som luft. Personen betyr 0,0000 nå. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Var hekta i lang tid, men det førte ikke til noe. Jeg fikk ikke det jeg ønsket tilbake, men han klarte å holde tak i meg en god stund. Det ødela meg. Til slutt ble jeg sterk nok til å si at nok var nok. Jeg hadde riktignok møtt en annen, der jeg kjente at ting var mer riktig. Da han prøvde å ta kontakt igjen noen uker etter forrige kontakt,  sendte jeg en sms der jeg skrev at jeg hadde gått videre og møtt en annen. Jeg blokka han ikke, men han tok aldri kontakt igjen....

Anonymkode: 2ea79...a04

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Var hekta i lang tid, men det førte ikke til noe. Jeg fikk ikke det jeg ønsket tilbake, men han klarte å holde tak i meg en god stund. Det ødela meg. Til slutt ble jeg sterk nok til å si at nok var nok. Jeg hadde riktignok møtt en annen, der jeg kjente at ting var mer riktig. Da han prøvde å ta kontakt igjen noen uker etter forrige kontakt,  sendte jeg en sms der jeg skrev at jeg hadde gått videre og møtt en annen. Jeg blokka han ikke, men han tok aldri kontakt igjen....

TS

Ser at å finne en ny kan være en god løsning. Da får en jo tankene over på noe annet. Men de som er alene og skal takle alt selv ser jeg for meg blir vanskeligere. Som regel er det lite forståelse og få blant venner også har jeg skjønt for de ikke skjønner at sånt er mulig. Men super bra at du klarte det fint. thumbs up. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Har du blokkert en som du håper vil ta kontakt igjen?

Anonymkode: 306a1...337

Vel hvis en vil at noen skal kontakte en igjen så er det jo bare å unblokke de er det ikke? Da er de vel snart der igjen med en melding. TS. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blokka og har ikke hørt noe takk gud. Jeg kutter ut folk med en gang jeg innser at det er en hekt. Man får aldri et sunt forhold med folk som hekter. 

Å finne seg en ny med en gang er som å ta plaster på et sår som burde sys. 

Det var hardt i begynnelsen, men det går alltid over. Det tar bare litt tid. 

Anonymkode: ec553...141

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vel hvis en vil at noen skal kontakte en igjen så er det jo bare å unblokke de er det ikke? Da er de vel snart der igjen med en melding. TS. 

TS hvis du er blokkert - eller blokkerer tar ikke pengen kontakten igjen. Gjør den det er det blir det trakassering. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

TS hvis du er blokkert - eller blokkerer tar ikke pengen kontakten igjen. Gjør den det er det blir det trakassering. 

Pengen = personen 🤓

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

På første spørsmålet ditt det tror jeg at de gjør. Jeg tror de bevisst vet hva de gjør og hvilken makt de sitter med. Jeg opplevde og bli blokkert og slettet. Hadde en grusom tid etterpå som varte i mange måneder. Men, nå gir jeg faen. Ser jeg personen igjen kommer jeg til å gå rett forbi som luft. Personen betyr 0,0000 nå. 

Anonymkode: 83a0b...

Enig der jeg tror kanskje ikke de skjønner det i begynnelsen men som tiden går og de ser at de bare kan knipse med fingrene uten å gjøre en innsats eller bry seg selv så står personen der. Det er vel da de innser hvilken makt de har. Eller de fraskriver seg ansvaret ved å tenke at. Jo jeg har jo sagt at det ikke kan bli noe forhold. Kun vennskap og sex, men at hun da fortsatt er her, er hennes problem ikke mitt? Kan hende menn tenker slik. Dermed blir det oss damenes problem og ordne opp i det. Noe som er helt greit egentlig. Damer må bare bli litt mer bevisst på slikt. Har sett etter uttallig tråder hvor mange som blir hektet og har tror jeg nå fått ett slags svar i hodet hvorfor det skjer. 

De damene som ikke er krystall klare på at de ønsker et forhold, men ser det an og prøver seg frem og så liker de mannen veldig godt og følelsen kommer snikende så kommer frykten for at det ikke blir noe mer en sex. Så roter man seg oppi sex.  Og han så for seg bare sex uten forpliktelser og hun forhold så har du oppskriften på et mulig hekt. Er sikkert andre årsaker også men dette er i hvertfall en av de. 

ts

AnonymBruker
Skrevet

Hva i alle dager er denne hekte-greia?

Anonymkode: a3163...20d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg blokka og har ikke hørt noe takk gud. Jeg kutter ut folk med en gang jeg innser at det er en hekt. Man får aldri et sunt forhold med folk som hekter. 

Å finne seg en ny med en gang er som å ta plaster på et sår som burde sys. 

Det var hardt i begynnelsen, men det går alltid over. Det tar bare litt tid. 

Anonymkode: ec553...141

Visste du før du blokkerte hvordan personen hadde det?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Har blokkert og slettet flere ganger . Når jeg blokkerer på Messenger får jeg ikke opp meldinger han evnt har skrevet . Jeg må innrømme at jeg har åpnet i flere runder og håpet at han skulle skrive noe fint igjen . Han gjorde dette de to første gangene jeg klarte å blokkere han helt . Og han klarte å huke meg inn igjen da jeg fortsatt var alt for svak for han og sexen vi hadde var så  bra for begge . Hans unnskyldning er barna , han blir kun pga dem men han er blitt veldig glad i meg og elsker intimiteten vår . Men dette holder ikke for meg . Dette er drit vondt og savner han fortsatt helt sykt tross vi begge er i forhold🙈

så når han tok kontakt igjen så møtte jeg han igjen . Begge gangene . Uansett hvor vondt dette er så hold på blokkeringen hvis du klarer ! Hadd han ville hatt deg ville dere nå ha vært sammen ,og det ville ikke vært tvil.

Anonymkode: 94c8c...270

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

huff må nå le..skjønner det er autokorrekt men "pengen" ??? ha ha ha...

ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

TS

Ser at å finne en ny kan være en god løsning. Da får en jo tankene over på noe annet. Men de som er alene og skal takle alt selv ser jeg for meg blir vanskeligere. Som regel er det lite forståelse og få blant venner også har jeg skjønt for de ikke skjønner at sånt er mulig. Men super bra at du klarte det fint. thumbs up. 

Helt klart vanskeligere alene! Også vet jeg ikke om det er så lurt med en rebound sånn egentlig, hehe. 

Det er trist om du ikke får støtte fra dem rundt deg. Husker selv at det var utrolig vanskelig å takle de følelsene jeg hadde. Jeg fikk heldigvis støtte fra venninner, og har støttet de tilbake når de har vært i samme situasjon. Det som er vanskelig er at man må komme til det punktet selv hvor nok er nok...

AnonymBruker
Skrevet

Hekt = avhengighet 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke vet hva det er så har du sannsynlig aldri hatt det problem. Bare å gå videre. ha ha ha.

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...