Gå til innhold

Noen som selv har blitt psykisk syk/ deprimert av å leve med psykisk syk partner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan merket dere at det begynte å gå løs på helsa?  Hvordan har dere det i dag? Kom dere dere ut eller lever dere fortsatt i forholdet?

Anonymkode: 95231...723

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Knakk sammen til slutt. Først da gikk mannen til legen og fikk henvisning til psykolog. 

Vi er enda sammen, men vi må ta og leve eget liv ved siden av hverandre. Om det gir noen mening. Gå egne turer, osv. 

Anonymkode: d95a8...246

AnonymBruker
Skrevet

Var sammen med noen som hadde alvorlig GAD- lidelse i mange år.  Sitter igjen som en mindre versjon av meg selv, mer innesluttet og tørr ikke å ta opp for mye plass.

Kroppslig kjenner jeg det med at ryggen har stivnet helt opp, kvalme, brekkninger, hodepine og rett og slett utmattelse.

Ble slutt for 4 år siden, plagene kom 2 år etter det ble slutt.

Har fortsatt ikke funnet noe behandlingsalternativ som har funket for meg. Så jeg sliter med samme plagene enda og håper jeg snart kan finne noe som kan hjelpe.

Anonymkode: 1dcfe...890

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Jeg mistrives så mye med hans psykiske tilstand at jeg raste ned i vekt og ble undervektig, mistet mye hår, ble deprimert og apatisk og etterhvert et frustrert og bittert menneske. Jeg fikk igjen meg selv etter jeg gjorde det slutt 

Anonymkode: 383d8...bf3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...