AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #1 Skrevet 2. januar 2022 Hvordan håndtere dette på en god måte uten og såre vedkommende? Anonymkode: f90e8...49f
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #2 Skrevet 2. januar 2022 På hvilken måte er de innbilske? Anonymkode: 209a0...761 3
Svigermor Skrevet 2. januar 2022 #3 Skrevet 2. januar 2022 Jeg tror du må skrive litt mer om hva som er problemet. 3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #4 Skrevet 2. januar 2022 Som med hva f.eks hva de betyr for andre, talent, hva de kan. Osv Anonymkode: f90e8...49f
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #5 Skrevet 2. januar 2022 Må den innbilske håndteres? Kan hen ikke få lov til å være som hen er? Anonymkode: d2cd4...c75
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 2. januar 2022 #6 Skrevet 2. januar 2022 For lite info, det er mange måter å være innbilsk på.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #7 Skrevet 2. januar 2022 Lurer også på hva det konkrete problemet er. Stort sett så trenger man jo ikke håndtere innbilske, vi har vel alle møtt noen som tror de er verdens deiligste eller smarteste menneske uten at man føler man har en plikt å jekke dem ned. Jeg tenker de får ha livsløgnen sin, med mindre det går utover noen andre. Kanskje jeg ville frarådet en god venninne som trodde hun var Mariah Carey men sang som en kråke å delta på Idol, men jeg vet ikke om det er en sånn type situasjon du er i? Den er litt kinkig.. hadde kanskje rådet henne å ta en time hos en sangpedagog først for å få profesjonelle råd før audition, altså lagt det på en annen å servere beskjeden Men igjen, vet ikke hva akkurat ditt problem er, så vanskelig å svare generelt. Anonymkode: 6e1ce...b53 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #8 Skrevet 2. januar 2022 15 minutter siden, AnonymBruker said: Som med hva f.eks hva de betyr for andre, talent, hva de kan. Osv Anonymkode: f90e8...49f Dette er under "Samliv og kjærlighetsrelasjoner", så jeg antar at mannen din tror han er mer talentfull enn han egentlig er på ett eller annet vis. Kan du ikke bare si konkret hva problemet er, dette er et diskusjonsforum og ikke en gjettelek hvor deltakerne spør deg spørsmål for å prøve å finne ut hva det er du lurer på. Er problemet mindre enn en fyrstikkeske? Større enn en sykkelveske? Anonymkode: d723b...536 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #9 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Dette er under "Samliv og kjærlighetsrelasjoner", så jeg antar at mannen din tror han er mer talentfull enn han egentlig er på ett eller annet vis. Kan du ikke bare si konkret hva problemet er, dette er et diskusjonsforum og ikke en gjettelek hvor deltakerne spør deg spørsmål for å prøve å finne ut hva det er du lurer på. Er problemet mindre enn en fyrstikkeske? Større enn en sykkelveske? Anonymkode: d723b...536 Lager et nytt innlegg. Beklager. Anonymkode: f90e8...49f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå