AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #1 Skrevet 2. januar 2022 Jeg har noen spørsmål om gutters/menns ereksjon om morgenen. Hvor lenge varer det før det går over av seg selv? Hvor vanlig er det at man må onanere for å få det til å gå over? I sommer var jeg på telttur sammen med min bror og noen felles venner. Jeg mener at jeg la merke til at det var ganske vanlig at de hadde kul på buksa når de sto opp og jeg tror at mange gikk for seg selv for å onanere ganske raskt etter at de hadde stått opp. Anonymkode: 8a7ee...4ef
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #2 Skrevet 2. januar 2022 Morgenbrød er normalt for gutter det.. i fra de er født til de dør, grunnet at blærer er full. som regel når man våkner og tisser så blir den slapp:) Anonymkode: fa93c...6ac 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #3 Skrevet 2. januar 2022 Større sjanse for at de gikk for å tisse enn å onanere 🤣 Anonymkode: 5ef4d...811 11
SlemUlv Skrevet 2. januar 2022 #4 Skrevet 2. januar 2022 https://www.ung.no/oss/sex/222503.html Det er altså en helt normal funksjon, som også kvinner har 3
sicario Skrevet 2. januar 2022 #5 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hvor vanlig er det at man må onanere for å få det til å gå over? Anonymkode: 8a7ee...4ef Man må aldri onanere for at den skal gå over. Ereksjonen om morgenen har ingen ting med kåthet å gjøre. 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #6 Skrevet 2. januar 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Morgenbrød er normalt for gutter det.. i fra de er født til de dør, grunnet at blærer er full. som regel når man våkner og tisser så blir den slapp:) Anonymkode: fa93c...6ac Derfor danskene kaller det "vandpik". og noen veldig kåthet er ikke alltid en del av det sånn uten videre, så den kan fort bli slapp, ja. Er i hvert fall min erfaring. Anonymkode: 4634a...33e 1
Gjest ABM Skrevet 2. januar 2022 #7 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg har noen spørsmål om gutters/menns ereksjon om morgenen. Hvor lenge varer det før det går over av seg selv? Hvor vanlig er det at man må onanere for å få det til å gå over? I sommer var jeg på telttur sammen med min bror og noen felles venner. Jeg mener at jeg la merke til at det var ganske vanlig at de hadde kul på buksa når de sto opp og jeg tror at mange gikk for seg selv for å onanere ganske raskt etter at de hadde stått opp. Anonymkode: 8a7ee...4ef Næ..akkurat mårrabrødet må ikke runkes bort nei....holder å pisse da..... Hvis den står igjen 10 min senere hjelper ikke pissing 🙈
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #8 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Større sjanse for at de gikk for å tisse enn å onanere 🤣 Anonymkode: 5ef4d...811 Takk for mange svar! (Men jeg tror ikke de gikk for å tisse for de var for lenge borte til det, og tisse gjorde de gjerne rett bak teltene.) Anonymkode: 8a7ee...4ef
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #9 Skrevet 2. januar 2022 Man får ståpikk for at man ikke skal pisse seg ut mens man sover. Det hindrer også at man ruller ut av senga! Anonymkode: fad0b...b39 2
Elaine Marley Skrevet 22. januar 2022 #10 Skrevet 22. januar 2022 Tråden er ryddet for innhold Kvinneguiden ikke vil assosieres med. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #11 Skrevet 22. januar 2022 Kvinner har også morgenbrød... Bare kjenn etter på morgenen. Anonymkode: b06e1...a2a
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #12 Skrevet 23. januar 2022 Bruker å knulle dama mi om morgenen med morgen brødet mitt, ekstra hard om morgenen. Tror hun digger å få kuk på morgenen. Anonymkode: 3068f...c63 1
Danseskjørt Skrevet 23. januar 2022 #13 Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 2.1.2022 den 12.57): Man får ståpikk for at man ikke skal pisse seg ut mens man sover. Det hindrer også at man ruller ut av senga! Anonymkode: fad0b...b39 😂😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå