Gå til innhold

Babymagen er ikke i midten, men til høyre for navlen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg ligger på ryggen i senga ser jeg babykulen mellom navlen og skambeinet, men den kulen ligger til høyre og ikke i senter. Er ikke det litt uvanlig til å være i uke 15? Føler det er vanlig når babyen blir stor på slutten og legger seg på den ene siden, men føles som livmora vokser skjevt? 

Har noen andre hatt det sånn i andre trimester? 

Anonymkode: e77a0...683

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du fått barn tidligere?

Jeg fikk en skade på magemusklene etter å ha fått barn (enten pga keisersnittet eller magemusklene skadet på annen måte), slik at magen min alltid buler mer på den ene siden når jeg er oppblåst selv om jeg ikke er gravid.

Anonymkode: b02ca...065

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har du fått barn tidligere?

Jeg fikk en skade på magemusklene etter å ha fått barn (enten pga keisersnittet eller magemusklene skadet på annen måte), slik at magen min alltid buler mer på den ene siden når jeg er oppblåst selv om jeg ikke er gravid.

Anonymkode: b02ca...065

Ja, har et barn fra før. Men ingenting ble ødelagt såvidt jeg vet. Vaginal fødsel med skrubbsår. 

Merket det en dag jeg var oppblåst også før babymagen ble synlig, men tarmer og livmor er jo to helt forskjellige ting 🤔

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Når jeg ligger på ryggen i senga ser jeg babykulen mellom navlen og skambeinet, men den kulen ligger til høyre og ikke i senter. Er ikke det litt uvanlig til å være i uke 15? Føler det er vanlig når babyen blir stor på slutten og legger seg på den ene siden, men føles som livmora vokser skjevt? 

Har noen andre hatt det sånn i andre trimester? 

Min var også sånn, baby lå med hode der det bula ut. Livmoren forran.

Anonymkode: b6b7e...8ba

AnonymBruker
Skrevet

Det er nok bare en kombinasjon av hvordan babyen ligger, og hvordan tarmene ligger under og rundt livmoren.

Anonymkode: 13970...fe7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...