Gå til innhold

Alternativer til T-we

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har T-We og har vært fornøyd med det fram til TV 2-kanalene manglet. Jeg liker å ha alt på en app, kunne se de på min vanlige tv, samt ha det på apple-tv i tv-stue og ha det på ipad på reise. Jeg liker også å ha tv-arkiv og bredt utvalg av kanaler. Men slik det er nå er det ikke et bra alternativ pga jeg bruker TV 2-kanalene mye og vil ikke kjøpe TV2-play itillegg. Finnes det alternativer som er like sømløst i bruk? Erfaringer?

Anonymkode: 36934...05b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg ikke direkte erfaring med T-We, men jeg tror nok alle distributører har den type app for mobil/PC/smartTV/appleTV samt TV-arkiv. 

Selv har jeg Telia (tidl. Get) og har det du skriver i en relativt oversiktlig og fin app.

Men der mistet jeg også TV 2-kanalene en stund, så det er jo ikke helt umulig å unngå at det blir noen brudd i forhandlinger. TVNorge og TV3 har jo også gått i svart hos diverse distributører på diverse tidspunkt. Jeg hadde skiftet om jeg kunne, men borettslaget har avtale med Telia.

Altibox er vel kjent som de med de mest fornøyde kundene, vinner hvert år på det. Tror de har både gode løsninger og best kundeservice. RiksTV har jeg også hørt godt om. 

Anonymkode: aff56...04a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nå har jeg ikke direkte erfaring med T-We, men jeg tror nok alle distributører har den type app for mobil/PC/smartTV/appleTV samt TV-arkiv. 

Selv har jeg Telia (tidl. Get) og har det du skriver i en relativt oversiktlig og fin app.

Men der mistet jeg også TV 2-kanalene en stund, så det er jo ikke helt umulig å unngå at det blir noen brudd i forhandlinger. TVNorge og TV3 har jo også gått i svart hos diverse distributører på diverse tidspunkt. Jeg hadde skiftet om jeg kunne, men borettslaget har avtale med Telia.

Altibox er vel kjent som de med de mest fornøyde kundene, vinner hvert år på det. Tror de har både gode løsninger og best kundeservice. RiksTV har jeg også hørt godt om. 

Anonymkode: aff56...04a

Takk for innspill. Sjekket Altibox, men de var ikke et alternativ her jeg bor.

Anonymkode: 36934...05b

Skrevet

Du kan jo prøve Strim, flere strømme tjenester i ett og flere kanaler. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...