AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #1 Skrevet 2. januar 2022 Jeg er sikkert ikke eneste testomaten her, etter å ha mistet noen ganger. Jeg tester ca annenhver dag, og er 5+1 i dag. noen som vet når testene slutter å bli sterkere ? Jeg syntes testen i dag ikke ble noe sterkere. testene er fra babyplan, strips med følsomhet på 25 ❤️ Anonymkode: 3e189...21a
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #2 Skrevet 2. januar 2022 Vil tro det er når teststreken er like sterk som kontrollstreken? Var iallefall da jeg slutta å teste ved siste graviditet siden den ikke kunne bli sterkere. Lykke til 💕 Anonymkode: 52f6d...981
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #3 Skrevet 2. januar 2022 Rfsu test ofte har jeg brukt. Først i dag ble teststreken sterkere enn kontrollstreken. Er 5+6 i dag. Denne testen er treg da, men likevel. Anonymkode: 0be9b...458
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #4 Skrevet 2. januar 2022 Strimmeltester er beregna for å gi et ja/nei svar, ikke måle økning. Kjøp digital med ukeindikator eller mål hcg hos legen. Jeg testet en stund med strimmeltester bare for moro skyld (var en del igjen i boksen), og når de kom dit at kontrollstreken var tydelig og kom opp samtidig/før teststreken ble de ikke sterkere. Vil tro det varierer fra test til test, mengde fargestoff osv, men gir altså ikke mening å prøve å tolke styrken på en sånn test så lenge den slår ut tydelig positiv. Anonymkode: 16c63...574
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå