Gå til innhold

Når slutter graviditet tester å bli sterkere? Noen som vet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sikkert ikke eneste testomaten her, etter å ha mistet noen ganger. Jeg tester ca annenhver dag, og er 5+1 i dag. 

noen som vet når testene slutter å bli sterkere ? Jeg syntes testen i dag ikke ble noe sterkere. 

testene er fra babyplan, strips  med følsomhet på 25 
❤️

Anonymkode: 3e189...21a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vil tro det er når teststreken er like sterk som kontrollstreken? Var iallefall da jeg slutta å teste ved siste graviditet siden den ikke kunne bli sterkere. 

Lykke til 💕

Anonymkode: 52f6d...981

AnonymBruker
Skrevet

Rfsu test ofte har jeg brukt. Først i dag ble teststreken sterkere enn kontrollstreken. Er 5+6 i dag. Denne testen er treg da, men likevel.

Anonymkode: 0be9b...458

AnonymBruker
Skrevet

Strimmeltester er beregna for å gi et ja/nei svar, ikke måle økning. Kjøp digital med ukeindikator eller mål hcg hos legen. 

Jeg testet en stund med strimmeltester bare for moro skyld (var en del igjen i boksen), og når de kom dit at kontrollstreken var tydelig og kom opp samtidig/før teststreken ble de ikke sterkere. Vil tro det varierer fra test til test, mengde fargestoff osv, men gir altså ikke mening å prøve å tolke styrken på en sånn test så lenge den slår ut tydelig positiv. 

Anonymkode: 16c63...574

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...