AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #1 Skrevet 2. januar 2022 Har hatt rosa og brun utflod i over en uke, er i uke 11 og er kjempe redd for at jeg har en ma eller en sa?? Noen som har erfaring? Anonymkode: 4a185...24c
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #2 Skrevet 2. januar 2022 Jeg hadde litt blodig utflod (ikke brun, kun fersk rosa) i uke 10. Da tar morkaken over, og det er vanlig å blø litt. Det kan være det har tatt litt tid for kroppen din før det kommer ut, og derfor er litt brunt? Anonymkode: 10d63...b3a
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #3 Skrevet 2. januar 2022 Det kan være helt ufarlig, og det kan være MA eller starten på en SA. Ville bedt om en ultralyd for å få vite om alt er bra 😊 Krysser fingrene for deg ❤️ Anonymkode: 17c8b...825
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #4 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg hadde litt blodig utflod (ikke brun, kun fersk rosa) i uke 10. Da tar morkaken over, og det er vanlig å blø litt. Det kan være det har tatt litt tid for kroppen din før det kommer ut, og derfor er litt brunt? Anonymkode: 10d63...b3a Ja, er lov å håpa🤞🏼🤞🏼 Anonymkode: 4a185...24c
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #5 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det kan være helt ufarlig, og det kan være MA eller starten på en SA. Ville bedt om en ultralyd for å få vite om alt er bra 😊 Krysser fingrene for deg ❤️ Anonymkode: 17c8b...825 skal be om ein ul når jeg skal til legen på tirsdag, så håper jeg at alt går bra🤞🏼 Anonymkode: 4a185...24c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå