Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en straks tre mnd gammel baby. Renselse varte lenge men stoppet opp etter syv uker.. ca fire dager etter fikk jeg ny blødning som minnet mistenkelig på mensen- jeg fullammer- er ikke det rart da? Etter dette har jeg fått en liten blødning  med nøyaktig to ukers mellomrom hver gang..  På seksukers kontroll virket alt normalt og celleprøve var normal. Har fått time hos gynekologen men dette er enda noen uker til så tenkte å høre om noen har opplevd lignende.

Anonymkode: 45349...f7a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tenker at fire dager etter renselsen var det en «rest» av renselsen. Veldig merkelig om det har oppstått en eggløsning midt i renselsen som resulterte i menstruasjon fire dager etter renselsen, så kort tid etter fødsel. 

Selv brukte jeg to år på å få menstruasjon tilbake. Ammet i 16 mnd. Men det er nok ikke helt vanlig.

Anonymkode: 82633...6fe

AnonymBruker
Skrevet

Min baby er rett over to mnd og jeg har allerede fått det jeg tror er mensen. Jordmord mente det kunne være mer rester, men jeg hadde renselse, opphold, rester, opphold og så det jeg tror er mensen. La det i appen, så spent på om det kommer en ny mens snart da. Krysser fingrene for ikke! Fullammer også. 
Min mor fikk også mensen raskt, og min tante ble gravid med ny før hun fikk mensen igjen… Så er vel bare noen som ikke slipper unna?

Anonymkode: df148...d4a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...