Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan konfrontere en jeg vet har løyet til meg? Det gjør ganske vondt fordi hen har lurt meg i flere måneder til å tro at hen liker meg og vil ha et kjæresteforhold med meg, men så viser det seg og bare være løgn. Det er ikke engang noen andre inne i bildet, det er bare gjort for å såre meg. Forferdelig person, som jeg så klart har det bedre uten. Men vil gjerne ta det opp med personen, så jeg får en avslutning.

Anonymkode: af4d5...b52

Videoannonse
Annonse
Gjest theTitanic
Skrevet

Det er bare å si at du ble lurt og at det er skikkelig råttent gjort. Men ikke forvent noe unnskyldning eller fornuftig svar. Det tror jeg ikke du får og det er ingen god følelse å bli skuffet

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det beste er å kutte all kontakt uten en lyd. Så kan vedkommende lure.

Skjønner behovet for å fortelle, men tror ikke sånne personer tar det inn dessverre.  

Har opplevd dette selv.

Anonymkode: 7ff40...48f

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker den personen har datet deg og kommet frem til at det ikke er en match likevel. Det er ikke å lyve. Det er dating i et nøtteskall. Å føle seg såret når man blir avvist er normalt, men å skulle «ta» den personen er patetisk. La hen gå og vær glad for at du fikk vite det før det hadde gått altfor lang tid. 

Anonymkode: 161f7...8a4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Hvordan konfrontere en jeg vet har løyet til meg? Det gjør ganske vondt fordi hen har lurt meg i flere måneder til å tro at hen liker meg og vil ha et kjæresteforhold med meg, men så viser det seg og bare være løgn. Det er ikke engang noen andre inne i bildet, det er bare gjort for å såre meg. Forferdelig person, som jeg så klart har det bedre uten. Men vil gjerne ta det opp med personen, så jeg får en avslutning.

Har opplevd dette selv at ei har brukt meg og mannen til gratis overnatting men ikke for å overnatte hos oss for å vær i sammen med oss. Når jeg ga beskjed at jeg ikke gadd å bli behandlet dårlig lenger så blei hun sur og hun ga skylden på meg. Blokkerte meg og ignorerer meg. Har blokkert hu igjen og jeg ikke gidder ikke å vær med slike folk. Hun har gjort dette i mange år. 

Anonymkode: f26b7...2c9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tenker den personen har datet deg og kommet frem til at det ikke er en match likevel. Det er ikke å lyve. Det er dating i et nøtteskall. Å føle seg såret når man blir avvist er normalt, men å skulle «ta» den personen er patetisk. La hen gå og vær glad for at du fikk vite det før det hadde gått altfor lang tid. 

Anonymkode: 161f7...8a4

Hadde det vært slik, hadde jeg såklart godtatt det. Hen fortsetter å overbevise meg om at hen vil være med meg, men kommer med dårlige unnskyldninger og løgner for å unngå nettopp det. Det er det jeg blir såret over, at hen bare fortsetter å lyve. 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har en gammel far som er syk og nesten 80. Han sier mye dumt, men en gang sa han noe veldig glupt. Han jobbet med It sikkerhet i den tiden da de hadde hullkort, og bygget systemer for fabrikker og andre som trengte å vite at ting fungerte som det skal. Han sa: jo mer komplisert og sammensatt et system er, jo mer kan gå galt. Det enkleste er at - om du ønsker å vite noe (trenger du det?)- så spør ham.

Enkelt = bra.

Masse tull = masse tull.

Men slik som du beskriver denne personen, så har jo svaret hans liten verdi. Løgn og manipualsjon følger løgn og manipulasjon. Det beste er derfor og stille og rolig finne noen andre. Du vet allerede alt du trenger å vite. Det kommer altså trolig ikke noen "ny informasjon".

Endret av Michaelhe
  • Liker 2
Skrevet

Kan du ikke bare forlate ham, da? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg tror det beste er å kutte all kontakt uten en lyd.

Enig. Personen vil ikke innrømme eller beklage det å ha brukt deg, hen vil bare forsvare seg selv og lyve enda mere så det er ikke noe poeng å ta det opp med vedkommende 

Anonymkode: 8fc7d...405

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hen??????????

Anonymkode: 6c502...5db

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ett par familie-medlemmer som løy hele forbanna tiden. De kunne komme med masse forskjellig drittslenging, og kalle meg stygge ting. Men når de skulle snakke med noen andre, så påstod dem blant annet at det vis nok var JEG som hadde kommet med all mulig slags dritt. 

Men jeg begynte faktisk å ta video-overvåkning, for eksempel når vi satt i samme rom. Når jeg seinere overhører dem komme med masse tullball og søppel  angående meg (ovenfor noen andre) så kan jeg selvfølgelig komme med videoen. Men da får drittungene fullstendig raseri-anfall, og kaller meg for enda mer dritt, en "løgner" og så videre. De nekter fullstendig for at det jeg påstår (og har video-overvåkning av) er falskt. 

det aller største problemet var at alle andre ikke ønsker å "konfrontere" disse  gigantiske snørr-klumpene i det hele tatt. Det "enkleste" for alle som sitter rundt, er selvfølgelig bare å jatte med, og late som de er 100 prosent enige med disse drittene.    

Anonymkode: a6165...fb1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg hadde ett par familie-medlemmer som løy hele forbanna tiden. De kunne komme med masse forskjellig drittslenging, og kalle meg stygge ting. Men når de skulle snakke med noen andre, så påstod dem blant annet at det vis nok var JEG som hadde kommet med all mulig slags dritt. 

Men jeg begynte faktisk å ta video-overvåkning, for eksempel når vi satt i samme rom. Når jeg seinere overhører dem komme med masse tullball og søppel  angående meg (ovenfor noen andre) så kan jeg selvfølgelig komme med videoen. Men da får drittungene fullstendig raseri-anfall, og kaller meg for enda mer dritt, en "løgner" og så videre. De nekter fullstendig for at det jeg påstår (og har video-overvåkning av) er falskt. 

det aller største problemet var at alle andre ikke ønsker å "konfrontere" disse  gigantiske snørr-klumpene i det hele tatt. Det "enkleste" for alle som sitter rundt, er selvfølgelig bare å jatte med, og late som de er 100 prosent enige med disse drittene.    

Anonymkode: a6165...fb1

Hadde du samtykke til video opptak? 

Anonymkode: b6bd5...571

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...