Gå til innhold

Vanskeligere å tørke meg etter dobesøk nå som gravidmagen begynner å bli stor

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kommet et stykke ut i svangerskapet og magen har virkelig begynt å ta plass. Fra før har jeg stor rumpe, så har alltid måttet tørke fra fremsiden, men nå begynner det å bli skikkelig vanskelig å rekke bak på grunn av magen. Hva skal jeg gjøre?😅

Anonymkode: 0df83...ed5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta deg en dusj etter nr 2.

Anonymkode: ddd93...9b1

• Liker 1
Skrevet

Kjøp slik dusj til å ha ved siden av doen. Så kan du spyle deg ren. Så får du heller lufttørke hvis det er vanskelig å tørke med papir eller håndkle.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da blir det dusjing etter dobesøk😛

AnonymBruker
Skrevet

Takk for at du spør! Jeg begynte tro jeg var fryktlig inmobil😵💫 ikke er magen så stor heller, men plutselig kjempe vanskelig være helt ren bak 😂 

takk!

Anonymkode: 714bc...c30

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Takk for at du spør! Jeg begynte tro jeg var fryktlig inmobil😵💫 ikke er magen så stor heller, men plutselig kjempe vanskelig være helt ren bak 😂 

takk!

Aldri hørt om at det skulle være et problem😂 Det verste er når babyen ligger langt oppi ribbena, da klarer jeg såvidt å tørke meg foran😂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Aldri hørt om at det skulle være et problem😂 Det verste er når babyen ligger langt oppi ribbena, da klarer jeg såvidt å tørke meg foran😂

Nei, er pina meg mange rare ting man erfarer som gravid som jeg aldri har tenkt over før 😂 jeg prøvde intimbarbere meg for noen uker siden, det var det bare å drite i 😂

samme er den enorme anstrengelsen og ta på sokker, og få beina ned i buksa😂 jeg er ikke kjempe stor, og lagt på meg lite. Men magen er liksom Så inni hampen i veien 😂

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...