Gå til innhold

skal du slutte farge hår i år...? Hvordan føle seg fresh OG grå?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Sist jeg satt bakerst i flyet bestemte jeg meg...da så jeg veldig mange voksne damer med altfor mørkt hår og ettervekst. Jeg så også noen få damer med grått hår, det såg så fint ut. De hadde en fin frisyre og såg naturlige ut. Jeg skal prøve å bli grå...selv om mann og barn ikke syns noe om det. Er lei av å farge det.

Anonymkode: 9344d...1b3

Det ser jeg og avogtil.

Min mor går til frisør og har aldri sett sånn ut, men de som farger hjemme med mørke farger som mettes mer og mer blir ikke pent.

Men jeg synes at de som legger seg på skala 6 og oppover er fine. Gjerne 7-8. 

Skrevet

Takk til TS for en viktig tråd. Jeg ser at mange velger å støtte henne, noe som er bra. Her i denne bloggen pekes det på at Grått hår faktisk er en trend, som til og med yngre kvinner hopper på. Man får tips til ulike måter å variere gråfargen på:

How to Pull Off the Gray Hair Trend:

https://hairstylesweekly.com/how-to-pull-off-the-gray-hair-trend/

Jeg regner med at alle, Yngre som eldre, kaster seg på Grå-hår trenden i 2022, i solidaritet med våre eldre medsøstre!

AnonymBruker
Skrevet

Grått hår kan være fint det at det er en trend er det ikke noe å lure på, for det er det.

Jeg er mer 40 enn 35 og har farget det siden jeg var 13, men ytterst få ganger jeg har hatt min eget hårfarge i kanskje mindre en en uke der og en uke her. Men jeg elsker å farge håret mitt, og kommer nok til å fortsette med det i mange år til. Men kjør på ts og andre om det er det dere vil.. Fint med grått hår synes jeg men igjen, jeg elsker å farge det ennda en stund 😁

Anonymkode: bc857...ef7

AnonymBruker
Skrevet

Frisyren er like viktig som fargen. Grått hår med en tøff frisyre er kult.

Jeg er 50 år og har ikke grått hår ennå, men jeg vet ikke om jeg gidder å farge det når det blir grått. Det vokser så fort at jeg tror etterveksten vil vises etter veldig kort tid.

Anonymkode: 1a993...4c5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk fra naturlig rødt til "blondine". Håret mitt ble ikke grått, men lys blondt. Hadde aldri farget håret mitt sånn som det er nå, men synest det er litt kult at jeg fikk denne fargen da rødfargen min forsvant. 

Frisøren min er også veldig fascinert over hvilke farge som vart min gråfarge. 

Anonymkode: 7f9f2...74e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 39 om få dager, og vurderer og farge håret som stripene mine. Evt ikke hele håret, men farge 85 % som de grå. 

Ses best når håret er rufsete som på bildene. Og fremme trenger jeg virkelig hjelp. Blir mer og mer ustelt.

Tips? 

20211016_171658.jpg

20211016_171724.jpg

Anonymkode: ec3ec...c96

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg er 39 om få dager, og vurderer og farge håret som stripene mine. Evt ikke hele håret, men farge 85 % som de grå. 

Ses best når håret er rufsete som på bildene. Og fremme trenger jeg virkelig hjelp. Blir mer og mer ustelt.

Tips? 

20211016_171658.jpg

20211016_171724.jpg

Anonymkode: ec3ec...c96

Syns det ser veldig bra ut, et fint fargespill. ts

Anonymkode: 9344d...1b3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...