AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #1 Skrevet 2. januar 2022 Jeg tenker å bli grå...er mørk i utgangspunktet, så er litt spent. Er såååå lei å farge det, etterveksten vises etter to uker. Tenker være mye ute i frisk luft for å få fin farge i huden, stelle meg og kle meg i fine farger. Hilsen dame snart femti Anonymkode: 9344d...1b3 5
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #2 Skrevet 2. januar 2022 Sjekk ut yummymummy, hun går for grått. Anonymkode: e5c63...3fe
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #3 Skrevet 2. januar 2022 Jeg tror dessverre at man da vil se eldre ut med en gang og i tillegg bli oppfattet som eldre enn man er. Anonymkode: 7bb42...57d
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #4 Skrevet 2. januar 2022 Glansvask med grå Anonymkode: 2f75c...c39
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #5 Skrevet 2. januar 2022 Jeg har fylt 50, men er ikke klar for grått hår ennå. Kommer nok til å fortsette med farge noen år til. Anonymkode: a5434...3c9
Gjest Elder Millennial Skrevet 2. januar 2022 #6 Skrevet 2. januar 2022 👋 Jeg skal😅 Har farget å styrt så mye med håret nå at det er veldig skadet, så nå vil jeg bare spare ut alt sammen og ha det helt naturlig. De grå hårene får bare følge med😅 Det plager ikke meg om jeg ser eldre ut med noen grå hår🤷♀️ Er mest spent på å se hvor mange det er for nå er det leeeenge siden jeg har hatt min naturlige hårfarge🙈
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #7 Skrevet 2. januar 2022 21 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tror dessverre at man da vil se eldre ut med en gang og i tillegg bli oppfattet som eldre enn man er. Anonymkode: 7bb42...57d Man ser nok eldre ut, ja, spørsmålet er om det egentlig har noen betydning. Anonymkode: 4c550...216 9
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #8 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg tror dessverre at man da vil se eldre ut med en gang og i tillegg bli oppfattet som eldre enn man er. Anonymkode: 7bb42...57d Helt uenig, jeg synes bare det ser krampeaktig og litt «skarpt» ut når kvinner farger håret sitt. Det er litt som botox og fillers (men selvsagt ikke like ille), dere ser ikke selv hvor fake det ser ut. Anonymkode: 46396...d45 3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #9 Skrevet 2. januar 2022 Slutta å farge håret for et år siden. Nå blir jeg hvit i håret da og nesten alt er hvitt. Bare litt igjen av min naturlige nesten svarte hårfarge. Jeg får masse komplimenter for hårfargen. De yngre tror jeg har farget det slik og de på min alder syns jeg er tøff som går for hvitt hår. Og veldig mange tar meg for å være yngre enn jeg er. Jeg vasker håret med lillasjampo innimellom for å få glans i det. Er ellers nøye med lett naturlig sminke og pene klær. Passer meg veldig for ikke å kle meg kjerring. Hilsen K48 som ikke angrer på at jeg sluttet å farge håret Anonymkode: 2340d...d28 5
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #10 Skrevet 2. januar 2022 Sist jeg satt bakerst i flyet bestemte jeg meg...da så jeg veldig mange voksne damer med altfor mørkt hår og ettervekst. Jeg så også noen få damer med grått hår, det såg så fint ut. De hadde en fin frisyre og såg naturlige ut. Jeg skal prøve å bli grå...selv om mann og barn ikke syns noe om det. Er lei av å farge det. Anonymkode: 9344d...1b3 6
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #11 Skrevet 2. januar 2022 Nei, men jeg skal trappe ned! Jeg farger det mer og mer sjeldent nå, og prøver å gå hver 4dje mnd. Jeg har farget det såpass mye mørkere enn min naturlige hårfarge, at jeg skal ha en gradvis nedfarging nærmere min egen farge, slik at etterveksten ikke blir helt forferdelig i prosessen. Men jeg har ikke fått noe særlig grå hår enda (45 år), bare noen få "tråder" her og der. Jeg regner med at jeg sikkert får panikk når de grå virkelig dukker opp, og setter i gang med hyppig farging Jeg syns det er veldig kult at kvinner "eier" sine grå, virkelig. Håper jeg blir like tøff Anonymkode: c09f8...260 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #12 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Helt uenig, jeg synes bare det ser krampeaktig og litt «skarpt» ut når kvinner farger håret sitt. Det er litt som botox og fillers (men selvsagt ikke like ille), dere ser ikke selv hvor fake det ser ut. Anonymkode: 46396...d45 Veldig enig der. Iallfall for de som velger feil hårfarge. Bare se på hvor rart det er om menn farger håret🤷♀️ Anonymkode: 2340d...d28 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #13 Skrevet 2. januar 2022 12 minutter siden, AnonymBruker said: Man ser nok eldre ut, ja, spørsmålet er om det egentlig har noen betydning. Anonymkode: 4c550...216 Sikkert veldig individuelt, men for noen så kan det jo ha betydning for selvfølelsen (som kanskje allerede er dårlig pga andre ting). Tar grå hår piffen fra meg, så kommer jeg til å fortsett å farge det. Viktig å føle seg bra, tross alt. Anonymkode: c09f8...260
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #14 Skrevet 2. januar 2022 12 minutter siden, AnonymBruker said: Helt uenig, jeg synes bare det ser krampeaktig og litt «skarpt» ut når kvinner farger håret sitt. Det er litt som botox og fillers (men selvsagt ikke like ille), dere ser ikke selv hvor fake det ser ut. Anonymkode: 46396...d45 Det kommer jo veldig an på hvilken farge man bruker. Man skal farge så tilnærmet sin egen farge som mulig, og ta hensyn til hudtone. Mange som bruker helt feil farger, også ser det bare veldig unaturlig ut. Særlig de som farger håret selv. Men bruker man riktig nyanse,, så ser det da veldig fint ut. Anonymkode: c09f8...260 2
Entern Skrevet 2. januar 2022 #15 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Helt uenig, jeg synes bare det ser krampeaktig og litt «skarpt» ut når kvinner farger håret sitt. Det er litt som botox og fillers (men selvsagt ikke like ille), dere ser ikke selv hvor fake det ser ut. Anonymkode: 46396...d45 Kommer an på fargen. En venninne av meg lurte alle lenge med blonde krøller... Men sånn lilla-aktig rødfarge eller voldsom svartfarge blir veldig fake ja. 1
Entern Skrevet 2. januar 2022 #16 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det kommer jo veldig an på hvilken farge man bruker. Man skal farge så tilnærmet sin egen farge som mulig, og ta hensyn til hudtone. Mange som bruker helt feil farger, også ser det bare veldig unaturlig ut. Særlig de som farger håret selv. Men bruker man riktig nyanse,, så ser det da veldig fint ut. Anonymkode: c09f8...260 Jepp, dette her☝️👍
Gjest AprilRyan Skrevet 2. januar 2022 #17 Skrevet 2. januar 2022 Nå har jeg ikke grått hår enda. Ikke mye i hvert fall, men jeg er nok ikke helt med på trenden om å ha grått hår. Så lenge man farger håret i en farge som ikke er for mørk så ser man veldig bra ut med litt farge i håret. Jeg synes man bare ser veldig mye eldre ut med grått hår, men det trenger ikke nødvendigvis å ha noe å si. Det er nok bare noe man må godta om man velger å ikke farge håret etter en viss alder.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #18 Skrevet 2. januar 2022 Synes alle er finest i sine naturlige farger, ekstra fint blir det nok om du er mye ute.og bruker lite sminke/farger som kler deg. Er selv 36 år og farger ikke håret ser mye sunnere ut ennnår jeg farget. Anonymkode: c680f...379 3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #19 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Helt uenig, jeg synes bare det ser krampeaktig og litt «skarpt» ut når kvinner farger håret sitt. Det er litt som botox og fillers (men selvsagt ikke like ille), dere ser ikke selv hvor fake det ser ut. Anonymkode: 46396...d45 Da går man ikke til frisør. Anonymkode: 43bc4...aea 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #20 Skrevet 2. januar 2022 10 minutter siden, AnonymBruker said: Synes alle er finest i sine naturlige farger, ekstra fint blir det nok om du er mye ute.og bruker lite sminke/farger som kler deg. Er selv 36 år og farger ikke håret ser mye sunnere ut ennnår jeg farget. Anonymkode: c680f...379 Da farget du kanskje selv? Produktene frisører bruker er milde, håret mitt er overhodet ikke slitt så lenge jeg ikke bleker, og holder meg unna hjemmefarge. For DET er døden for et hår. Anonymkode: c09f8...260
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå