Gå til innhold

Levaxin. Tar du det en time før frukost? Eller på kveld?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Står at det ikke skal tas sammen med mat og melkeprodukt. Syns det er så vanskelig å vente en time før jeg spiser frukost. Hvordan gjør du det? Hilsen ei med lavt stoffskifte

Anonymkode: 1b968...98c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar de om kvelden rett før jeg legger meg. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar Levaxin på morgenen når jeg står opp. Drikker kaffe med melk kort tid etterpå, og frokost litt senere. Har aldri hatt noe problem med det. 

Anonymkode: 03556...d47

AnonymBruker
Skrevet

Tar de når jeg står opp. Av og til spiser jeg med det samme eller så går det en del timer. Jeg blir så kvalm og mister matlysten totalt hvis jeg venter lenge med å spise, etter å ha tatt dem. 

Anonymkode: f9acb...acf

Skrevet

Jeg tar det med én gang jeg står opp, og spiser en time senere. Å faste litt er bare bra for kroppen, og jeg vil ikke at mat og spesielt te/kaffe ødelegger opptaket av medisinen.

AnonymBruker
Skrevet

Har det noe betydning om man tar det morgen eller kveld da?

Anonymkode: 1b968...98c

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet om man drikke kaffe etter å ha tatt den? 

Anonymkode: 888e7...8fe

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar det morgenen, og venter med kaffe og mat. Jeg drøyer alltid frokost uansett, så for meg var ikke det en forandring. 

Men det er vel sånn at det skal gå minst tre timer etter mat før du tar tabletten, og så en halv time før du spiser. Har du kanskje en sånn luke i løpet av dagen? Mellom frokost og lunsj, f.eks.?  Frokost 07.00, pille 10.30 og lunsj 11.30, ville fungert da :) 

Anonymkode: 3daf6...886

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar det på kvelden rundt klokka 21.30. Da er det god avstand til alle måltider og melkeprodukter. 

Anonymkode: ad195...252

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...