AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #1 Skrevet 2. januar 2022 Baby på 4 uker ligger å 'tutter' hele dagen og det begynner å gjøre vondt. Baby vil spise konstant og det er fint fordi hun trenger å legge på seg etter periode med vektnedgang. Men så går spising over i tutting,baby sovner og når jeg hekter henne av er det hylgråt. Føler at brystvortene ikke klarer mer og jeg klarer ikke å kose meg med baby når hun tutter på såre brystvorter. Prøver å busse, bære, trille men ingenting annet er interessant. Har prøvd ulike tutter. Tips? Anonymkode: ad29b...23f
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #2 Skrevet 2. januar 2022 Bot smerte : bytt til tvillingstilling, prøv brystskjold, sett i gang melken selv mot tutting, denne babyen er veldig liten, men jeg fikk beskjed om at etter 30 min kunne jeg trygt koble av babyen( men spør helsestasjon for å vær sikker) jeg er to barnsmor og ikke helsepersonell og jeg ga mine babyer tutt tidlig for de hadde riktig sugeteknikk, så det lindrer.. om smerter og sår vedvarer så har et av mine barn klippet tungebåndet litt pga at det var stramt, da ble teknikken bedre og sårene borte Anonymkode: b19bd...52b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå