Gå til innhold

Korleis oppfordre til bruk av nettsida vår

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nokon som har forslag på gode, korte og presise formuleringar når det gjeld å oppfordre folk til å bruke bryllups-nettsida vår? Vi tenkte å skrive ei lita oppfordring i invitasjonsteksten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å skrive adressen til nettsiden og be folk besøke den for mer informasjon.

Utrolig hva det går an å spørre om her. :hoho:

Skrevet
Hva med å skrive adressen til nettsiden og be folk besøke den for mer informasjon.

Utrolig hva det går an å spørre om her. :hoho:

Utruleg at folk må logge seg ut for å komme med slike svar!

Vi har allereie offentleggjort adressa for nettsida, men det er få som har vore innpå. Det kjem til å ligge mykje nyttig informasjon på sida, derfor ynskjer vi at folk skal bruke den også. Men veit ikkje heilt korleis vi kan forklare det på ein kjapp og fin måte...

Beklager om eg har spurt om noko du kjære gjest syns var frykteleg dumt...

Skrevet

Kanskje bryllupsgjestene ikke tenker på bryllupet ditt 24 timer i døgnet. De vet de blir bedt, de vet datoen og da holder gjerne det av informasjon.

Hvorfor i all verden skal de klikke inn på ei nettside i tillegg? Hvem som skal være forlovere og toastmaster gir de fleste fullstendig blaffen i. Informasjon om kirka er vel for spesielt interesserte, og de har nok den informasjonen fra før osv.

Oppgi webadressen, ferdig med det. Bryllupet ditt er ikke århundrets begivenhet.

Skrevet

At få har vært innom nettsiden tyder kanskje på at det ikke er så stor interesse for den. Interessen blir neppe større hvis du maser.

Skrevet

hmm

kanskje skrive at på denne nettsiden finner du blant annet info ang hva vi ønsker oss til bryllupet + samt masse praktisk informsjon

Skrevet

På nettsida står det mykje info om overnattings-mulighetar for tilreisande, program for dagen, korleis vi ynskjer at fotografering av gjester skal bli organisert, kart over området, opplysningar om når vi ynskjer å få inn eventuelle songar, kven dei skal kontakte om dei vil halde tale, osv, osv...

Skrevet

Hva med:

Mer informasjon kan du finne på vår bryllupshjemmeside: www.vesloogveslomannnengifterseg.no

Jeg har også planer om og lage bryllupssider. Det er jo frivillig om man vil kikke på den eller ikke.

Kommer ikke til og hinte om at det ligger ønskeliste der, det kan de finne ut av selv. ;)

Skrevet

Takk for tips @lfa!

Trur ikkje vi kjem til å legge ut ønskelista på nettsida...

Skrevet

Det er vel like greit å bare skrive:

For praktisk info. se:

www.xxxxxxxx.no

Skrevet

Dumt spørsmål fra meg; hvorfor skal ikke ønskeliste legges ut på nettsiden? Av all info man kan få i forbindelse med et bryllup er vel det noe av det mer interessante, så får dere kanskje fler til å gå inn på siden også? Jeg ville syntes det litt pussig at noen som har tatt seg bryet med å lage en nettside til bryllupet sitt ikke har lagt ut ønskelisten der (i tillegg til hvor det nå er dere har den nå). Men nå har jeg ingen erfaring med bryllupsforberedelser så det kan jo være en helt logisk grunn jeg ikke vet om...

Skrevet

Vi hadde ønskelisten på hjemmesiden. Informerte også der at vi hadde lagt ut deler av den på glassmagasinet.

Mye bedre å legge den der synes jeg, en å henvise til den i innbydelsen.

Skrevet

Forresten Veslo.

Det skjedde nesten ingenting på hjemmesiden vår før ca 14. dager før bryllupet, da gikk telleren plutselig nesten varm. Samme med ønskelisten på glassmagasinet. Nesten ingen som registrerte noe der før noen uker før.

Kanskje du bare må smøre deg med et godt lag med tålmodighet :)

Skrevet

Joda, tolmodighet har eg, og det gjer ikkje meg noko om folk ikkje brukar nettsida, men dei kan få med seg masse nyttig info der då, så det kan jo vere greit å få opplyst om.. Vi syns det er litt "frekt" å legge ut ønskeliste på internett, men kjem til å lage ei liste hos Tilbords. Dette kjem til å bli diskret formidla gjennom foreldra våre, vi kjem ikkje til å opplyse om det i invitasjon, eller liknande..

Skrevet
Vi syns det er litt "frekt" å legge ut ønskeliste på internett, men kjem til å lage ei liste hos Tilbords.

Frekt? Det er jo genialt når folk gjør det!! Spesielt den på Glassmagasinet (http://www.bryllupslisten.no/ )

Det ville jeg absolutt gjort, det gjør det jo mye lettere for gjestene å vite hva en skal kjøpe, uavhengig av hvor en bor!!

Skrevet

Jo, vi syns det er litt ufint å legge ut ønskeliste... Lista på Tilbords ligge jo på alle butikkar i landet den også, så det er det lengste vi kan strekke oss til.

Skrevet

Jeg hadde heller ikke lyst til å legge ut ønskeliste på hjemmesiden, men noen av gjestene ringte og kjeftet fordi vi ikke hadde gjort det så da la vi den til ;)

Skrevet
Jeg hadde heller ikke lyst til å legge ut ønskeliste på hjemmesiden, men noen av gjestene ringte og kjeftet fordi vi ikke hadde gjort det så da la vi den til ;)

Hehe... Dersom vi blir oppfordra til det, kjem vi nok til å gjere det ja... ;)

Skrevet

Vi skrev bare adressen i invitasjonen og sa det til de nærmeste. Vårt inntrykk var at de som hadde muligheten var innom. Ikke alle som vet hva internett en gang vet du. Min morfar f.eks. var helt forbauset over at det gikk an å skrive inn tekst som kom opp på en skjerm, og som videre kom ut på papir på helt andre siden av rommet. Og de fleste av våre tanter og onkler er ikke like "avhengig" av pc som vi av den yngre generasjon er. Derfor var det for det meste søskenbarn og venner som hadde gått inn på siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...