AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #1 Skrevet 2. januar 2022 Jeg studerer i en annen by, så jeg ser ikke til henne mer som før. Jeg var hjemme til jul nå, og fyfaen hvor dårlig stemning det er mellom oss. Vi krangla natt til nyttårsaften, og det ble heftig. Lugging og kloring fra hennes side, og da kontakte hun min samboer for å «snitche» til han om at jeg slo henne mår det var hun som lugget meg slo meg. Er det noe jeg bør gjøre? Hater ingen mer enn henne, og det har jeg aldri gjort. Hun er sinnsykt ubrukelig, og nå holder hun på å bli sparket fra jobben sin også, siden hun oppfører seg helt merkelig Anonymkode: 90e34...4d6
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #2 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg studerer i en annen by, så jeg ser ikke til henne mer som før. Jeg var hjemme til jul nå, og fyfaen hvor dårlig stemning det er mellom oss. Vi krangla natt til nyttårsaften, og det ble heftig. Lugging og kloring fra hennes side, og da kontakte hun min samboer for å «snitche» til han om at jeg slo henne mår det var hun som lugget meg slo meg. Er det noe jeg bør gjøre? Hater ingen mer enn henne, og det har jeg aldri gjort. Hun er sinnsykt ubrukelig, og nå holder hun på å bli sparket fra jobben sin også, siden hun oppfører seg helt merkelig Anonymkode: 90e34...4d6 Oida. Bare trist Er alltid to sider av samme sak Hun føler nok akkurat det samme som deg Hvorfor er dere så uvenner? Anonymkode: c9a16...ec2 1
SoWhat? Skrevet 2. januar 2022 #3 Skrevet 2. januar 2022 Øh Er hun voldelig? Da har det gått langt. Hun sliter sikkert med ting, men det er nok best at du holder avstand. Du er vel ikke den som kan hjelpe eller støtte henne... 🙂 4
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #4 Skrevet 2. januar 2022 SoWhat? skrev (1 minutt siden): Øh Er hun voldelig? Da har det gått langt. Hun sliter sikkert med ting, men det er nok best at du holder avstand. Du er vel ikke den som kan hjelpe eller støtte henne... 🙂 Om dette skulle være sant, noe jeg ikke tror utifra ordlyden, så er TS like voldelig som "søsteren". Hun klager jo over å bli tystet på og mener at hun hadde rett til å slå, når den andre klorte og lugget. Anonymkode: beb51...571 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #5 Skrevet 2. januar 2022 Om dette er tull eller ikke skal ikke jeg uttale meg om, men jeg og min søster har et tilsvarende forhold. Det løser vi greit ved å aldri være i samme rom. Noen ganger er familie best på avstand. Anonymkode: 96ea8...770 3
SoWhat? Skrevet 2. januar 2022 #6 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Om dette skulle være sant, noe jeg ikke tror utifra ordlyden, så er TS like voldelig som "søsteren". Hun klager jo over å bli tystet på og mener at hun hadde rett til å slå, når den andre klorte og lugget. Anonymkode: beb51...571 Nei? Hun skriver at søsteren sa at TS slo, når det egentlig var søsteren som gjorde det? 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #7 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Om dette skulle være sant, noe jeg ikke tror utifra ordlyden, så er TS like voldelig som "søsteren". Hun klager jo over å bli tystet på og mener at hun hadde rett til å slå, når den andre klorte og lugget. Anonymkode: beb51...571 «Ut i fra ordlyden»😂. Jeg slo ikke først nei. Det gjør jeg ikke. Når hun lugget meg, så dyttet jeg henne unna, og deretter ble jeg tystet på. Slutt å spekuler og legg ned ting jeg ikke har sagt i mitt innlegg Anonymkode: 90e34...4d6 1
SoWhat? Skrevet 2. januar 2022 #8 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Om dette er tull eller ikke skal ikke jeg uttale meg om, men jeg og min søster har et tilsvarende forhold. Det løser vi greit ved å aldri være i samme rom. Noen ganger er familie best på avstand. Anonymkode: 96ea8...770 Samme her. Har også en søster jeg har helt feil kjemi med. Vi unngår å være alene, det blir bare krangling 😄 men sloss har vi aldri gjort, annet enn at jeg sparket etter henne som barn. Og traff. Og angret i månedsvis 🙂 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #9 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Oida. Bare trist Er alltid to sider av samme sak Hun føler nok akkurat det samme som deg Hvorfor er dere så uvenner? Anonymkode: c9a16...ec2 Hun er veldig ubrukelig. Og nå har jeg oppdaget at hun har tatt mine medisiner bak ruggen min, så klikka det for meg. Det var utgangspunktet for krangelen. Hun har brukt mine medisiner bak min rygg Anonymkode: 90e34...4d6
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #10 Skrevet 2. januar 2022 Hva var aldersgrensen her igjen? Anonymkode: aadaa...099 7
Gjest Smeltemann Skrevet 2. januar 2022 #11 Skrevet 2. januar 2022 Om du hater henne så mye så skjønner jeg ikke hvorfor du feirer jul og nyttår sammen med henne. Tråden din blir for dumt.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #13 Skrevet 3. januar 2022 Sett opp kamera og skaff deg bevis på oppførselen hennes. Bruk det mot henne senere til å få en slutt på dette. Men, du må bo der hun er, hvis ikke er det ulovlig. Anonymkode: fc87d...efa
Rhodiola Skrevet 3. januar 2022 #14 Skrevet 3. januar 2022 Ryddet for brukerdebatt samt. siteringer av slettede innlegg. - Rhodiola, mod.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #15 Skrevet 3. januar 2022 Du skjønner vel at hun trenger hjelp? Anonymkode: e0b39...b1f 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #16 Skrevet 3. januar 2022 SoWhat? skrev (På 2.1.2022 den 8.48): Samme her. Har også en søster jeg har helt feil kjemi med. Vi unngår å være alene, det blir bare krangling 😄 men sloss har vi aldri gjort, annet enn at jeg sparket etter henne som barn. Og traff. Og angret i månedsvis 🙂 Jeg har også en søster som krangler med. Hun har også gått fysisk til angrep etter vi ble voksne. Glad vi bor langt fra hverandre. Anonymkode: 9348d...1a9 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #17 Skrevet 4. januar 2022 Høres ut som om dere er 14 år gamle jentunger. Anonymkode: d2198...1e1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #18 Skrevet 4. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 2.1.2022 den 8.47): «Ut i fra ordlyden»😂. Jeg slo ikke først nei. Det gjør jeg ikke. Når hun lugget meg, så dyttet jeg henne unna, og deretter ble jeg tystet på. Slutt å spekuler og legg ned ting jeg ikke har sagt i mitt innlegg Anonymkode: 90e34...4d6 Dette er ett godt eksempel på hvorfor det blir krangling. Innlegget du svarte på var litt for krast. Da hadde du mulighet til å forklare rolig, at nei, det skjedde slik og slik. Istedenfor svarte du krast tilbake. Søsteren din er helt sikkert vanskelig, men da kan du heller bruke henne til å øve deg på å snakke med vanskelige personer. Man kan tross alt ikke krangle alene. Anonymkode: 82800...6de 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #19 Skrevet 4. januar 2022 utifra hvordan du skriver så høres det mere ut som du er problemet å ikke søsteren din. Noe du også viser her på forumet når du blir sagt imot. Anonymkode: 47adf...450
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #20 Skrevet 4. januar 2022 Dere trenger hjelp begge to. Tysting? Hvor gammel er du? Anonymkode: 58fc0...a2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå