AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #1 Skrevet 2. januar 2022 Voksen og tørr hud. har du prøvd Dermalogica og kan anbefale noen? Anonymkode: a243a...fef
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #2 Skrevet 2. januar 2022 Brukt Dermalogica i årevis. Skin smoothing cream om vinteren og active most på sommeren. Evt kan du bruke active moist med den fuktboosteren under, den er knallgod. Anonymkode: a49fc...816
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #3 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Brukt Dermalogica i årevis. Skin smoothing cream om vinteren og active most på sommeren. Evt kan du bruke active moist med den fuktboosteren under, den er knallgod. Anonymkode: a49fc...816 tusen takk for tips ts Anonymkode: a243a...fef
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #4 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Brukt Dermalogica i årevis. Skin smoothing cream om vinteren og active most på sommeren. Evt kan du bruke active moist med den fuktboosteren under, den er knallgod. Anonymkode: a49fc...816 er det forresten solfaktor i dei? Anonymkode: a243a...fef 1
skruf Skrevet 2. januar 2022 #5 Skrevet 2. januar 2022 Intensive active moist er fin om vinteren, med fuktserum under. Om sommeren brukte jeg active moist og blandet i solkremen for ansikt med faktor 50. Blandet ca halvt om halvt Solkrem; https://www.blush.no/product/802063/ansiktspleie/solbeskyttelse/dermalogica-solar-defense-booster?gclid=Cj0KCQiAt8WOBhDbARIsANQLp96le25S8KKNvUUnaiawZFQUU-ysmFscympMt1DFEDvoBxV3U4_MTIIaAjK9EALw_wcB&gclsrc=aw.ds 1
Nusket Skrevet 2. januar 2022 #6 Skrevet 2. januar 2022 Skin smoothing cream ga meg så allergiske reaksjoner med sviende og rennende øyne, at jeg gikk over til intensive moisture. Den er helt fantastisk for min hud, og fungerer året rundt. Viktig med god rens også, dermalogica sine tørrer ut huden min, så jeg måtte finne et annet merke.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #7 Skrevet 2. januar 2022 Dynamic skin recovery er veldig god for voksen hud, om du vil ha en krem med SPF i. Ellers intensive moisture balance/skin smoothing med feks. solar defense booster SPF 50 blandet i, også veldig bra. Anonymkode: 384f0...6dd
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #8 Skrevet 2. januar 2022 skruf skrev (2 timer siden): Intensive active moist er fin om vinteren, med fuktserum under. Om sommeren brukte jeg active moist og blandet i solkremen for ansikt med faktor 50. Blandet ca halvt om halvt Solkrem; https://www.blush.no/product/802063/ansiktspleie/solbeskyttelse/dermalogica-solar-defense-booster?gclid=Cj0KCQiAt8WOBhDbARIsANQLp96le25S8KKNvUUnaiawZFQUU-ysmFscympMt1DFEDvoBxV3U4_MTIIaAjK9EALw_wcB&gclsrc=aw.ds Den solkremen bruker jeg og! (Og den gir meg ingen kviser!)🤩 Aktive moist er veldig gode på hud som trenger fukt, men ikke olje. Skin smoothing creme gir meg uren hud. Anonymkode: d3ab4...bfa
skruf Skrevet 2. januar 2022 #9 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Den solkremen bruker jeg og! (Og den gir meg ingen kviser!)🤩 Aktive moist er veldig gode på hud som trenger fukt, men ikke olje. Skin smoothing creme gir meg uren hud. Anonymkode: d3ab4...bfa Jeg bruker ikke dermalogica lengre, bortsett fra den solkremen. Den er min faste følgesvenn helt genialt at man bare kan blande den inn i den vanlige dagkremen, og den blir ikke liggende som et tykt lag sånn som mange andre solkremer for ansikt ofte blir 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå