AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #1 Skrevet 2. januar 2022 Lurer på hvordan få best sminke finish? Vet at det gule lyset på badet ikke gir realistisk bilde om hvordan man egentlig ser ut. Jeg har sminket meg i vinduskarmen på sommeren men nå på vinteren er det for mørkt. Disse LED lys lampene man får kjøp med speil og hvitt lys sies det at skal vise mest naturlig lys, men jeg trodde det var slags studiolys? Får hvertfall mye finere og jevnere hudfarge i sånn lys enn hva jeg har ute på gaten så hvordan lys bør man bruke for å ikke sminke seg helt skivebom???? Anonymkode: 4ef6c...fac
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #2 Skrevet 2. januar 2022 Simplehuman sminkespeil, den gir et veldig naturlig dagslys. Jeg har en rimeligere, sammenleggbar, variant for reise. Og den gir langt fra like godt resultat. Så vil absolutt anbefale kvalitet. Anonymkode: 392f3...a01
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #3 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Simplehuman sminkespeil, den gir et veldig naturlig dagslys. Jeg har en rimeligere, sammenleggbar, variant for reise. Og den gir langt fra like godt resultat. Så vil absolutt anbefale kvalitet. Anonymkode: 392f3...a01 Det har jeg ikke råd til 😕 I prinsippet ser den lik ut som dette til 249 fra clas ohlson, men de billige er ikke representative for naturlig og reellt lys da? Eller er det samme lystone på all LED? Anonymkode: 4ef6c...fac
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #4 Skrevet 2. januar 2022 Glemte å legge ved link https://www.clasohlson.com/no/Sminkespeil-med-lys/p/Pr445021000 Anonymkode: 4ef6c...fac 1
flusa Skrevet 3. januar 2022 #5 Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Glemte å legge ved link https://www.clasohlson.com/no/Sminkespeil-med-lys/p/Pr445021000 Anonymkode: 4ef6c...fac Jeg bruker denne! Veldig fint lys i den. Har aldri hatt sminkespeil med lys i før jeg fikk dette😅
Gjest BrittEkeberg Skrevet 3. januar 2022 #6 Skrevet 3. januar 2022 (endret) Kjøpte et led-dimme speil på enklere liv. Liker det blå/hvite lyset. I tillegg til å sminke seg i, gir det bra lys til å fotografere i. Speil Endret 3. januar 2022 av BrittEkeberg
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #7 Skrevet 3. januar 2022 flusa skrev (9 timer siden): Jeg bruker denne! Veldig fint lys i den. Har aldri hatt sminkespeil med lys i før jeg fikk dette😅 Jeg har det også, men vurderer retur. Syns man må stå helt klistret inntil speilet for at lyset skal lyse opp ansiktet nok???? Anonymkode: 4ef6c...fac
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #8 Skrevet 3. januar 2022 BrittEkeberg skrev (10 timer siden): Kjøpte et led-dimme speil på enklere liv. Liker det blå/hvite lyset. I tillegg til å sminke seg i, gir det bra lys til å fotografere i. Speil Det var fint, men lyser et så lite lys sterkt nok til at det lyser opp hele ansiktet tydelig og klart, uten at du trenger å sitte helt inntil speilet. Jeg liker å sminke meg mens jeg kan se hele ansiktet på likt, og ikke bare se en del av det. Hva tenker dere om philips hue led lys? Vil de gi samme effekt som dagslys Led lys? Er alle Led lys representative for dagslys eller er det forskjell på led? Anonymkode: 4ef6c...fac
Gjest BrittEkeberg Skrevet 3. januar 2022 #9 Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Det var fint, men lyser et så lite lys sterkt nok til at det lyser opp hele ansiktet tydelig og klart, uten at du trenger å sitte helt inntil speilet. Jeg liker å sminke meg mens jeg kan se hele ansiktet på likt, og ikke bare se en del av det. Hva tenker dere om philips hue led lys? Vil de gi samme effekt som dagslys Led lys? Er alle Led lys representative for dagslys eller er det forskjell på led? Anonymkode: 4ef6c...fac Det finnes større og bedre speil. Men de er mye dyrere. På badet har jeg et svært speil, med lys rundt hele og led-dimme funksjon. Jo større speil, jo bedre. Misforsto jeg mulig innlegget ditt??? Man må sitte 30cm fra for å få godt lys i hele ansiktet, fra speilet. Jeg liker det når jeg sminker øyne, bryn og lepper. Det finnes et større speil på samme butikk som er firkantet, men aner ikke om det er noe bedre…
Gjest BrittEkeberg Skrevet 3. januar 2022 #10 Skrevet 3. januar 2022 (endret) IKEA Sjekk noen av disse? Endret 3. januar 2022 av BrittEkeberg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå