AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #1 Skrevet 2. januar 2022 Nå kan det hende noen tenker "herregud" når de leser dette, men jeg er oppriktig redd fordi dette barnet er så sterkt ønsket. Vi har holdt oss unna sex og alt nå i mange uker, nå klarte jeg ikke mer og stimulere derfor klitten til jeg kom i en heeeftig sterk orgamse. Kjente godt at livmoren trakk seg sammen. Nå er jeg seriøst redd for at jeg kan ha gjort sånn at jeg får en SA eller MA. Leser på nettet det liksom skal gå greit, men gjør det egentlig det? Barnet er unnfanget med prøverør. Anonymkode: 90ef0...c4c
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #2 Skrevet 2. januar 2022 Nei, det går helt fint! Hvis du mister så ville du gjort det uansett, fordi fosteret er sykt. Orgasmer kan ikke påvirke det - snarere kan de vel virke positivt på i alle fall mors mentale helse ❤️ Anonymkode: f4002...3fb
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #3 Skrevet 2. januar 2022 Du leser på nett at det er trygt, føler deg ikke sikker likevel - så du spør KG? Kvinneguiden? Er dette din sikreste kilde til riktig informasjon? Anonymkode: 46414...78d 6
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #4 Skrevet 2. januar 2022 Orgasme støter ikke ut babyen. Sammentrekningene kan derimot være ganske behagelig for babyen (dette er kanskje når du er kommet lenger), for det blir litt skvist som i en klem😂 Også vil jeg legge til at det er veldig normalt å få litt smerter etter orgasme som kan vare en halvtimes tid. Anonymkode: 6d9d1...1e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå