Sacramone Skrevet 2. januar 2022 #1 Skrevet 2. januar 2022 Nok en idiotisk i overskrift om at Israel bomber Gaza… https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/MLpKaJ/israel-med-luftangrep-mot-gaza Når de faktisk gjengjelder et angrep. 13
Entern Skrevet 2. januar 2022 #2 Skrevet 2. januar 2022 Aldri regn med balansert dekning i norsk media. 8
delias Skrevet 2. januar 2022 #3 Skrevet 2. januar 2022 Typisk norsk media. Israel angriper aldri først, men angriper kun når de må forsvare seg. Det er sykt vanskelig for media å forstå :)) 8
fotosyntesen Skrevet 2. januar 2022 #4 Skrevet 2. januar 2022 Virkelig synd at landområdene er såpass små og vanskelig å dele. Med et selvstendig Palestina kunne verden, FN og deler av venstresiden i politikken nok en gang se et dysfunksjonellt muslimsk land oppstå. Med de sedvanlige unnskyldningene om "noen" misbruker religionen Islam for plage folk, minoriteter og homofile. 5
CAPS LOCK Skrevet 2. januar 2022 #5 Skrevet 2. januar 2022 delias skrev (17 timer siden): Typisk norsk media. Israel angriper aldri først, men angriper kun når de må forsvare seg. Det er sykt vanskelig for media å forstå :)) De forstår det, men de ønsker å skade Israel, og derfor framstiller de Israel som den angripende part selv om det er Hamas som igjen og igjen starter disse krigene. 6
Sacramone Skrevet 7. januar 2022 Forfatter #6 Skrevet 7. januar 2022 Jeg må innrømme at jeg forventet masse kritikk når jeg la ut dette. Men ser ut som flere følger med på hva som faktisk skjer, og ikke bare vil følge medias fremstilling av alt. Det er oppløftende syntes jeg! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå