Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Takk for gode tips ☺️ Har Ramona biffbestikk så skal kikke litt på det i vanlig bestikk, samt de andre forslagene ☺️

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker hardangerbestikk til hverdags og fest. Det holder seg utrolig bra. 

AnonymBruker
Skrevet

Hardangerbestikk her også. Ene er fra slutten av åttitallet og det andre er ca ti år gammelt. Begge brukes daglig og er like fine. 

Anonymkode: 1bcbb...214

AnonymBruker
Skrevet

Stelton Maya

Anonymkode: bc875...f7c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fjord til hverdags og Kristin til pent. Begge fra HB.

Anonymkode: c93f0...c40

Skrevet

Hardangerbestikk her også, Renessanse heter det vi har. Ligger godt i hånden og har greie tagger på knivene (selv om vi bruker eget bestikk til biff da). Daglig bruk i 11 år, før den tid var dette finbestikket og sjeldnere i bruk. Alt er fremdeles fint 😊

Gjest BrittEkeberg
Skrevet (endret)

Liker Hardangerbestikket fra Coop Obs! Har hatt det i mange år. Det er hverken gull eller svart, men tåler i hvert fall oppvaskmaskin og har god kvalitet. Ramona heter det jeg har. 

Endret av BrittEkeberg
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk Hardangerbestikk i gave fra foreldrene mine en gang, men det har bare blitt liggende i skuffen. Synes det er så tungt, bruker heller annet, lettere bestikk.

Anonymkode: 61bbb...152

AnonymBruker
Skrevet

Hardangerbestikk finnes i mange utgaver, noen tunge og noen lette. Med krimskrams og mønster, eller stilrent design. Tror de har noe for enhver smak. 

Anonymkode: 1bcbb...214

• Liker 1
Gjest BrittEkeberg
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg fikk Hardangerbestikk i gave fra foreldrene mine en gang, men det har bare blitt liggende i skuffen. Synes det er så tungt, bruker heller annet, lettere bestikk.

Anonymkode: 61bbb...152

Da skulle du byttet til den serien jeg har. De er lette og ikke for smale eller for klumpete. 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...