AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #1 Skrevet 2. januar 2022 Gjorde det slutt med kjæresten en ukes tid før jul. Jeg ble utsatt for psykologisk mishandling igjen og igjen, og jeg kunne ikke fortsette. På nyttårsaften får jeg en melding av han som fremstår litt generisk. Han ønsker meg et godt nyttår, suksess i karrieren og håper vi snart ses. Vi har vært kjærester og nå skriver han til meg som vi skulle vært business partnere. Tenker en del på dette, for det virker så rart og kunstig. Noen som har kommentarer? Anonymkode: 1ffca...f61
Ellevill Skrevet 2. januar 2022 #2 Skrevet 2. januar 2022 Jeg synes ditt innlegg var merkelig... Jeg forstår ikke helt problemet. Hvordan mener du at en ex-partner bør ordlegge seg - helt konkret - i en nyttårsmelding? Og hvorfor bryr du deg egentlig, hvis dette er en du ikke ønsker å være sammen med? 12
SoWhat? Skrevet 2. januar 2022 #3 Skrevet 2. januar 2022 Suksess i karrieren? Har den vært et tema i forholdet deres, så er det jo greit at han skriver det. Har det ikke vært, så er det bare veldig rart. 3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #4 Skrevet 2. januar 2022 Just now, Ellevill said: Jeg synes ditt innlegg var merkelig... Jeg forstår ikke helt problemet. Hvordan mener du at en ex-partner bør ordlegge seg - helt konkret - i en nyttårsmelding? Og hvorfor bryr du deg egentlig, hvis dette er en du ikke ønsker å være sammen med? Forstår at det virker merkelig. Det er også merkelig å forlate en man er glad i, men man må, fordi personen er ond. Han har master i manipulering, så tenkte om det var noe jeg ikke så. Om han prøver å virke upersonlig for å vekke noen følelser i meg. Anonymkode: 1ffca...f61
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #5 Skrevet 2. januar 2022 1 minutt siden, SoWhat? said: Suksess i karrieren? Har den vært et tema i forholdet deres, så er det jo greit at han skriver det. Har det ikke vært, så er det bare veldig rart. Jeg har suksess og er der jeg vil være, han kjemper med det. Så det er ikke passende å sende til meg. Anonymkode: 1ffca...f61
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #6 Skrevet 2. januar 2022 Han fikk sikkert et plutselig innfall om å prøve å være profesjonell og høflig. Du skulle antagelig føle at du har gått glipp av en «egentlig» kjernekar Anonymkode: a54e5...a68 8
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #7 Skrevet 2. januar 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Han fikk sikkert et plutselig innfall om å prøve å være profesjonell og høflig. Du skulle antagelig føle at du har gått glipp av en «egentlig» kjernekar Anonymkode: a54e5...a68 Ja, det kan være! Han gjør alt for å gjenopprette et dårlig inntrykk. Han har vært en drittsekk og er redd det kommer ut. Anonymkode: 1ffca...f61 1
SoWhat? Skrevet 2. januar 2022 #8 Skrevet 2. januar 2022 Jeg tror dette blir en av trådene jeg ikke kommer til å skjønne noe av... 5
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #9 Skrevet 2. januar 2022 Kan han ha fått jobb der du jobber ? Anonymkode: dfff2...055 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #10 Skrevet 2. januar 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Kan han ha fått jobb der du jobber ? Anonymkode: dfff2...055 Nei, helt umulig. Tror det er som en annen skriver her, at det er for å gjenopprette det dårlige inntrykket sitt. Anonymkode: 1ffca...f61
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #11 Skrevet 2. januar 2022 Så han har blitt kollegaen din nå? Anonymkode: b7ca4...879
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #12 Skrevet 2. januar 2022 Just now, AnonymBruker said: Så han har blitt kollegaen din nå? Anonymkode: b7ca4...879 Nei, han bare har begynt å føre et "business språk" med meg. Virker helt unaturlig. Anonymkode: 1ffca...f61
Raven.Writingdesk Skrevet 2. januar 2022 #13 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Forstår at det virker merkelig. Det er også merkelig å forlate en man er glad i, men man må, fordi personen er ond. Han har master i manipulering, så tenkte om det var noe jeg ikke så. Om han prøver å virke upersonlig for å vekke noen følelser i meg. Anonymkode: 1ffca...f61 Det er jo bare en del av greia hans. Han forvirrer deg, du blir usikker = han øker sin makt i posisjon med deg. Seriøst: ikke bry deg. Drit i det. Han har vel først enten fått meldingen selv, eller skrevet den til noen andre, også har den onde hjernen hans tenkt : «siden eksen nå vil være en fremmed fremfor en kjæreste, kan jeg sende samme beskjed til henne. Da blir hun forvirra og usikker, men jeg har jo ikke gjort noe galt, har bare sendt en hyggelig SMS» Det er passiv aggressivt og barnslig. Vær glad du er kvitt ham inn i det nye året. L vær å reager, blokker ham. 4
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #14 Skrevet 2. januar 2022 1 minutt siden, Raven.Writingdesk said: Det er jo bare en del av greia hans. Han forvirrer deg, du blir usikker = han øker sin makt i posisjon med deg. Seriøst: ikke bry deg. Drit i det. Han har vel først enten fått meldingen selv, eller skrevet den til noen andre, også har den onde hjernen hans tenkt : «siden eksen nå vil være en fremmed fremfor en kjæreste, kan jeg sende samme beskjed til henne. Da blir hun forvirra og usikker, men jeg har jo ikke gjort noe galt, har bare sendt en hyggelig SMS» Det er passiv aggressivt og barnslig. Vær glad du er kvitt ham inn i det nye året. L vær å reager, blokker ham. Tusen takk! Det var noe lignende jeg var "redd" for, men ikke klarte å tyde og sette ord på. Passiv aggressivt og barnslig er en gjenganger hos han. Anonymkode: 1ffca...f61
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #15 Skrevet 2. januar 2022 En måte å manipulere deg på å fremstå hyggelig og genuin på. Ikke fall for det! Bryt kontakten! Anonymkode: fd881...5cd 4
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #16 Skrevet 2. januar 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: En måte å manipulere deg på å fremstå hyggelig og genuin på. Ikke fall for det! Bryt kontakten! Anonymkode: fd881...5cd Ja, tenkte også det var for å fremstå hyggelig. Men den formelle business twistede ordlyden, fikk meg til å tenke... Anonymkode: 1ffca...f61
Raven.Writingdesk Skrevet 2. januar 2022 #17 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tusen takk! Det var noe lignende jeg var "redd" for, men ikke klarte å tyde og sette ord på. Passiv aggressivt og barnslig er en gjenganger hos han. Anonymkode: 1ffca...f61 Det er dessverre mange som ham der ute. Det beste man kan gjøre er å ignorere. 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #18 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, tenkte også det var for å fremstå hyggelig. Men den formelle business twistede ordlyden, fikk meg til å tenke... Anonymkode: 1ffca...f61 Bare å ignorere. Jeg fikk en formell e-post (faktisk) med statistikker i ryddige kolonner over ting i våres forhold og diverse ting han mente var viktig etter bruddet, da begynner vi å snakke passe syk i hodet. var bare for å prøve å manipulere meg. Anonymkode: a94c4...87d 5
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #19 Skrevet 2. januar 2022 3 minutter siden, Raven.Writingdesk said: Det er dessverre mange som ham der ute. Det beste man kan gjøre er å ignorere. Jeg tenkte at nå som vi ikke er sammen lengre, så ville behovet for manipulasjon og den følelsesmessige kontrollen over meg forsvinne. Men det var en bismak av den nyttårsmelding. Anonymkode: 1ffca...f61
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #20 Skrevet 2. januar 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Bare å ignorere. Jeg fikk en formell e-post (faktisk) med statistikker i ryddige kolonner over ting i våres forhold og diverse ting han mente var viktig etter bruddet, da begynner vi å snakke passe syk i hodet. var bare for å prøve å manipulere meg. Anonymkode: a94c4...87d Så greit... Det er ikke til å forstå. Det behovet for å manipulere. Hva ville han oppnå med det.. Anonymkode: 1ffca...f61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå