Gå til innhold

Dere kvinner med FF eller FWB..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det dere søker? Er det menneskelig intim kontakt..varme og hud mot hud.?..eller er det penetrering/ sex/ utløsning...? Hva er viktigst?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

God sex med multiorgasmer og en som er like leken som meg. En som tenner meg. Helst ikke så mye nærhet og dulling og meldinger men må gå an å ha en god persontone og noe å snakke om over en pizza også. 

Anonymkode: e06f5...403

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke aktuelt nå som jeg har fast partner, men sex, penetrering og helst orgasmer var nytte av FF da jeg var singel. 

Levende dildo rett og slett, men tryggere enn å ha sex med ukjent mann. 

Anonymkode: b7946...ff0

• Liker 3
Skrevet

Sex. 

Jeg hadde ikke fast partner, og savnet sex. Han hadde ikke fast partner, og savnet sex. 

Så vi hadde sex sammen. Funket bra, helt til jeg avsluttet det, fordi jeg fikk meg partner. 

Skrevet

Nå er det for å nyte deilig sex, intimitet, orgasmer, nærhet og kos. Deilig å få det av og til og mye klining. 

Men jeg er åpen for dating og noe seriøst når den en som er seriøst dukker opp. 

Føler det er litt sånn at menn bare vil ha sex og da tenker jeg å nyte det når jeg føler for det. Jeg er en veldig seksuell person. 

• Liker 4
Skrevet

Kvinner har vel like sterke og varierte behov som menn, så her blir vel svaret avhengig av hvem som svarer. 

• Liker 6
Skrevet
Hippogriff skrev (3 minutter siden):

Kvinner har vel like sterke og varierte behov som menn, så her blir vel svaret avhengig av hvem som svarer. 

Jo men så langt er jeg overrasket over hvor mange som går for knullingen og orgasmene...?..Er kanskje ikke så stor forskjell på menn og kvinner som mange tror..?

Skrevet
ABM skrev (13 minutter siden):

Jo men så langt er jeg overrasket over hvor mange som går for knullingen og orgasmene...?..Er kanskje ikke så stor forskjell på menn og kvinner som mange tror..?

Min tanke også, og bakgrunnen for svaret mitt. Det førstnevnte er i alle fall det som er årsaken i de tilfellene jeg har slike relasjoner (det sistnevnte kan man jo ofte være like effektiv på å skaffe seg selv som kvinne). 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
ABM skrev (21 minutter siden):

Den store forskjellen er handler ikke om ønske eller behov for sex. Men på sånn generelt og stereotypisk basis kan man si at menn vil ha FF ikke forhold fordi de ikke gidder ansvaret et forhold medfører, mens kvinner vil ha FF ikke forhold fordi de ikke gidder å leve med en egoistisk mansbebis. Problemet for forhold er som oftest menn som ikke kan oppføre seg så derfor er det blitt mer gunstig for kvinner å også kun ha FF for å få de positive sidene med en mann og slippe de negative sidene

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Den store forskjellen er handler ikke om ønske eller behov for sex. Men på sånn generelt og stereotypisk basis kan man si at menn vil ha FF ikke forhold fordi de ikke gidder ansvaret et forhold medfører, mens kvinner vil ha FF ikke forhold fordi de ikke gidder å leve med en egoistisk mansbebis. Problemet for forhold er som oftest menn som ikke kan oppføre seg så derfor er det blitt mer gunstig for kvinner å også kun ha FF for å få de positive sidene med en mann og slippe de negative sidene

Ja du sier noe der..

AnonymBruker
Skrevet
ABM skrev (39 minutter siden):

På tide å omskrive gamle myter nå ja. Kvinner blir også sykt kåte og trenger sex. Selvfølgelig ulikt fra kvinne til kvinne hvor stort behovet er, men det er det også fra mann til mann. At alle menn er kåte hele tiden er også en myte. 

Dere menn får det dere kaller ballespreng. Vi kvinner har ikke engang et ord på slikt, siden vårt behov for sex er feid under teppet, men vi kan også bli så kåte at det gjør fysisk vondt. Vi kan bli så kåte at vi mister hodet og gjør dumme ting vi angrer på også, selv om vi blir drillet i seksuell selvkontroll og viktigheten av å ikke utsette oss for fare fra vi er jentunger. 

Nei vi er nok ikke så ulike kjønn til kjønn, men ulike person til person er vi. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
ABM skrev (57 minutter siden):

De sier det til seg selv og andre, men alle vet at de ikke egentlig mener ddet :)

Anonymkode: 00ed5...3b1

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

På tide å omskrive gamle myter nå ja. Kvinner blir også sykt kåte og trenger sex. Selvfølgelig ulikt fra kvinne til kvinne hvor stort behovet er, men det er det også fra mann til mann. At alle menn er kåte hele tiden er også en myte. 

Dere menn får det dere kaller ballespreng. Vi kvinner har ikke engang et ord på slikt, siden vårt behov for sex er feid under teppet, men vi kan også bli så kåte at det gjør fysisk vondt. Vi kan bli så kåte at vi mister hodet og gjør dumme ting vi angrer på også, selv om vi blir drillet i seksuell selvkontroll og viktigheten av å ikke utsette oss for fare fra vi er jentunger. 

Ah, elsker å utnytte den biten! Dog med hennes forsterkede nytelse som mål! 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Så morsomt og befriende å lese .!..Vi får tro framtida finner bedre løsninger for at både menn og kvinner får dekt sine behov på en bra måte ...og at den kulturelle undertrykkingen av kvinners sexualitet opphører!

Og denne teite "kjønnkampen" som pågår i kg og alle andre steder er forhåpentligvis bare en overgang til en tid der kjønnene forstår hverandre bedre..?..

Lov og håpe..!.🙈..vi burde brukt tiden på å kose oss isteden for å slenge dritt til hverandre på nettet...

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

De sier det til seg selv og andre, men alle vet at de ikke egentlig mener ddet :)

Anonymkode: 00ed5...3b1

Hva mener de da?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke FF men kunne kanskje tenkt meg en fordi jeg ønsker mer erfaring blant annet. 

Anonymkode: 5236b...996

AnonymBruker
Skrevet

Først og fremst god sex. Men sexen blir ikke god hvis man ikke er trygge nok på hverandre til å slippe seg løs, føler seg komf med hverandre og liker hverandre-etter min mening. Så når jeg søker ff så velger jeg en jeg kommer godt overens med, kan ha gode samtaler med og trives i selskapet til, samt at vi har nogenlunde like preferanser rundt sex. Og ja, vi treffes for å ha sex, men snakker og koser alltid. Så jeg får for pose og sekk. 

Anonymkode: f84e7...388

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

kvinner vil ha FF ikke forhold fordi de ikke gidder å leve med en egoistisk mansbebis

Kvinner vil ha FF fordi det gir tilgang til mer attraktive menn enn de har sjans på for forhold. Enkelt og greit 

Anonymkode: 411dc...db5

• Liker 2
Skrevet
ABM skrev (11 timer siden):

Hva er det dere søker? Er det menneskelig intim kontakt..varme og hud mot hud.?..eller er det penetrering/ sex/ utløsning...? Hva er viktigst?

Alt, masse nærhet, klining, kos og deilig sex. Derfor funker det ikke for meg😅

• Liker 1
Gjest Trøst
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Først og fremst god sex. Men sexen blir ikke god hvis man ikke er trygge nok på hverandre til å slippe seg løs, føler seg komf med hverandre og liker hverandre-etter min mening. Så når jeg søker ff så velger jeg en jeg kommer godt overens med, kan ha gode samtaler med og trives i selskapet til, samt at vi har nogenlunde like preferanser rundt sex. Og ja, vi treffes for å ha sex, men snakker og koser alltid. Så jeg får for pose og sekk. 

Anonymkode: f84e7...388

Samme her. Et rent FF-forhold der det er "tøm og røm" for begge, fungerer ikke for meg. Det må være et vennskap inkludert, men samtidig trenger man ikke ha noe annet enn sex og kos til felles. Har man de samme seksuelle preferansene, så har man mye å gå på. Jo tryggere man er på personen, jo bedre blir sexen, ettersom man da tør å slippe seg løs og være seg selv.

Om man får følelser for hverandre så er jo ikke det unaturlig, men man trenger ikke "spille" på disse følelsene. Det er ikke slik at så snart man får dypere følelser for en person så må man gå inn i et monogamt forhold og presentere vedkommende for familien sin. Et behov for å forplikte seg kommer ikke samtidig med romantiske følelser.

Jeg for min del har selvsagt følelser for mannen jeg ligger med, jeg har lyst på han og liker han. Men det betyr ikke at jeg vil flytte sammen med han og få barn, ring på fingeren og hele den pakka der. Det å like og begjære noen er ikke det samme som å være hodestups forelsket. 

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Tror ikke noen mann er kåtere enn en kvinne med eggløsning. 🤣

Endret av Trøst

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...