Gå til innhold

Til mor...

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ting til serviset hun ønsker seg, bøker, gavekort på massasje, sengetøy, håndklær..

Ellers kan man kjøpe billetter til en konsert/teater hun vil like (og gjerne være med selv - hyggeligere å gå to sammen..).. Kanskje hun trenger oppdatering av kjøkkenting (glass, visp, sleiver osv)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har kjøpt mamma en nydelig sort selskapsveske i fløyel med noen svarte perlemønster på... passer til de nye skoene hennes, og det var akkurat sånn hun ønsket seg...tror hun vil bli kjempeglad

Tidligere år har jeg alltd kjøpt vin. Siden vi barna har fløyet fra redet liker de (mamma og pappa) og kose seg med et glass vin om kvelden..

Spa er også en kjempeide...

I bursdagsgave fikk hun teaterbiletter. Jeg og storesøstra mi kjøpte tre billetter.. hadde en skikkelig flott jentekveld med teater og senere en deilig middag. Det satte hun virkelig pris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting til kjøkkenet eller PC'en, vaser (hun samler), bøker (et år fikk hun f.eks. "Jorden sett fra himmelen" av Yann Arthus-Bertrand etter at hun var svært betatt av utstillingene rundt om i verden).

Tenk på hvilke interesser hun har, eller kanskje om noe hun allerede har begynner å bli gammelt/slitt/ødelagt/utdatert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Jeg pleier å kjøpe smykker, fine topper eller annet tilbehør til mamma jeg! Hun elsker sånne ting men synes det er veldig vanskelig å kjøpe selv. Jeg har også kjøpt en sminkepung og puttet oppi noe fin sminke til henne.

Nå vet ikke jeg hva slags type mamman din er men min elsker å sitte i soffaen og kose seg. Så en god bok, kosedress, et deilig "pelspledd", eller rødvin slår alltid an!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...