AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #1 Skrevet 1. januar 2022 Mistet for noen måneder tilbake samme uka jeg skulle hatt mensen. Merket jeg fikk et trykk i hode og bihuler, og at nesen var tett. Snørret ikke noe, men nesen var tettere. Har blitt helt gal av dette trykket! Så ble det bedre igjen etter SA, men nå som jeg ble gravid igjen så har jeg fått trykket tilbake. Det skjedde vel for en uke siden, da jeg som regel får tidlige symptomer når jeg blir gravid. Jeg er 6 uker på mandag. Noen som har opplevd samme?? Det gjør ikke vondt, bare trykker i hele hodet og er tett i nesen, spesielt ene neseboret. Puster greit gjennom det men tror det er der trykket stammer fra. Hva kan hjelpe? Skal til legen på mandag for å høre, men noen her som har opplevd lignende? Eventuelt har noen råd? Jeg blir gal psykisk av at det trykker så fælt, for det trykket bak øyne og er plagsomt å fokusere med øynene iblandt. Trykket gjør meg gal! Anonymkode: 0e8ac...51b
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #2 Skrevet 2. januar 2022 Fikk noe tilsvarende i begge graviditeter. I den første testet jeg alt, men ingenting fungerte. I nr to beit jeg bare tennene sammen og visste det ga seg når ungen var ute. Peste som et damplokomotiv gjennom to graviditeter da, for klarte bare å puste med munnen. Opplevde det som om jeg ikke fikk nok luft når jeg pustet med nesa. Anonymkode: 5e045...2f4
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #3 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Fikk noe tilsvarende i begge graviditeter. I den første testet jeg alt, men ingenting fungerte. I nr to beit jeg bare tennene sammen og visste det ga seg når ungen var ute. Peste som et damplokomotiv gjennom to graviditeter da, for klarte bare å puste med munnen. Opplevde det som om jeg ikke fikk nok luft når jeg pustet med nesa. Anonymkode: 5e045...2f4 Uff så sterk du er! Fikk du også slikt trykk i nese eller bihuler? Anonymkode: 0e8ac...51b
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #4 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Uff så sterk du er! Fikk du også slikt trykk i nese eller bihuler? Anonymkode: 0e8ac...51b Trykk i bihulene. Holdt på å bli gæren første gangen. Andre gangen var det første graviditetssymptom, og ettersom vi hadde prøvd en stund ble det litt sånn; "Jess! .. åh, faen stemmer.." 😂😂 Anonymkode: 5e045...2f4
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #5 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Trykk i bihulene. Holdt på å bli gæren første gangen. Andre gangen var det første graviditetssymptom, og ettersom vi hadde prøvd en stund ble det litt sånn; "Jess! .. åh, faen stemmer.." 😂😂 Anonymkode: 5e045...2f4 Uff! Ja det er helt grusomt det trykket her😂😂Blir gal, men m0 jo bare holde ut. Tok rinexin etter sist SA, og da løsnet trykket pga slimhinnene roet seg litt igjen. Var så magisk følelse!! Tørr ikke ta rinexin nå pga baby, så får vel bare se om saltvann eller lignende kan hjelpe. Var det trykk i bihuler mest pga tett nese eller bare generelt bihuletrykk? Anonymkode: 0e8ac...51b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå