Gå til innhold

Er så lei meg for at det er for sent å møte noen og få barn.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så lei meg for at jeg aldri klarte å møte noen, og at det mest sannsynlig ikke blir barn på meg. 

Jeg er 40, og ble sittende alene på nyttårsaften og tenke over livet så langt. Det har ikke blitt slik jeg håpet på. 

Trodde jeg skulle studere i 20-årene, reise mye på tur med venner, møte noen iløpet av 20-årene og at vi skulle kjøpe oss en bolig sammen, reise mye og oppleve livets goder, og at jeg skulle gifte meg da jeg ble 30 og få barn i 30-årene. 

Dessverre ble det ikke slik da jeg falt helt sammen som 23-åring og måtte flytte til foreldrene mine, og det ble et 17 år langt mareritt med psykiske problemer og isolasjon. 

Jeg mistet kontakt med vennene mine iløpet av den tiden jeg måtte bo hjemme for jeg var så syk, og idag venter jeg på uføretrygd og lurer på om jeg får råd til å leie meg et sted. 

Vennene mine har sine problemer, selvsagt, men de har klart å studere, tjener godt på jobben, har kjøpt seg hus med samboeren og har barn, så de har fått til alt jeg ikke klarte å få til. 

Er lei av å føle meg mislykka, og er sint for at det var jeg som måtte slite psykisk. Det har ødelagt livet mitt. 

Takk. 

Anonymkode: 6d978...59f

• Liker 16
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Istedenfor å tenke på det du ikke fikk, tenk heller på hva du kan gjøre :)

Du kan jo få kjæreste og hjelpe til med hans barn? Så får du kosen, men slipper det endelige ansvaret.

Anonymkode: c0ebe...d8d

• Liker 44
AnonymBruker
Skrevet

Føler veldig med deg! Jeg er noen år yngre enn deg men allikevel sitter jeg med samme kjipe følelsene og tankene om at psykisk sykdom ødela det som skulle vært de beste årene av mitt liv. 
Med det sagt…selvom du er 40 år så er det  ikke for sent å få barn! Dersom din fastlege støtter deg i at du nå er oppegående nok så har du muligheter for fosterbarn og/eller donorbarn.

Anonymkode: 2d200...f43

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

De du avviste da du var i 20 -årene har nå funnet seg noen andre.  

Anonymkode: 59299...026

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Føler veldig med deg! Jeg er noen år yngre enn deg men allikevel sitter jeg med samme kjipe følelsene og tankene om at psykisk sykdom ødela det som skulle vært de beste årene av mitt liv. 
Med det sagt…selvom du er 40 år så er det  ikke for sent å få barn! Dersom din fastlege støtter deg i at du nå er oppegående nok så har du muligheter for fosterbarn og/eller donorbarn.

NEI! Et barn fortjener en mor og en far!

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Du er jo bare halvveis til livet :) Du har mer igjen av livet enn hva du allerede har levd for man nå trekke fra alle åra i barndom hvor man ikke er selvstendig.

Ikke se så mørkt på ting! :)

Anonymkode: 8c414...479

• Liker 5
Gjest rampenissen72
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Enig. 

AnonymBruker
Skrevet

Hei, trådstarter jeg er i samme situasjon. Er uendelig lei meg jeg også. Jeg skulle hatt hus og barn, men slik ble det ikke. 

Folk sier at man må fokusere på det positive, men det er ikke lett når man føler man ikke har noe. 

Eneste lyspunktet i mitt liv er når jeg dagdrømmer om livet jeg skulle hatt. 

Når det er sagt så burde man selvsagt fokusere på det positive.

Anonymkode: b81a9...db8

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du er jo bare halvveis til livet :) Du har mer igjen av livet enn hva du allerede har levd for man nå trekke fra alle åra i barndom hvor man ikke er selvstendig.

Ikke se så mørkt på ting! :)

I livet* skulle det stå 

AnonymBruker
Skrevet

Hiv deg rundt å prøv å bli gravid alene! Ei venninne fikk donorbarn alene da hun var 42....

Anonymkode: d5e0d...2f0

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Hun var et godt nok menneske til å avvise de hun ikke ville ha. Å være sammen med folk av medlidenhet er søppeloppførsel

Anonymkode: 127f9...688

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Istedenfor å tenke på det du ikke fikk, tenk heller på hva du kan gjøre :)

Du kan jo få kjæreste og hjelpe til med hans barn? Så får du kosen, men slipper det endelige ansvaret.

Anonymkode: c0ebe...d8d

Jeg vil helst ha en kjæreste uten barn. Blir rart å kose med barn som ikke er mine. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Ja, jeg kunne kanskje klart et barn, men først må jeg møte noen, og det er ikke så lett. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

I 20-årene satt jeg isolert hjemme og slet psykisk, så du må forveksle meg med noen andre. 

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

hei

jeg fikk også psykiske problemer som 23 åring. har slitt i 15 år. ble ufør for 3 år siden. ung ufør. Er 38 år. har faktisk hatt flere kjærester i perioden.  Men er nå sammen med en som ikke vil ha barn. 

alle de gode karene ble tatt da jeg var syk ( 

Anonymkode: 10c3f...861

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Er barn fortjener en god omsorgsperson, eller flere gode omsorgspersoner. Må ikke nødvendigvis være mor og far.

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

hei

jeg fikk også psykiske problemer som 23 åring. har slitt i 15 år. ble ufør for 3 år siden. ung ufør. Er 38 år. har faktisk hatt flere kjærester i perioden.  Men er nå sammen med en som ikke vil ha barn. 

alle de gode karene ble tatt da jeg var syk ( 

Anonymkode: 10c3f...861

Hvor møter du disse mennene? 

Jeg har aldri hatt en kjæreste. Vet ikke hvordan jeg skal gå fram. Det hadde vært fint med en kjæreste. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...