Gå til innhold

Kvinne som kommer for fort

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et "problem" som jeg egentlig føler blir verre og verre. Jeg kommer for fort under sex. Føler jeg nesten blir litt snytt. Man hører jo om menn med dette problemet, men ikke kvinner. Føler ikke det er så gæernt, men skulle ønske det tok litt mer enn 1 min å komme.

Anonymkode: 7593a...6f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, sant?! Jeg har for mye penger. Ække så gÆæææli, men skulle ønske jeg sleit litt økonomisk engang i blant jeg også :Nikke:

:troest:

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Bare å komme en gang til da? Begynn å lete etter serieorgasmene og multiorgasmene 😉

Anonymkode: 68cf4...7ab

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bare å komme en gang til da? Begynn å lete etter serieorgasmene og multiorgasmene 😉

Dette. Vi trenger ikke stoppe etter en gang slik som mannfolket. 

Anonymkode: bdd45...880

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer også veldig fort, og jeg syns det er litt slitsomt. Det tar jo litt tid før jeg kan starte på nytt med en orgasme igjen.

Det kan sikkert for mange virke som et luksusproblem, men det er ikke så ofte man har tid for serieorgasmer.

Anonymkode: 0f887...fea

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Drøy det med aktiviteter og stillinger som ikke gir deg like mye stimulans?  Oral etc.

Anonymkode: 1d5e0...c45

AnonymBruker
Skrevet

Er du sikker på at du får orgasme? Rister hele kroppen din og du klarer ikke kontrollere kropp og tanker? 

Har nemlig snakket med en del som tror at den lille men deilige bølgen av tenning som man kan kjenne i underlivet og kroppen når penis kommer inn og har gått inn og ut noen ganger er orgasme. Så opplever de ordentlig orgasme og da er det ikke lenger tvil 

Anonymkode: 90983...224

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har et "problem" som jeg egentlig føler blir verre og verre. Jeg kommer for fort under sex. Føler jeg nesten blir litt snytt. Man hører jo om menn med dette problemet, men ikke kvinner. Føler ikke det er så gæernt, men skulle ønske det tok litt mer enn 1 min å komme.

Anonymkode: 7593a...6f0

Tror de aller fleste kvinner klarer å få serieorgasmer? Eller multiorgasmer som det også kalles. Vi er knallheldige sånn sett😊

De fleste trenger derimot ett par min pause fra klitorisstimuli rett etter orgasmen. Runk ham litt eller gi litt oralsex, kyssing o.l i 1 min eller 2 så skal det være mulig å bygge seg opp til en orgasme til eller 3;)

Jeg har klart 8 på det meste. Den 2-4 er sterkest før de blir noe svakere etter dette. Da må jeg ihvertfall ha noen timers pause før orgasmene kan bli like sterke igjen.

Anonymkode: e8219...8bf

• Liker 3
Skrevet

Enig i dette. Ingen grunn til at han behøver stoppe - fortsettelsen er jo bare enda bedre. Forklar partneren din hvordan han skal takle fortsettelsen ;) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er skikkelig dritt om jeg kommer for raskt, for jeg mister tenningen etterpå. Det siste som frister er mer sex. 

Anonymkode: f9bbf...6be

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer også veldig fort, og jeg syns det er litt slitsomt. Det tar jo litt tid før jeg kan starte på nytt med en orgasme igjen.

Det kan sikkert for mange virke som et luksusproblem, men det er ikke så ofte man har tid for serieorgasmer.

Hvor lang tid da? Er vel bare snakk om et halvt minutt eller så.

Anonymkode: 0d2a9...b3d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg synes det er skikkelig dritt om jeg kommer for raskt, for jeg mister tenningen etterpå. Det siste som frister er mer sex. 

Anonymkode: f9bbf...6be

Bygg opp tenningen igjen sakte sakte. Jeg må hvile noen minutter også kan beføling av kroppen min begynne forsiktig igjen og etter 5-10 min beføling på de ytre og indre kjønnsleppene sakte en stund før direkte stimulering av klitoris eller vagina igjen 

3-4-5-6-7 orgasme blir bare bedre og bedre! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette må være ganske individuelt. Jeg trenger ikke tid for å bygge opp ny orgasme. Jeg opplever orgasmer som en slags dominoeffekt. En orgasme trigger oppstart av neste. 

Av og til når jeg er sliten kan jeg streve litt med første, men får jeg først første kommer de som perler på en snor. 

Anonymkode: aa329...e0b

• Liker 2
Skrevet

Serieorgasmer… en av de mange ting jeg ville opplevd om jeg var dame for en dag 😅 Bare ordet i seg selv er jo magisk! 
Beklager avsporingen 🙈

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
BalledHead skrev (14 minutter siden):

Serieorgasmer… en av de mange ting jeg ville opplevd om jeg var dame for en dag 😅 Bare ordet i seg selv er jo magisk! 
Beklager avsporingen 🙈

Menn kan også det. Du må bli kjent med kroppen din og øve slik som vi kvinner må for å klare det. Google it 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje fyren burde gi inn litt mer innsats etter at du har kommet sånn at du blir kåt igjen? 

Anonymkode: 29abc...a74

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Menn kan også det. Du må bli kjent med kroppen din og øve slik som vi kvinner må for å klare det. Google it 

Følte egentlig jeg kjente den ganske bra - men sjansen er nok større for det enn at man blir dame for en dag, så får sjekke ut det! 😅

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...