AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #1 Skrevet 1. januar 2022 Jeg hadde egentlig ikke planer om noen nyttårsfeiring, hadde tenkt meg til Puerto Rico men orker ikke 12 timer + med munnbind. Men så inviterte en venninne meg litt spontant på middag hos henne, og det var kjempehyggelig! Var rolig bare oss to, med god middag og litt vin. Vi så på raketter og hørte på musikk, og ingen var fyllesyke i dag. Så jeg er fornøyd Noen som gjorde noe gøy? Noen fylleskandaler? Kan melde om at en kompis klarte å ødelegge både noen dører, et glassbord og diverse andre ting på en leid hytte.. Tror han har fylleangst i dag! Anonymkode: 26639...64e 1
mannor Skrevet 1. januar 2022 #2 Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg hadde egentlig ikke planer om noen nyttårsfeiring, hadde tenkt meg til Puerto Rico men orker ikke 12 timer + med munnbind. Men så inviterte en venninne meg litt spontant på middag hos henne, og det var kjempehyggelig! Var rolig bare oss to, med god middag og litt vin. Vi så på raketter og hørte på musikk, og ingen var fyllesyke i dag. Så jeg er fornøyd Noen som gjorde noe gøy? Noen fylleskandaler? Kan melde om at en kompis klarte å ødelegge både noen dører, et glassbord og diverse andre ting på en leid hytte.. Tror han har fylleangst i dag! Anonymkode: 26639...64e Ble en ensom kveld alene dessverre… 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #3 Skrevet 1. januar 2022 mannor skrev (Akkurat nå): Ble en ensom kveld alene dessverre… Hadde du det litt hyggelig likevel? Spiste du noe godt? Jeg hadde flere venninner som klaget over at de satt alene. Men da jeg spurte hvorfor de ikke hadde tatt initiativ til noe før så svarte de bare "gadd ikke". Vet også om flere som har vært på jobb i helsevesenet og bare slappet av hjemme etter eget valg. Det virker som det er mest de under 30 som fester ganske hardt kanskje? Anonymkode: 26639...64e
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #4 Skrevet 1. januar 2022 Veldig koselig. Ble invitert over til naboen. De lagde middag, vi tok med dessert. Stille og rolig dag og kl 24 gikk vi ut for å se på rakettene 😊 Anonymkode: ee439...6c8 1
mannor Skrevet 2. januar 2022 #5 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hadde du det litt hyggelig likevel? Spiste du noe godt? Jeg hadde flere venninner som klaget over at de satt alene. Men da jeg spurte hvorfor de ikke hadde tatt initiativ til noe før så svarte de bare "gadd ikke". Vet også om flere som har vært på jobb i helsevesenet og bare slappet av hjemme etter eget valg. Det virker som det er mest de under 30 som fester ganske hardt kanskje? Anonymkode: 26639...64e Jeg hadde en grei kveld. Synes uansett nyttårsaften er oppskrytt. 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #6 Skrevet 2. januar 2022 Vi hadde en grei kveld fram til at mannen fikk i seg for mye å drikke. Det var ganske irriterende. Han forsvant over til en nabo, og jeg sprang rundt klokka 12 for å sikre meg at alle hadde det ok. Nei, det var ikke noe særlig. Koselig fram til han fikk for mye, men det var ingen koselig måte å starte 2022 på... Anonymkode: 8940c...ea3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #7 Skrevet 2. januar 2022 Er alene, har barn på 3 år som sovna klokka 20. Satt resten av kvelden og passet på den livredde hunden min, og så klokka kvart over tolv våkna 3-åringen av rakettene og sovna ikke før halv to. Kjempekveld 😅 Anonymkode: 1cb3e...4bf 2
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 2. januar 2022 #8 Skrevet 2. januar 2022 Den var helt ok, var bare hjemme.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #9 Skrevet 2. januar 2022 Helt som vanlig. Jeg og jentungen var hos foreldrene mine hele jula, så det var oss fire, god mat, brettspill, is og litt fyrverkeri. Anonymkode: b09c3...206
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #10 Skrevet 2. januar 2022 Ja var flott, feiret med 2 kompiser. Shampis, drinker, øll, shots osv var god stemning 🥳 Anonymkode: b85da...7cd
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #11 Skrevet 2. januar 2022 Satt edru hjemme med hunden og spile videospill. Det var kjempekoselig. Anonymkode: 1f529...32e 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #12 Skrevet 2. januar 2022 Her var det skikkelig pøsregn, kraftig vind og covid-restriksjoner, så samboeren min og jeg koste oss hjemme for oss selv med nydelig middag og årets siste julefilm. Ringte rundt til familie rett over midnatt så vi fikk pratet med alle vi egentlig hadde planer om å feire med likevel. Kjempetrivelig kveld Anonymkode: c961a...ce6
Energi-jenta Skrevet 2. januar 2022 #13 Skrevet 2. januar 2022 Var en veldig koselig kveld La begge ungene på 3 og ett år til kl 19 og halvannen time senere kom noen av naboene over hvor de spiste middag og kake hos oss. De hadde med babycall (vi bor veldig nærme hverandre). Rett før midnatt gikk vi ut og så på rakettene som ble fyrt opp. Var nokså kaldt ute, men ingen vind og regn - så det var jo ikke så verst. Ble litt sent da, var ikke i seng før etter kl 2, og barna sto opp like tidlig som vanlig 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå