AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #1 Skrevet 1. januar 2022 På StudentWeb står det at sensuren er 4. januar mens på nokut sine nettsider står det 19. januar. Noen som vet? Anonymkode: 7c32f...2ca
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #2 Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): På StudentWeb står det at sensuren er 4. januar mens på nokut sine nettsider står det 19. januar. Noen som vet? Anonymkode: 7c32f...2ca Jeg har fått beskjed om 19. fra min skole. Er nok den 19. siden det er Nokut som lager eksamen. Hvordan gikk eksamen for deg, og hva synes du om den? Anonymkode: 9c198...daf 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #3 Skrevet 1. januar 2022 50 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har fått beskjed om 19. fra min skole. Er nok den 19. siden det er Nokut som lager eksamen. Hvordan gikk eksamen for deg, og hva synes du om den? Anonymkode: 9c198...daf Takk for svar😊 Jeg synes at den var mye lettere enn forventet. Drev å faen meg pugga hjertets elektriske system, gassutvikling, klaffenes plassering og andre kompliserte ting for nada😅 Hva synes du da? Gikk det bra? Anonymkode: 7c32f...2ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå