Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vært sammen med kjæresten i seks år. Vi jobbet sammen, på et serveringssted. Og ca. to år ut i forholdet, begynte en jente å dukke opp. Jeg visste hvem hun var, da jeg hadde holdt på med eksen hennes før, og han hadde kommentert på at vi lignet litt i utseende.

Kjæresten min fortalte at hun pleide å komme innom jobb, men sjelden når jeg var der. Men en dag når jeg jobbet, så jeg henne gå forbi og titte inn, akkurat som at hun så etter kjæresten min. Jeg begynte å få dårlige vibes. Etter en stund har hun addet han på SoMe, og han pleide å godta alle stamkundene der. Men én kveld, hadde han tatt noen øl etter jobb og invitert en guttegjeng OG henne. Han har tidligere fortalt at hun har flørtet med han på jobb, og dum som han er, kjørte han henne til og med hjem en gang, som han også gjorde med flere stamgjester. Han kaster jo bare ild på bålet ved å respondere på mlder og kjøre henne hjem, og hele opplegget virker bare suspekt, enda, den dag idag.

Mld'ene hvor han inviterte henne den ene gangen, ble slettet før jeg rakk å se de, og jeg måtte faktisk BE han om å slette henne fra SoMe. Selv om han har fortalt meg alt, så virker han bare så dust, og jeg føler meg så idiot også. At jeg var sååå forelska på det tidspunktet, mens han satt å flørtet med en annen. Og han sa også at vi lignet!

Etter dette, så vi henne ikke mer og vi byttet jobber og jeg flyttet et stykke unna. I det jeg skal gå å handle på nærbutikken der jeg flyttet, ser jeg at hun jobber der! Så nå reiser jeg 15min lenger bare for å slippe å handle der.. Jeg har prøvd å trosse tankene, men det går ikke. Jeg blir bare stående å se på henne i butikken og går ut derfra irritert og tenker på alt som har/kan ha skjedd mellom henne og kjæresten min, også blir jeg sint på han, igjen.

Vi har snakket om dette flere ganger, men føler aldri jeg får gode svar. Hvorfor ble mld'ene slettet, hvorfor kjørte du henne hjem når du visste at hun flørtet, hvorfor ditt og datt, men svaret jeg får er ikke godt nok! Hvis situasjonen var omvendt, hadde jeg virkelig sagt fra om jeg ikke hadde gjort noe galt, men føler ikke at han prøver engang.. Han tar så lett på det, som at "hun var jo bare en gjest".

Hvordan få denne jenta ut av hodet og bli ferdig med dette?! Virker som jeg aldri blir ferdig. Og blir påminnet hver gang jeg ser henne.

Anonymkode: fbaf6...c6b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Cool story bro

Anonymkode: 091d2...fbc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Cool story bro

Anonymkode: 091d2...fbc

?

Anonymkode: fbaf6...c6b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt i samme situasjon. Men det gjelder min mann og en kollega. Han har chattet med henne, og tatt en kaffekopp. Chatten er slettet. Jeg klarer ikke å glemme dette. Selv om det nå er over 1 år siden jeg oppdaget dette. De jobber heldigvis ikke så tett sammen nå. Så de ser hverandre sjeldent. Han har jo kuttet kontakten med henne. Men jeg å tenker. Hva for følelser hadde han for henne? Var det flørting? Tenker han på henne?? Mange tanker. Jeg går vel egentlig bare å håper tida kan hjelpe. At jeg en eller annen gang kommer meg videre. Å ikke tenker så mye på det. 

Anonymkode: fa66a...b1a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Okei men det er jo ikke hun som er problemet her. Det er typen din som har addet hun på sosiale medier, invitert henne bort etter jobb for å ta noen øl sammen, kjørt henne hjem, flørtet med henne og vært klar over at hun flørter med han, skrevet meldinger med henne som er for drøye til at du kan få se de, slettet kommunikasjonen mellom de for at du ikke skal se hva de skriver. 

Typen din har vært utro med denne dama. Du får selv vurdere om du tror det er fysisk utroskap når han har "kjørt hun hjem" eller klina i fylla, eller om det kun har vært meldinger og avstandsflørt. Uansett er det langt over grensa for hva jeg ville tillatt i et forhold hvertfall, at han har slettet meldingene tyder på at han visste at du ville dumpe han om du så de så da har du egentlig svaret på hvor uakseptabelt han har oppført seg som en i forhold! 

Jeg har selv tilgitt en mann som holdt på på samme måten men tilliten kom aldri tilbake og jeg ble jevnlig påmint hva han gjorde som jeg hadde beviser på og hva han kunne ha gjort som jeg ikke hadde beviser på(slettede meldinger og kjøreturer blandt annet). Det blir ikke bedre, han har ødelagt tilliten og forholdet og enten så må du gå og få tilbake selvrespekten og freden i sjela, eller så blir du fast i et forhold med nerver og mistillit og usikkerhet som bare bryter deg ned og som til slutt tar helt knekken på deg. Om noen år kommer du til å ta han i lignende oppførsel som han så tydelig har vist han har moralen til og da kommer du til å hate deg selv enda mer for å ikke bare ha gått fra han med en gang. 

Ikke kast bort mer av livet ditt på et forhold uten tillitt er det beste rådet jeg kan gi deg og jeg er sikker på at du er enig med meg når du en dag lever lykkelig uten han og slipper å få disse stikkene og minnene og usikkerhetene og disrespecten fra han 

Anonymkode: 2d943...3d9

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...