AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #1 Del Skrevet 1. januar 2022 Hvis du skulle velge nytt kjøkken, hvilken leverandør og hvilke farge(R) ville du valgt? Anonymkode: d7ae3...05a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #2 Del Skrevet 1. januar 2022 Kommer an på flere faktorer. I en leilighet med kort perspektiv hadde jeg kjøpt ikea stammer og noremax fronter. I leilighet med lengre perspektiv hadde jeg gått for HTH. I huset mitt har jeg gått for Drømmekjøkkenet/ballingsløv. Gode erfaringer med både sistnevnte, HTH, JKE og Norema. Anonymkode: 09b49...92c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #3 Del Skrevet 1. januar 2022 Usikker på leverandør. Ville nok valgt mørkbeiset tre skap og lys kompositt benkeplate. Lys benkeplate skjuler støv og rusk bra, og det er verdt å bruke litt ekstra på god kvalitet. Billig laminat blir fort stygt, tre krever mye vedlikehold. Og mye skuffer, spesielt for underskap/det som er lavt plassert. Anonymkode: bc4ce...b9b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #4 Del Skrevet 1. januar 2022 Jeg gikk for Ikea sist jeg byttet kjøkken (ikke hvitevarer derfra) og er egentlig godt fornøyd med det. Kjøpte fra Designa i forrige leiligheten min, og var fornøyd med dem også. Har bodd to steder med Noremakjøkken, og kommer aldri til å velge det igjen. Ikke fornøyd med kvalitet, rare mål på skapene og ikke de løsningene jeg så etter. Fargemessig har jeg nå hvitt kjøkken og syns det er klassisk og tidløst. Hadde lyst på sort, men var redd det ble mørkt da kjøkkenet er lite, men kunne gjerne valgt en mørk farge dersom det var litt størrelse på kjøkkenet. Anonymkode: def27...391 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #5 Del Skrevet 1. januar 2022 Fornøyd med IKEA, liker de tradisjonelle frontene derfra også Anonymkode: 51d57...570 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 2. januar 2022 #6 Del Skrevet 2. januar 2022 Vi får snart nytt kjøkken fra Aubo. Syns ikke man skal låse seg til en leverandør, men sjekke flere ulike. Vi var innom fire ulike leverandører før vi endte med Aubo. Kvaliteten er god hos de fleste (har egentlig bare hørt mye negativt om Epoq), og de fleste har kjøkken i ulike prisklasser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommermor Skrevet 2. januar 2022 #7 Del Skrevet 2. januar 2022 I min forrige leilighet hadde jeg Norema kjøkken, der byttet jeg til HTH kjøkken. Nå har jeg et Norema kjøkken igjen. Men skulle jeg valgt nytt kjøkken, så hadde jeg kanskje valgt Sigdal. Jeg hadde ikke valgt Ikea, da jeg ikke tør å kjøpe noe så dyrt via en nettside. Jeg hadde valgt en lys farge, lys grønn tenker jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #8 Del Skrevet 2. januar 2022 Hadde valgt Aubo, modell Sense Varm Grå, og Dekton benkeplate 😍 Anonymkode: f10bb...c10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #9 Del Skrevet 2. januar 2022 Jeg har Strai kjøkken, veldig fornøyd. Anonymkode: 7de1f...d08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #10 Del Skrevet 2. januar 2022 Svane Anonymkode: 18486...b55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elder Millennial Skrevet 2. januar 2022 #11 Del Skrevet 2. januar 2022 Beiset heltre kjøkken i eik fra Strai👌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafina. Skrevet 2. januar 2022 #12 Del Skrevet 2. januar 2022 Sist kjøkkenrenovasjon falt valget på Designa og det har jeg vært veldig fornøyd med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #13 Del Skrevet 2. januar 2022 Vi har akkurat byttet til nytt HTH kjøkken. Veldig fornøyd med resultatet, men ville likevel ikke valgt HTH neste gang da det var mye forsinkelser og styr med prosessen. Helt håpløs kommunikasjon. Ville heller valgt Sigdal de har jeg bare hørt godt om. Anonymkode: 1182b...fb2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #14 Del Skrevet 2. januar 2022 For nåværende bolig: sigdal line i en lys grønntone eller diskret blåtone, eventuelt med eikefronter. Det ville passa nydelig inn i husets stil. For et random drømmehus og med ubegrensa budsjett: uno form classic i eik 😍 Anonymkode: bd266...856 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #15 Del Skrevet 4. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 1.1.2022 den 22.48): Kommer an på flere faktorer. I en leilighet med kort perspektiv hadde jeg kjøpt ikea stammer og noremax fronter. I leilighet med lengre perspektiv hadde jeg gått for HTH. I huset mitt har jeg gått for Drømmekjøkkenet/ballingsløv. Gode erfaringer med både sistnevnte, HTH, JKE og Norema. Anonymkode: 09b49...92c jeg ville gått for ikea/noremaxkombinasjonen i et langt perspektiv også. Kvaliteten på noremaxfrontene er fantastisk, og du får noe helt unikt i kombinasjon med ikeas praktiske løsninger. Og så får du masse penger til overs, som du kan bruke på kul benkeplate og backsplash. Eller noe helt annet 🙂 Anonymkode: 811d9...4f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #16 Del Skrevet 4. januar 2022 sommermor skrev (På 2.1.2022 den 9.38): I min forrige leilighet hadde jeg Norema kjøkken, der byttet jeg til HTH kjøkken. Nå har jeg et Norema kjøkken igjen. Men skulle jeg valgt nytt kjøkken, så hadde jeg kanskje valgt Sigdal. Jeg hadde ikke valgt Ikea, da jeg ikke tør å kjøpe noe så dyrt via en nettside. Jeg hadde valgt en lys farge, lys grønn tenker jeg. eh, du vet at ikea har noen små, fysiske butikker? Anonymkode: 811d9...4f3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #17 Del Skrevet 5. januar 2022 9 hours ago, AnonymBruker said: eh, du vet at ikea har noen små, fysiske butikker? Anonymkode: 811d9...4f3 Så hvis du bor i Tromsø ville du dratt hvor? Eller Bodø? Alta? Kirkenes? Anonymkode: 4f1e9...e20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whistler Skrevet 5. januar 2022 #18 Del Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Så hvis du bor i Tromsø ville du dratt hvor? Eller Bodø? Alta? Kirkenes? Anonymkode: 4f1e9...e20 Litt avhengig av budsjett kunne man tatt fly til Trondheim, eller Oslo. Fått hjelp av en kundekonsulent på varehuset og satt sammen et kjøkken (kjøkkenkonfiguratoren til IKEA tar ikke alltid høyde for alle små ting du trenger), bestilt det og fått det levert på døra hjemme. 120 tusen for et Norema-kjøkken og 85 tusen for et Ikea-kjøkken åpner noen muligheter for å reise til nærmeste forhandler. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #19 Del Skrevet 5. januar 2022 3 minutter siden, Whistler said: Litt avhengig av budsjett kunne man tatt fly til Trondheim, eller Oslo. Fått hjelp av en kundekonsulent på varehuset og satt sammen et kjøkken (kjøkkenkonfiguratoren til IKEA tar ikke alltid høyde for alle små ting du trenger), bestilt det og fått det levert på døra hjemme. 120 tusen for et Norema-kjøkken og 85 tusen for et Ikea-kjøkken åpner noen muligheter for å reise til nærmeste forhandler. Det kan man, men du skjønner vel at det for folk i Tromsø er mer aktuelt å gjøre det på nett - eller finne en annen forhandler - enn å bruke tusenvis av kroner på EN time med en "konsulent" hos Ikea, når du risikerer å likevel ende med forslag du ikke liker?? 😅😅 Vi har hatt mange timer på å tegne vårt kjøkken hos forhandler, hadde aldri i verden orket å reise til andre siden av landet for et Ikeakjøkken. Da må du vite nøyaktig hvordan du vil ha det, og da kan du like gjerne gjøre det på nett. ... Og så vente et halvt år på å få det komplett levert 😂 Anonymkode: 4f1e9...e20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vv_sar Skrevet 5. januar 2022 #20 Del Skrevet 5. januar 2022 Vi går for drømmekjøkkenet - Wood - heltre eikefronter. Jeg synes disse frontene er nydelige og ingen kjøkkenleverandører som jeg fant, hadde like fine eikefronter. Kunne tenkt oss Ekestad fra Ikea pga pris, men det er utgått. Vi kjører hvite overskap på den en veggen og håper at de blir "usynlige" mot hvit vegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå