AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #1 Skrevet 1. januar 2022 Dette er flaut, vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg er 40 år og var hos tanta mi på nyttårsaften igår. Vi var samlet noen fra familien, og koste oss med god mat. Det var ikke noe drikking utover litt champagne til maten, men ingen var beruset i det hele tatt. Ved midnatt skulle vi alle gå ut og se på rakettene, og mens jeg stod og tok på meg jakka mi kom onkelen min på 70 bort, og jeg trodde han ville ha en klem, men så holdt han rundt meg og strøk på kroppen min og klemte på puppene mine. Alt skjedde iløpet av sekunder, og jeg ble så sjokkert at jeg dro på meg jakka og løp etter de andre. Ble stående langt fra han og stresse. Jeg har asperger, så jeg sliter veldig med å takle dette. Klarte ikke å se på han etter dette. Nå er alt ødelagt, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Og hva skal jeg si til tanta mi? Anonymkode: 25880...92c 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #2 Skrevet 1. januar 2022 Fy f***, kjenner jeg blir kvalm. Neste gang du har han på tomannshånd så gir du klar beskjed om han bare ser på deg eller rører deg en gang til så blir det sirkus de luxe og høylytt bevisførsel ! Anonymkode: fcc87...19c 29
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #3 Skrevet 1. januar 2022 Jeg hadde latt som ingenting og holdt avstand til han fremover. Jeg hadde ikke sagt noe eller laget oppstuss. Kanskje feigt, men snakker av erfaring. Det er du som kommer til å bli frosset ut og beskyldt for løgner. Anonymkode: 0f8b1...dfe 22
Sirah Skrevet 1. januar 2022 #4 Skrevet 1. januar 2022 Herregud for en ekkel fyr! Kan han begynne å bli dement? Det der er virkelig ikke normal oppførsel! 25
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #5 Skrevet 1. januar 2022 Ja, jeg er redd jeg vil få skylda, siden kvinner og jenter som regel får skylda uansett. Blir lenge til neste gang jeg ser de. Anonymkode: 25880...92c 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #6 Skrevet 1. januar 2022 Hvis det ikke har skjedd før, dette blir den eneste gangen og du ikke har hørt han har gjort det mot andre så hadde jeg bare ignorert det. Anonymkode: 6f94b...36f 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #7 Skrevet 1. januar 2022 Sirah skrev (1 minutt siden): Herregud for en ekkel fyr! Kan han begynne å bli dement? Det der er virkelig ikke normal oppførsel! Jeg ble veldig sjokkert. Tror ikke det. Han er veldig oppegående. Anonymkode: 25880...92c 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #8 Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis det ikke har skjedd før, dette blir den eneste gangen og du ikke har hørt han har gjort det mot andre så hadde jeg bare ignorert det. Anonymkode: 6f94b...36f Ok. Skal prøve, men jeg syns det er vanskelig å bære alene. Trenger å prate med noen nøytral. Anonymkode: 25880...92c 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #9 Skrevet 1. januar 2022 Snakk med foreldra dine eller søsken om det? Anonymkode: 2ce09...789 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #10 Skrevet 1. januar 2022 Er du helt sikker på at han gjorde dette med overlegg og ikke bare skulle gi deg en klem/holde rundt og kom borti litt feil? Anonymkode: 9dc3b...0ae 7
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #11 Skrevet 1. januar 2022 Sirah skrev (10 minutter siden): Herregud for en ekkel fyr! Kan han begynne å bli dement? Det der er virkelig ikke normal oppførsel! Spørs hva du legger i normal, men at menn klår på kvinner mot deres vilje, er ganske normalt..... Anonymkode: 66398...242 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #12 Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Dette er flaut, vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg er 40 år og var hos tanta mi på nyttårsaften igår. Vi var samlet noen fra familien, og koste oss med god mat. Det var ikke noe drikking utover litt champagne til maten, men ingen var beruset i det hele tatt. Ved midnatt skulle vi alle gå ut og se på rakettene, og mens jeg stod og tok på meg jakka mi kom onkelen min på 70 bort, og jeg trodde han ville ha en klem, men så holdt han rundt meg og strøk på kroppen min og klemte på puppene mine. Alt skjedde iløpet av sekunder, og jeg ble så sjokkert at jeg dro på meg jakka og løp etter de andre. Ble stående langt fra han og stresse. Jeg har asperger, så jeg sliter veldig med å takle dette. Klarte ikke å se på han etter dette. Nå er alt ødelagt, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Og hva skal jeg si til tanta mi? Anonymkode: 25880...92c Gi han klar beskjed og ikke vær redd for å gi beskjed til tanten din så hun kan ta en alvorsprat med han! Han har nok kanskje gjort dette med flere? Huff føler med deg Klem Anonymkode: e41c7...1de 4
Silva Pluvialis Skrevet 1. januar 2022 #13 Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Snakk med foreldra dine eller søsken om det? Anonymkode: 2ce09...789 Eller et NOK-senter hvis du trenger å snakke med en nøytral part. Dette er å regne som et seksuelt overgrep. 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #14 Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Snakk med foreldra dine eller søsken om det? Anonymkode: 2ce09...789 Hun er 40.... Anonymkode: 85191...580 6
Sommeren2021 Skrevet 1. januar 2022 #15 Skrevet 1. januar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (17 timer siden): Er du helt sikker på at han gjorde dette med overlegg og ikke bare skulle gi deg en klem/holde rundt og kom borti litt feil? Jeg tror TS ville ha skjønt om dette var tilfelle Endret 2. januar 2022 av Sommeren2021 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #16 Skrevet 1. januar 2022 Du må si det til tanta di. Du kan vise henne denne tråden her hvis du syns det er vanskelig å si med ord. Onkelen din har oppført seg fullstendig uakseptabelt, faktisk ulovlig og han bør få en ordentlig skyldebøtte og kjeft for dette! Trolig så utnytter han deg nettopp fordi du har asperger og blir sett på som et lettere bytte... Hvis du ønsker kan du anmelde det Anonymkode: 02820...d8c 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #17 Skrevet 1. januar 2022 Dette er rimelig typisk demens, så jeg ville nevnt det til tante/foreldre i tilfelle de er i stuss fra før. Anonymkode: 42aec...5d7 14
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #18 Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Er du helt sikker på at han gjorde dette med overlegg og ikke bare skulle gi deg en klem/holde rundt og kom borti litt feil? Anonymkode: 9dc3b...0ae Man KLEMMER ikke på puppene, skviser de med hånda, ved et uhell når man gir en ordinær klem Anonymkode: 02820...d8c 9
DominantHr Skrevet 1. januar 2022 #19 Skrevet 1. januar 2022 Jeg tror at onkelen din rett og slett elsker den 40-årige "lille" niesen sin, og bare vil deg alt godt her i livet. 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #20 Skrevet 1. januar 2022 For en ekkel opplevelse ts Før du konfronterer han ville jeg tenkt over: Kan det ha vært et uhell at han kom borti brystene dine, eller var det ingen tvil om at det var en bevisst handling? Jeg har opplevd noe lignende med en person i min mann sin familie. Der var personen ganske nærgående over lengre tid, og tilnærmingene litt i gråsonen, så var aldri 100% sikker på om det var bevisst fra hans side å klå, eller om det bare dårlig sosial IQ. Anonymkode: 84a96...ae2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå