Gjest Jaconandersen Skrevet 1. januar 2022 #1 Skrevet 1. januar 2022 La oss prøve oss på et tankeeksperiment. Hva om kvinner aldri hadde fått stemmerett, både i vestlige land og Norge. Damene brydde seg rett og slett ikke og var fornøyd slik tilstanden var. Dermed hadde bare menn hatt stemmerett. Hvordan hadde vestlige land sett ut i dag? Hvordan hadde samfunnet i Norge vært? Hva ville eventuelt vært annerledes?
visp Skrevet 1. januar 2022 #2 Skrevet 1. januar 2022 Hvorfor gnåler du alltid om dette? Den eneste måten trådene dine blir litt mer interessante på er om du forteller litt om hvem du er. Hvem er du egentlig som alltid sitter og sutrer om at kvinner er for likeverdige menn? At du hadde hatt et bedre liv av at kvinner var å anse som en eiendel som vartet deg opp og stullet og stelte rundt deg? Hvordan blir man sånn idag om man ikke er 110 år gammel? 19 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #3 Skrevet 1. januar 2022 visp skrev (8 minutter siden): Hvorfor gnåler du alltid om dette? Den eneste måten trådene dine blir litt mer interessante på er om du forteller litt om hvem du er. Hvem er du egentlig som alltid sitter og sutrer om at kvinner er for likeverdige menn? At du hadde hatt et bedre liv av at kvinner var å anse som en eiendel som vartet deg opp og stullet og stelte rundt deg? Hvordan blir man sånn idag om man ikke er 110 år gammel? Bare ignorer det da. Anonymkode: 6e299...779
Gjest Jaconandersen Skrevet 1. januar 2022 #4 Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bare ignorer det da. Anonymkode: 6e299...779 Dette var meg, ts.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #5 Skrevet 1. januar 2022 Vil tro verden har vært et bedre sted og oppholde seg. Anonymkode: 0af5b...86d 2
visp Skrevet 1. januar 2022 #6 Skrevet 1. januar 2022 Jaconandersen skrev (1 minutt siden): Dette var meg, ts. Kan ikke du ignorere at kvinner faktisk har stemmerett da? Bare se en annen vei. 9
Gjest Jaconandersen Skrevet 1. januar 2022 #7 Skrevet 1. januar 2022 visp skrev (Akkurat nå): Kan ikke du ignorere at kvinner faktisk har stemmerett da? Bare se en annen vei. Det går ikke an å ignorere. Fordi det påvirker meg og alle andre her i landet, hver dag.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #8 Skrevet 1. januar 2022 visp skrev (1 minutt siden): Kan ikke du ignorere at kvinner faktisk har stemmerett da? Bare se en annen vei. Kvinner skulle kanskje hatt høyere alder for når de fikk stemmerett. Anonymkode: 0af5b...86d
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #9 Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kvinner skulle kanskje hatt høyere alder for når de fikk stemmerett. Anonymkode: 0af5b...86d Det er menn som utvikler seg saktere enn kvinner så om noe så heller motsatt 🤷♀️ Anonymkode: 5edee...ce8 21
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #10 Skrevet 1. januar 2022 Det hadde blitt drit kjedelig. Kvinner er mye kulere og bedre enn menn. Anonymkode: 5fb74...f83 3
Maleficenta Skrevet 1. januar 2022 #11 Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 1.1.2022 den 22.42): Kvinner skulle kanskje hatt høyere alder for når de fikk stemmerett. Anonymkode: 0af5b...86d hvorfor det når menn er de som henger etter i modenhet? Men for å svare på hi. Jeg tror vi hadde vært på samme nivå dom for hundre år siden både ifht teknologi og andre ting. 11
Gjest Jaconandersen Skrevet 1. januar 2022 #12 Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er menn som utvikler seg saktere enn kvinner så om noe så heller motsatt 🤷♀️ Anonymkode: 5edee...ce8 Jeg tror han kanskje tenkte på hvordan kvinners seksualitet påvirker stemmingen deres i ung alder.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #13 Skrevet 1. januar 2022 visp skrev (5 minutter siden): Tenker at det er leggetid for deg. Enten er du veldig ung og dum eller overmoden og trøtt av livet. Maleficenta skrev (5 minutter siden): hvorfor det når menn er de som henger etter i modenhet? Jaconandersen skrev (2 minutter siden): Jeg tror han kanskje tenkte på hvordan kvinners seksualitet påvirker stemmingen deres i ung alder. Ja var akkurat det jeg tenkte på. I tidligere tråder så var ikke kvinnen moden før i 25,26 års alderen ble det hevdet. Anonymkode: 0af5b...86d
visp Skrevet 1. januar 2022 #14 Skrevet 1. januar 2022 Jaconandersen skrev (4 minutter siden): Jeg tror han kanskje tenkte på hvordan kvinners seksualitet påvirker stemmingen deres i ung alder. Hva i all verden er du prater om? 10
Entern Skrevet 1. januar 2022 #15 Skrevet 1. januar 2022 Vurderer å besvare spørsmålet basert på det jeg vet om emnet, men vet ikke om det er verdt det for å være ærlig 🥴 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #16 Skrevet 1. januar 2022 6 minutter siden, Jaconandersen said: Jeg tror han kanskje tenkte på hvordan kvinners seksualitet påvirker stemmingen deres i ung alder. Jepp, det var i hvert fall derfor jeg ble med i Unge Høyre i min tid. Willoch var da så heit på 80-tallet 😍 Anonymkode: 35db3...453
Gjest Jaconandersen Skrevet 1. januar 2022 #17 Skrevet 1. januar 2022 visp skrev (1 minutt siden): Hva i all verden er du prater om? Unge kvinner er svært overrepresentert i typisk woke kultur. Som jobber for økt innvandring, privilegier til enkelte grupper osv.
visp Skrevet 1. januar 2022 #18 Skrevet 1. januar 2022 Jaconandersen skrev (Akkurat nå): Unge kvinner er svært overrepresentert i typisk woke kultur. Som jobber for økt innvandring, privilegier til enkelte grupper osv. Kvinners seksualitet sa du?? Det var det jeg satt spørsmålstegn ved? 8
Gjest Jaconandersen Skrevet 1. januar 2022 #19 Skrevet 1. januar 2022 visp skrev (3 minutter siden): Kvinners seksualitet sa du?? Det var det jeg satt spørsmålstegn ved? De skal vise omsorgsfullhet, men resultatet blir destruktiv woke kultur.
visp Skrevet 1. januar 2022 #20 Skrevet 1. januar 2022 Jaconandersen skrev (Akkurat nå): De skal vise omsorgsfullhet, men resultatet blir destruktiv woke kultur. Jeg tenker at det faktisk kunne vært greit at noen her ikke slipper inn i stemmelokalene.... 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå