AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #1 Skrevet 1. januar 2022 Jeg skal på avklaring hos Joblearn, via nav. Ønsker å komme i kontakt med andre som har vært igjennom dette. Lurer på hva jeg kan forvente? Har stilt mange spm, men nav er utrolig vage i svarene sine. Er dette samtaler med veileder, eller handler det om utplassering i div yrker? Takknemlig for alle svar! Anonymkode: dde21...0b6
lew Skrevet 2. mai 2022 #2 Skrevet 2. mai 2022 Hei..Hvordan har det gått på jobblearn?Skal snart ut i det samme selv.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #3 Skrevet 4. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 1.1.2022 den 21.53): Jeg skal på avklaring hos Joblearn, via nav. Ønsker å komme i kontakt med andre som har vært igjennom dette. Lurer på hva jeg kan forvente? Har stilt mange spm, men nav er utrolig vage i svarene sine. Er dette samtaler med veileder, eller handler det om utplassering i div yrker? Takknemlig for alle svar! Anonymkode: dde21...0b6 Kommer litt an på hva som står i innsøkningen fra nav. Jeg vil tro dere starter med en/noen samtaler om nå-situasjonen, hva du har av erfaring, utdanning, bakgrunn og begrensninger. Så snakker dere om jobbønsker og tar det derfra. Noen trenger hjelp til å søke jobb (skrive søknad), andre trenger karriereveiledning, og andre ønsker å prøve seg ut i jobb. Anonymkode: 29912...44b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå