Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg er førstegangs gravid og er 10 uker i morgen. Mellom ca. uke uke 5-8 hadde jeg symptomer som ømme bryster, oppblåst, hodepine, kvalme (mest uggen), mye murringer og utmattelse. Nesten nøyaktig etter jeg kom inn i uke 8 forduftet symptomene og de har ikke kommet tilbake! Det eneste jeg kan si har vedvart er ømme bryster og en mage som ser ut som jeg er månedsvis inn i graviditeten. Skal sies vi har vært på TUL både både 6+1 og 8+1 og alt så da bra ut. Men det er i ettertid symptomene forsvant. Engstelig som jeg er i denne graviditeten lurer jeg på erfaringer rundt dette her, da googling ikke gjør meg særlig beroliget. Har jo helst ikke lyst på fly ned gyn. kontorene for TUL annenhver uke av engstelse 🤡

:-))) På forhånd takk for svar!

Anonymkode: 4dc9a...ad6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror det er helt normalt å miste symptomer i svangerskapet. Jeg hadde veldig ømme bryster helt fra starten omtrent, men det forsvant mellom uke 8-10. Før det kom igjen fra uke 10. Husker ikke hvor lenge det varte. 

En venninne av meg har hatt to svangerskap helt UTEN symptomer. Eneste var en voksende mage. 

Men husker bekymringene selv. Bestill deg en ny ul. Så får du kanskje senket skuldrene litt. Gjør ikke noe om du renner ned dørene på gyn.kontoret😅

Anonymkode: 0d233...082

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var kvalm 24/7 og trodde livet omtrent var over, alt var en kvalmetåke. Våknet opp en morgen i uke 9 eller hva det var, og var ikke kvalm lenger. Var fremdeles trøtt, men ikke kvalm. Hadde brunlig utflod samtidig også (gammelt blod). Trodde naturlig nok at dette var game over, men nå er han 13.

Anonymkode: 817f9...815

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tror det er helt normalt å miste symptomer i svangerskapet. Jeg hadde veldig ømme bryster helt fra starten omtrent, men det forsvant mellom uke 8-10. Før det kom igjen fra uke 10. Husker ikke hvor lenge det varte. 

En venninne av meg har hatt to svangerskap helt UTEN symptomer. Eneste var en voksende mage. 

Men husker bekymringene selv. Bestill deg en ny ul. Så får du kanskje senket skuldrene litt. Gjør ikke noe om du renner ned dørene på gyn.kontoret😅

Anonymkode: 0d233...082

Takk for betryggende ord!😁😁

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg var kvalm 24/7 og trodde livet omtrent var over, alt var en kvalmetåke. Våknet opp en morgen i uke 9 eller hva det var, og var ikke kvalm lenger. Var fremdeles trøtt, men ikke kvalm. Hadde brunlig utflod samtidig også (gammelt blod). Trodde naturlig nok at dette var game over, men nå er han 13.

Anonymkode: 817f9...815

Merkelig  hvordan det bare snur! Men var nok godt å slippe en sånn kvalme!😁 Takk for svar, så får vi håpe det blir et positivt utfall her også! 

AnonymBruker
Skrevet

Velt normalt at symptomene slipper rundt uke 10! Da synker nemlig hcg-nivåene igjen. Noe de skal. 

Anonymkode: f95dc...ec9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...