Gå til innhold

Når byttet barnet fra votter til hansker?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.1.2022 den 21.05):

Jeg er 36, bruker fortsatt votter :P

Anonymkode: 994ca...8c9

Jeg og! Hansker er for kaldt!

Anonymkode: 6c54c...9c4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hehe, ser mange syns det var et underlig spørsmål. Gutten begynner på skolen til høsten, og jeg tenkte kanskje at votter er "barnslig" og hansker da er mer "in". Akkurat som jeg leser at mange går over fra hel vinterdress til todelt i den alderen. Så unnskyld meg om det var dumt, jeg ville bare gjøre ting "rett" for sønnen min :)

Ts

Anonymkode: 9837d...a83

La oss ikke jobbe med å skulle gjøre ting så «rett» for ungene, la dem erfare selv! Gutten vår begynner på skolen til høsten, han ønsker seg nå hansker fordi en annen gutt i barnehagen har det. Jeg mener votter er bedre, men siden han har spurt skal han få det, men jeg kommer til å sende med votter i tillegg likevel 😊

Anonymkode: 12d08...a19

AnonymBruker
Skrevet

De har alle ønsket hansker rundt 3. klasse tror jeg, men når det er kaldt er votter bedre, så mot slutten av barneskolen har alle gått tilbake til votter. Jentene litt tidligere. For gutten var hansker kulere. 

Anonymkode: 707a0...d77

Skrevet

Ved skolestart ønsket alle våre å bytte til hansker, også jenta. Ingen av dem har sagt at de er kalde i alle fall, hanskene er jo like fôrede som votter og det er begrenset hvor mye utetid man har på skolen.

AnonymBruker
Skrevet

Har en som startet på skolen høsten som var. Han har hel vinterdress, men har kjøpt todelt sett nå som er på vei i posten da dressen synger på siste verset. Kjøpte også hansker nå før jul, fordi jeg tenkte at det ville være stas og jeg ser at flere av de andre barna bruker det. Men det ble blankt avvist, helt uinteressert i hansker. 

Anonymkode: 1daf0...763

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Signerer de oppe her som sier: forbudt i bhg, plz. Nå er mitt barn 3 år og har akkurat fått hansker, sånner tynne som basicly ikke varmer i det hele tatt. Det er stor stas. Men jeg ville aldri gjort barnehagen så vondt ved å sende de med henne dit! For et herk! 

Anonymkode: af555...531

Så rart, min toåring klarer fint å ta på hansker. En voksen holder hansken i mansjetten rett vei, barnet putter hånden inn og spriker alle fingrene på plass. Like enkelt som å ta på en vott.

Det er riktignok gode, elastiske ullhansker, enkelte stive akrylhansker er kanskje vanskeligere. 

Anonymkode: 896f6...074

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...