Gå til innhold

Jenter, hvor lenge varer orgasmene deres?

Fremhevede innlegg

Gjest Vindelspev
Skrevet

Hvor lange orgasmer har du, fra første lille bølge til siste putring? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tar ikke tiden ;)

Skrevet

Det varierer veldig - fra to sekund til fem minutter.... Vet rett og slett ikke helt - vanskelig å holde hodet klart og ta tida akkurat da :sjarmor:

Skrevet

alt for kort dessverre :(

tenker det bare tar sekunder, under ett minutt..

Gjest Vindelspev
Skrevet
tar ikke tiden ;)

Vel, jeg sitter ikke klar med stoppeklokke jeg heller. Tenkte bare at du klarte skille mellom ca fem sekunder og ett minutt. ;)

Gjest Vindelspev
Skrevet
Det varierer veldig - fra to sekund til fem minutter.... Vet rett og slett ikke helt - vanskelig å holde hodet klart og ta tida akkurat da  :sjarmor:

:overrasket: Fem minutter?! Jeg som trodde jeg var heldig. :sur::ler:

Skrevet (endret)

slettet

Endret av gaja
Skrevet
jeg har IKKE peiling på tiden når jeg har sex. ingen anelse. føles som en mellomting mellom et lysglimt og en time.

:Nikke:

Skrevet

Omtrent 2-5 sekunder tenker jeg... Er et blaff

Skrevet
jeg har IKKE peiling på tiden når jeg har sex. ingen anelse. føles som en mellomting mellom et lysglimt og en time.

Henger meg på denne jeg også :Nikke:

Tiden er svært vanskelig å holde styr på når man kommer. Orgasmens intensitet derimot er lettere å holde styr på. Noen ganger er det bare deilig, andre ganger er det helt hinsides ;)

Gjest Vindelspev
Skrevet
Henger meg på denne jeg også  :Nikke:

Tiden er svært vanskelig å holde styr på når man kommer. Orgasmens intensitet derimot er lettere å holde styr på. Noen ganger er det bare deilig, andre ganger er det helt hinsides  ;)

Jo, du har jo et poeng der. Kanskje det man tror er et minutt egentlig er et par sekunder, osv. Ble ikke klokere. :ler:

Skrevet

Oh yes!

Skrevet

Får aldri orgasme ved samleie. Når jeg ellers får det er det bare en bitteliten topp på et par sekunder.

Skrevet

Deilige 10-15 sekunder, men etterdønningene varer lengre :humpe:

Skrevet

5 - 15 sekunder kanskje? Det må jeg jamen prøve å ta tida på en dag... :ler:

Skrevet

15 sekunder for "små" klitorisorgasmer. G-punktorgasmene varer lengst, ifølge typen kjenner han sammentrekninger i bortimot ett minutt. Jeg er besvimelsen nær under slike orgasmer og har ikke rare tidsbegrepet da. Er nå i slutten av 30-åra og først de siste åra har jeg fått sinnsyke orgasmer som varer kjempelenge. Kanskje noe med hormoner å gjøre? Gled dere til 30-åra jenter!

Skrevet

Seriøst, jeg vet ikke forskjell på 5 sekunder og 5 minutter i en slik tilstand det er... akkurat så lenge som det er og jeg ANER ikke hvor lenge det er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...