Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk det jeg trodde var mensen idag, 12 dpo. Begynte å spotte litt på morran så tok i en ob. 4 timer senere så hadde det ikke kommet noe mer. Testet negativt på morran i dag. Er ganske sikker på el, men har ikke tempet.

Men er vel litt sent for en eventuell festeblødning? 

Anonymkode: 31fc7...cd1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Festeblødning kommer vel ikke umiddelbart etter implantasjon av egget, så siden du testet negativt vil jeg tro det er starten på mensen. Jeg tror også dette fordi det samme skjedde her, hadde en liten blødning etter samleie 12 dpo og hadde ikke mer blødning før mensen kom 2 dager senere.. Negativ test også. 

Anonymkode: 9807e...795

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Festeblødning kommer vel ikke umiddelbart etter implantasjon av egget, så siden du testet negativt vil jeg tro det er starten på mensen. Jeg tror også dette fordi det samme skjedde her, hadde en liten blødning etter samleie 12 dpo og hadde ikke mer blødning før mensen kom 2 dager senere.. Negativ test også. 

Anonymkode: 9807e...795

Trodde festeblødning kom i det egget festet seg jeg, og at kroppen kanskje ikke begynte å produsere hcg etter det 😅 men jeg aner ikke, derfor jeg lurer 😊 takk for svar! 

Anonymkode: 31fc7...cd1

Skrevet

Jeg hadde festeblødning. 12 dager etter eggløsning. Det kom fort, som om det var en vanlig menstruasjon og over med en gang. Ett tørk liksom. 3 dager senere fikk j positiv test

AnonymBruker
Skrevet

Kan absolutt være festeblødning. Har hatt det to ganger selv, en gang 5 dpo og en gang 6 dpo. Da testet jeg svakt positivt hhv 9 og 10 dpo.

Anonymkode: 44e6d...bb3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...