AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #1 Skrevet 1. januar 2022 Jeg mener ikke å høres utakknemlig ut nå! Dette er min og kjæresten sin første jul sammen. Har vært kjærester i 1 år. Jeg ga han en sydenferie som jeg og han skal på til sommeren. Jeg hadde tatt på meg litt ekstra skift så jeg hadde litt penger til overs, og hadde ikke forventet å få noe lignende tilbake. Tilbake fikk jeg en åpnet parfyme som har ligget i leiligheten hans sin vi møttes... og som jeg mistenker tilhørte eksen hans. Uten å høres altfor utakknemlig ut så kommer det litt av at han har fortalt at han tidligere har kjøpt julegave til en FF han hadde fra tinder og hvor fine gaver han ga til eksen. Problemet er ikke at jeg ikke fikk en dyr nok eller bra nok gave, men at han på tidligere juler har tatt seg bryet å kjøpe gave til tinder damer, men hos meg virker det som om han tok det første han fant i leiligheten sin. Er det jeg som overdriver her? Eller er det spesielt gjort fra hans side? Anonymkode: 7428d...d75 6
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 Populært innlegg #2 Skrevet 1. januar 2022 Jeg hadde tatt det opp med han. Du har all grunn til å være irritert for å ha fått en gave som ikke engang er kjøpt med deg i tankene, men som bare har ligget i leiligheten hans og vært kjøpt til en annen. Jeg hadde også blitt sur for at jeg som kjæreste fikk dårligere gave enn hva han har skrytt av å gitt til pulevenner... Det virker bare så nedlatende og hjerteløst! Anonymkode: 82939...cad 53
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #3 Skrevet 1. januar 2022 Jeg hadde også reagert på det. Virker som mange menn generelt er dårlige på gaver og er gjerne i siste liten, men dra nå iallfall på butikken og ikke let i leiligheten hallo 😂 Anonymkode: 354e1...a7d 16
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #4 Skrevet 1. januar 2022 Asså.... jeg mener .. har du ikke merket NOEN tegn til det før, at han ikke bryr seg så mye? At han ikke er så oppmerksom? At han ikke er spesielt tilstede? Hæ? Kjærester i ett år og han er ellers en superfin fyr? Fikk han et lite hjerneslag det øyeblikket han tenkte "uuuum hva skal jeg kjøpe til kjæresten jeg har hatt i ETT år.... hmmm hva liker hun? Oi, etter å ha Vært sammen i ETT år og dette er vår første jul, så vet jeg ikke hva hun ønsker seg og jeg driter i det, men denne gamle mygla parfymen her passer sikkert! " Du jobbet ekstra skift for å gi DERE en sydentur! Hvordan reagerte han da? Eide han skam nok til å fatte hvor stor tabbe han har gjort? Hvis ikke, så tenker jeg at dette er en relasjon hvor du gir og gir og gir og gir og håper på få noe tilbake snart. Anonymkode: 97305...d31 18
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #5 Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg mener ikke å høres utakknemlig ut nå! Dette er min og kjæresten sin første jul sammen. Har vært kjærester i 1 år. Jeg ga han en sydenferie som jeg og han skal på til sommeren. Jeg hadde tatt på meg litt ekstra skift så jeg hadde litt penger til overs, og hadde ikke forventet å få noe lignende tilbake. Tilbake fikk jeg en åpnet parfyme som har ligget i leiligheten hans sin vi møttes... og som jeg mistenker tilhørte eksen hans. Uten å høres altfor utakknemlig ut så kommer det litt av at han har fortalt at han tidligere har kjøpt julegave til en FF han hadde fra tinder og hvor fine gaver han ga til eksen. Problemet er ikke at jeg ikke fikk en dyr nok eller bra nok gave, men at han på tidligere juler har tatt seg bryet å kjøpe gave til tinder damer, men hos meg virker det som om han tok det første han fant i leiligheten sin. Er det jeg som overdriver her? Eller er det spesielt gjort fra hans side? Anonymkode: 7428d...d75 Nå ser jeg dette. Dette er et ALVORLIG AAAAAAAAAALVORLIG RØDT FLAGG!! Skjønner du hva han gjør, dette er manipulering på høyeste nivå. Han har med vilje gitt deg dritt mens han har skrytt av hva han har gjort for andre før. Jeg mener det, dette bør du ikke bli lei deg over eller kimse av, dette er en bevist handling for å se hvor mye dritt du tåler fea ham. Anonymkode: 97305...d31 16
Mezzosoprena Skrevet 1. januar 2022 #6 Skrevet 1. januar 2022 At du ga ham en sydentur har jo ingenting med saken å gjøre - det var vel bare for å framheve deg selv, eller? Sånn sett er jo det altfor mye når dere har vært kjærester så kort tid. Men, han er likevel en drittsekk som gir deg en åpnet parfyme som var kjøpt til en annen dame! 8
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #7 Skrevet 1. januar 2022 Spør om den julegaven er den som har ligget og slengt i leiligheten hans. Får du ja, så revurderer den sydenturen og skifter navn på billetten. Han har ikke peiling på hvordan en oppfører seg mot andre Anonymkode: f9cdd...a58 16
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #8 Skrevet 1. januar 2022 Jeg synes en sydentur om et halvt år er helt feil, ihvertfall. Hadde foretrukket en gammel parfymeflaske over det. Anonymkode: 4d2f1...c73 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #9 Skrevet 1. januar 2022 Jeg fikk en pisker/ mixmaster til vår første jul🤐 etter 1 år. Anonymkode: 1d054...eb1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #10 Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg synes en sydentur om et halvt år er helt feil, ihvertfall. Hadde foretrukket en gammel parfymeflaske over det. Anonymkode: 4d2f1...c73 De har vært sammen i 1 ÅR. Anonymkode: 97305...d31 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #11 Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De har vært sammen i 1 ÅR. Anonymkode: 97305...d31 Hva så? Anonymkode: 4d2f1...c73 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #12 Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva så? Anonymkode: 4d2f1...c73 Det er mer enn 6 mnd, er forhold på ett år så er det ikke unaturlig å ta seg en tur sammen, ei Heller å få det spandert på. Anonymkode: 97305...d31 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #13 Skrevet 1. januar 2022 Det som åpenbart er sårheten her er at du har investert langt mere omtanke, tid og penger i gave til ham enn han har gjort til deg… Hjernen til mannen når han skal fikse gave til dama: hmmmm hadde jeg ikke en damparfyme stående, knall! Den pakker jeg inn selv om den var kjøpt til exn 🤡 Mannen min gjennom 20 år har gjort noen bommerter på bursdags og julegaver men på ingen måte regifta en julegave han har kjøpt til noen andre. Er dere like investert i forholdet? Ser du tegn på at han kanskje ikke er like gira som deg? Anonymkode: c8bbb...584 5
Mezzosoprena Skrevet 1. januar 2022 #14 Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er mer enn 6 mnd, er forhold på ett år så er det ikke unaturlig å ta seg en tur sammen, ei Heller å få det spandert på. Anonymkode: 97305...d31 Les hva folk skriver da: TUREN er om et halvt år... 6
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #15 Skrevet 1. januar 2022 Har han alltid oppført seg som en dritt mot deg? For dette kan da umulig være første gang du ser en sånn likegyldig side? Anonymkode: 30ea4...7ce 4
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #16 Skrevet 1. januar 2022 Sannsynligvis mange fler røde flagg ved denne mannen som du ikke nevner her/ velger å overse Tenk gjennom Anonymkode: 39d03...828 9
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #17 Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Er det jeg som overdriver her? Eller er det spesielt gjort fra hans side? Anonymkode: 7428d...d75 Ja. Din gave er overdrevet. Men det er også speilet gjort fra hans side. Spørs om den ferien blir noe av… Anonymkode: 59d64...4eb 2
Gjest ti10 Skrevet 1. januar 2022 #18 Skrevet 1. januar 2022 Det er veldig spesielt gjort fra hans side. Enten er det som en annen her sier, dvs. han vil se hvor mye dritt du tar fra ham, eller så har han løyet og skrytt av hva han har gitt andre tidligere. Uansett hvor dårlig det står til økonomisk gir man ikke en noe gammel gjenglemt og åpnet dritt man har funnet slengende rundt i leiligheten sin. Da hadde det vært bedre om han var ærlig om dårlig økonomi og hadde gitt hjemmelaget gavekort på massasje, middagslaging eller hva som helst. Men du bør konfrontere ham med det, hvis du ikke allerede har gjort det. Spør direkte hvorfor han ga deg en åpnet, gjenglemt parfyme. Og ikke gi deg før han svarer. Flybilletten skal du ta tilbake etter at du har dumpet ham.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #19 Skrevet 1. januar 2022 Teatrica skrev (3 minutter siden): Les hva folk skriver da: TUREN er om et halvt år... Shit du har rett, Beklager! Anonymkode: 97305...d31
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #20 Skrevet 1. januar 2022 Men jeg står ved at det er røde flagg. Han vet jo at han har skrytt til deg, så gir han med vilje en dårlig gave, det er ikke rett gjort. Anonymkode: 97305...d31 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå