Gå til innhold

Oppfølging til annen tråd: hva fikk du/barna i gave i år som dere tenkte var en skikkelig god gave?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For å bli tidlig ferdig med gaver, er jeg på jakt et skikkelig gode gavetips til unge voksne og ungdommer som dere synes var skikkelig fine, gode og/eller nyttige gaver. 
Gjerne til en rimelig penge og være noe som kan kjøpes gjennom året uten å bli gammel😊 tips..  

Anonymkode: d9d17...86b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Calvin Klein truser/bokser slår ikke feil til ungdommen 😊 Ikke kjempebillig, men ihvertfall en fin og nyttig gave.

Armbånd/øredobber.

Shampoo/balsam. Typisk julegave, men kommer jo godt med.

Krukke med sløyfe, med smågodt oppi.

Konfekt (finnes mange gode, billige(!!) varianter på Rusta som både barn og voksne liker.

Anonymkode: baf00...409

AnonymBruker
Skrevet

Min ungdom ble veldig glad for et sett med akryl- og akvarellmaling, men det forutsetter vel gjerne at man er interessert i sånt. Ikke aner jeg om det blir gammelt heller. 😛

Anonymkode: 91d4f...47f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min 18 åring blir glad for boxere og sokker. Det er noe han aldri kjøper selv 🙂

13 åringen fikk gavekort på kino. Ble veldig fornøyd med det. Og playstation gavekort 

Anonymkode: d6bb7...1b7

Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Calvin Klein truser/bokser slår ikke feil til ungdommen 😊 Ikke kjempebillig, men ihvertfall en fin og nyttig gave.

Armbånd/øredobber.

Shampoo/balsam. Typisk julegave, men kommer jo godt med.

Krukke med sløyfe, med smågodt oppi.

Konfekt (finnes mange gode, billige(!!) varianter på Rusta som både barn og voksne liker.

Anonymkode: baf00...409

ikke kjøp konfekt et år i forveien, det er best fersk. Ikke kjøp det billig heller 🥴

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

For å bli tidlig ferdig med gaver, er jeg på jakt et skikkelig gode gavetips til unge voksne og ungdommer som dere synes var skikkelig fine, gode og/eller nyttige gaver. 
Gjerne til en rimelig penge og være noe som kan kjøpes gjennom året uten å bli gammel😊 tips..  

Anonymkode: d9d17...86b

I fjor ga jeg gave til ung tenåring. Handlet da det var salg og fant et skikkelig sminkesett med skikkelige koster til en god pris. 

Anonymkode: cddd9...0f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...