AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #1 Skrevet 1. januar 2022 For å bli tidlig ferdig med gaver, er jeg på jakt et skikkelig gode gavetips til unge voksne og ungdommer som dere synes var skikkelig fine, gode og/eller nyttige gaver. Gjerne til en rimelig penge og være noe som kan kjøpes gjennom året uten å bli gammel😊 tips.. Anonymkode: d9d17...86b 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #2 Skrevet 1. januar 2022 Calvin Klein truser/bokser slår ikke feil til ungdommen 😊 Ikke kjempebillig, men ihvertfall en fin og nyttig gave. Armbånd/øredobber. Shampoo/balsam. Typisk julegave, men kommer jo godt med. Krukke med sløyfe, med smågodt oppi. Konfekt (finnes mange gode, billige(!!) varianter på Rusta som både barn og voksne liker. Anonymkode: baf00...409
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #3 Skrevet 1. januar 2022 Min ungdom ble veldig glad for et sett med akryl- og akvarellmaling, men det forutsetter vel gjerne at man er interessert i sånt. Ikke aner jeg om det blir gammelt heller. 😛 Anonymkode: 91d4f...47f 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #4 Skrevet 2. januar 2022 Min 18 åring blir glad for boxere og sokker. Det er noe han aldri kjøper selv 🙂 13 åringen fikk gavekort på kino. Ble veldig fornøyd med det. Og playstation gavekort Anonymkode: d6bb7...1b7
Cezanne Skrevet 2. januar 2022 #5 Skrevet 2. januar 2022 15 hours ago, AnonymBruker said: Calvin Klein truser/bokser slår ikke feil til ungdommen 😊 Ikke kjempebillig, men ihvertfall en fin og nyttig gave. Armbånd/øredobber. Shampoo/balsam. Typisk julegave, men kommer jo godt med. Krukke med sløyfe, med smågodt oppi. Konfekt (finnes mange gode, billige(!!) varianter på Rusta som både barn og voksne liker. Anonymkode: baf00...409 ikke kjøp konfekt et år i forveien, det er best fersk. Ikke kjøp det billig heller 🥴 3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #6 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): For å bli tidlig ferdig med gaver, er jeg på jakt et skikkelig gode gavetips til unge voksne og ungdommer som dere synes var skikkelig fine, gode og/eller nyttige gaver. Gjerne til en rimelig penge og være noe som kan kjøpes gjennom året uten å bli gammel😊 tips.. Anonymkode: d9d17...86b I fjor ga jeg gave til ung tenåring. Handlet da det var salg og fant et skikkelig sminkesett med skikkelige koster til en god pris. Anonymkode: cddd9...0f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå