AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #1 Skrevet 1. januar 2022 Hvordan blir slike saker «løst»? Er to sider av saken, som ble anmeldt til politiet. Var et gjensidig «flørteopplegg» der dama plutselig anmeldte meg! Er i sjokk, og forbanna!!! Anonymkode: d3844...ef2
Silva Pluvialis Skrevet 1. januar 2022 #2 Skrevet 1. januar 2022 Du kommer vel inn på avhør for å avgi din forklaring? Ellers er det ikke slik at fordi det var flørt for deg, så var det det for henne. Hun kan ha opplevd hendelsen invaderende, truende og traumatiserende. Hun kan ha følt at du presset deg på og at samtykke ikke forelå. Ikke avvis hennes opplevelse. 10
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #3 Skrevet 1. januar 2022 Man sier sin sak. Om det bare er ord mot ord så vil nok saken bli henlagt. Anonymkode: 4a407...6b6
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #4 Skrevet 1. januar 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan blir slike saker «løst»? Er to sider av saken, som ble anmeldt til politiet. Var et gjensidig «flørteopplegg» der dama plutselig anmeldte meg! Er i sjokk, og forbanna!!! Anonymkode: d3844...ef2 Gjensidig "flørteopplegg"? Jaja, da går det vel bra da. Anonymkode: ac963...523
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #5 Skrevet 1. januar 2022 Gjenferdet skrev (2 minutter siden): Du kommer vel inn på avhør for å avgi din forklaring? Ellers er det ikke slik at fordi det var flørt for deg, så var det det for henne. Hun kan ha opplevd hendelsen invaderende, truende og traumatiserende. Hun kan ha følt at du presset deg på og at samtykke ikke forelå. Ikke avvis hennes opplevelse. Det var samtykke, det vet jeg. Ingenting har skjedd mellom oss, så dette er bare sykt! ts Anonymkode: d3844...ef2 1
Polyester Skrevet 1. januar 2022 #6 Skrevet 1. januar 2022 Sånne saker blir jo som regel henlagt. Til og med voldtektssaker med bevis og vitner blir henlagt så tror ikke du skal tenke så mye på denne ord mot ord-saken. Hva mente hun du gjorde feil? 2
Gjest ti10 Skrevet 1. januar 2022 #7 Skrevet 1. januar 2022 Gjenferdet skrev (1 minutt siden): Du kommer vel inn på avhør for å avgi din forklaring? Ellers er det ikke slik at fordi det var flørt for deg, så var det det for henne. Hun kan ha opplevd hendelsen invaderende, truende og traumatiserende. Hun kan ha følt at du presset deg på og at samtykke ikke forelå. Ikke avvis hennes opplevelse. En ting er at det alltid er to sider av samme sak, og vi har vel alle blitt flørtet med på en måte vi ikke setter pris på. Men fra det til å gå til anmeldelse? Det må da være en av dem som har en meget spesiell oppfatning av hva som egentlig hendte. Kan TS kanskje forklare nøyaktig hvordan de flørtet med hverandre?
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #8 Skrevet 1. januar 2022 Hva i alle dager? Gjensidig flørteopplegg som ble anmeldt? Hvorfor? Hva ble det reagert på? Anonymkode: 9de52...acf 1
anonymLala Skrevet 1. januar 2022 #9 Skrevet 1. januar 2022 Du har flørtet med henne, men mulig hun ikke har flørtet med deg. Hvorfor skulle hun ellers anmelde, tror du? 6
Silva Pluvialis Skrevet 1. januar 2022 #10 Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det var samtykke, det vet jeg. Ingenting har skjedd mellom oss, så dette er bare sykt! ts Anonymkode: d3844...ef2 Jeg må si at jeg blir veldig nysgjerrig på hva som faktisk skjedde. De færreste anmelder en fyr for noe de har deltatt på under samtykke… 3
Mezzosoprena Skrevet 1. januar 2022 #11 Skrevet 1. januar 2022 Du kommer (muligens) til å bli innkalt til avhør, og der kan du fortelle din side av saken. Så blir saken vurdert med alle fakta på bordet, og blir enten henlagt eller går videre til rettssystemet.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #12 Skrevet 1. januar 2022 Jeg vil ikke gå inn på detaljer i fare for å bli gjenkjent. Bare så sykt at politiet blir blandet inn! Hun burde sagt fra til meg, som normale folk gjør 😳 Da hadde jeg skygget banen tvert! Teatrica skrev (3 timer siden): Du kommer (muligens) til å bli innkalt til avhør, og der kan du fortelle din side av saken. Så blir saken vurdert med alle fakta på bordet, og blir enten henlagt eller går videre til rettssystemet. Hva skjer videre i rettssystemet? ts Anonymkode: d3844...ef2
Silva Pluvialis Skrevet 1. januar 2022 #13 Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det var samtykke, det vet jeg. Ingenting har skjedd mellom oss, så dette er bare sykt! ts Anonymkode: d3844...ef2 Hvis du vet at det var samtykke så hvorfor stresse? 3
Mezzosoprena Skrevet 1. januar 2022 #14 Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva skjer videre i rettssystemet? ts Anonymkode: d3844...ef2 Da blir det jo rettssak i tilfelle, der begges forklaring skal tas opp til vurdering. Jeg vet ikke om det finnes andre bevis i saken (som meldinger o.l.) men disse vil også kunne fremvises som bevis i saken. Så blir det opp til dommerne å avgjøre skyld eller ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #15 Skrevet 1. januar 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg vil ikke gå inn på detaljer i fare for å bli gjenkjent. Bare så sykt at politiet blir blandet inn! Hun burde sagt fra til meg, som normale folk gjør 😳 Da hadde jeg skygget banen tvert! ts Anonymkode: d3844...ef2 Slapp av. Som andre nevner blir til og med voldtektssaker med bevis henlagt. Om det bare var gjensidig flørting er dette henlagt på sekundet. Anonymkode: ac963...523 4
Mezzosoprena Skrevet 1. januar 2022 #16 Skrevet 1. januar 2022 Gjenferdet skrev (Akkurat nå): Hvis du vet at det var samtykke så hvorfor stresse? Det er ikke unormalt å bli litt stresset over å bli anmeldt for noe. I slike saker vet man jo gjerne at det bare blir ord mot ord, så det er forståelig. 5
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #17 Skrevet 1. januar 2022 Tusen takk for svar, kan puste ut litt nå 😊 ts Anonymkode: d3844...ef2 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #19 Skrevet 1. januar 2022 7 minutter siden, AnonymBruker said: Slapp av. Som andre nevner blir til og med voldtektssaker med bevis henlagt. Om det bare var gjensidig flørting er dette henlagt på sekundet. Anonymkode: ac963...523 Det sagt, så synes jeg ofte det menn beskriver som gjensidig flørting eller uskyldig morro høres ut som trakassering. Anonymkode: ac963...523 14
anonymLala Skrevet 1. januar 2022 #20 Skrevet 1. januar 2022 (endret) 18 minutter siden, AnonymBruker said: Ingen anmelder noen for å flørte herregud. Tråden er troll eller så har ts grabbed her by the pussy uten samtykke og fortjener å bli anmeldt Anonymkode: a3316...ea6 Ja, det er det jeg lurer på om han har. For som du sier: ingen anmelder noen for uskyldig flørt, så noe har skjedd. Mulig han ikke tar ‘’hint’’ så godt og denne personen har oppfattet han mer truende/manipulerende enn flørtende, om hun ikke har turt å avvise klarere i frykt. Så er det mulig han har tolket hennes ‘’jatting’’ som flørt.. det siste du skal gjøre nå er å kontakte henne i hvertfall. Om dere har en felles bekjent kanskje legge frem saken der, og være åpen for hva du evnt hører derfra. Endret 1. januar 2022 av anonymLala 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå