AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #1 Skrevet 1. januar 2022 Kall meg uerfaren, men jeg har tydeligvis aldri vært borte i gpunkt stimuli før. (Tydeligvis har jeg brukt 20årene i mørke) er det slik det skal kjennes ut som en brennende følelse? Jeg synes aldri at det gir seg eller går over til en annen følelse, og det er såpass intenst at jeg ikke klarer mer enn kanskje 15 min. noen som kanskje har noen tips til meg som jeg kan bruke? Anonymkode: 1c017...554
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #3 Skrevet 1. januar 2022 Ja det kan føles brennende, jeg skjønner godt hva du mener. Jeg tror det er fordi det legger unormalt trykk på urinrøret Anonymkode: f6067...d8e 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #4 Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja det kan føles brennende, jeg skjønner godt hva du mener. Jeg tror det er fordi det legger unormalt trykk på urinrøret Anonymkode: f6067...d8e Glemte å legge til : jeg klarer heller ikke mer enn bare noen få minutter av gangen direkte stimulering på g punktet. Jeg får g punkts orgasme av å veksle på med indre og ytre stimulering og av å bruke muskulaturen innvendig til å presse utover, men må ha hatt 1-2 klitoris orgasmer først før det er mulig å oppnå g punkts orgasme og underlivet er sensitivt nok. Hvis ikke så er det bare denne litt vonde brennende følelsen og ikke noe godt Anonymkode: f6067...d8e 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #5 Skrevet 1. januar 2022 Ja, jeg også opplever det som en litt brennende følelse. G-punktorgasme kan også kjennes litt vond ut, sånn godvond, liksom. Anonymkode: b0217...af1 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #6 Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Glemte å legge til : jeg klarer heller ikke mer enn bare noen få minutter av gangen direkte stimulering på g punktet. Jeg får g punkts orgasme av å veksle på med indre og ytre stimulering og av å bruke muskulaturen innvendig til å presse utover, men må ha hatt 1-2 klitoris orgasmer først før det er mulig å oppnå g punkts orgasme og underlivet er sensitivt nok. Hvis ikke så er det bare denne litt vonde brennende følelsen og ikke noe godt Anonymkode: f6067...d8e Du aner ikke hvor lettet jeg er nå. Tusen takk for dine tips og erfaring! jeg skal teste ut og se om det fungerer. takk ❤️ -ts Anonymkode: 1c017...554
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #7 Skrevet 1. januar 2022 Bamseklemmer skrev (4 timer siden): Har du latexallergi? Nei, har ikke noen allergier heldigvis. -ts Anonymkode: 1c017...554
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #8 Skrevet 1. januar 2022 Ja, kan føles litt sånn, prøv å utløse en orgasme på den måten du er vant med. Da bør det gi seg. Neste gang får du en orgasme først eller er veldig nær før du prøver 2-3 kom-hit-bevegelser med 1-2 fingre. Anonymkode: 47c1b...114
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå