AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #1 Skrevet 1. januar 2022 En tante av meg inviterte søskene sine, deriblant mamma, på nyttårsaften. Barna til tanta mi var også der, som er naturlig. De er på min alder, bare litt yngre, og de er single som meg. Jeg ble ikke invitert fordi da måtte de invitere de andre søskenbarna også, og de kunne ikke være så mange. Jeg syns det er dumt at jeg ikke ble invitert for jeg bor alene og har ingen å være med. De andre søskenbarna mine har samboer og barn og har noen å være med. Er det rett å utelate meg på den måten? Anonymkode: c0a16...ecc
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #2 Skrevet 1. januar 2022 Jeg hadde det fint alene på nyttårsaften, men jeg syns det er dumt å utelate de som er alene og ikke har noen å være med. Anonymkode: c0a16...ecc 9
BlåSwix Skrevet 1. januar 2022 #3 Skrevet 1. januar 2022 Men vet de at du føler deg alene? Har du sagt eksplisitt at du ikke hadde noen denne dagen? 10
Gjest Ghostface Skrevet 1. januar 2022 #4 Skrevet 1. januar 2022 Jeg vil heller slippe i stedet for å være med på avtaler når det gjelder parmiddager. Orker ikke å være en til overs, så er da heller hjemme.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #5 Skrevet 1. januar 2022 Jeg syns det er dårlig gjort, samtidig er jeg som voksen (over 40) og enslig i mange år blitt ganske vant til å være ekskludert fra ting som baserer seg på par, vi med barn, par med barn ect. Har for øvrig feiret nyttår alene flere ganger, syns det kan være ganske fint, det blir hva man gjør det til. Anonymkode: 5a7d0...f2b 4
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #6 Skrevet 1. januar 2022 Du er voksen, og det var sikkert et dumt valg av dem. Men hvis du visste at du kom til å være alene, så kunne du vel ha funnet på noe egenhånd? Laget deg en god middag, og gått ut å sett på rakettene? Anonymkode: 519dd...c73 4
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #7 Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): En tante av meg inviterte søskene sine, deriblant mamma, på nyttårsaften. Barna til tanta mi var også der, som er naturlig. De er på min alder, bare litt yngre, og de er single som meg. Jeg ble ikke invitert fordi da måtte de invitere de andre søskenbarna også, og de kunne ikke være så mange. Jeg syns det er dumt at jeg ikke ble invitert for jeg bor alene og har ingen å være med. De andre søskenbarna mine har samboer og barn og har noen å være med. Er det rett å utelate meg på den måten? Anonymkode: c0a16...ecc Var dine foreldre der? Hvis ikke er dette hundre prosent innafor Anonymkode: 432a2...a5d
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #8 Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Var dine foreldre der? Hvis ikke er dette hundre prosent innafor Anonymkode: 432a2...a5d Ser det står at din mor var der. Da er ser hun du må Være irritert på. Ikke din tante. Din tante har ikke ansvar for at du blir sittende alene Anonymkode: 432a2...a5d
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #9 Skrevet 1. januar 2022 Nei, jeg spurte mamma om jeg kunne være med, men hun sa at tanta mi ikke kunne invitere meg for da måtte hun invitere de andre søskenbarna mine også. Og de andre tantene og onkelene mine ville bli sure om jeg ble invitert og ikke deres barn. Jeg har ingen venner, så jeg må bare være alene, da. Anonymkode: c0a16...ecc
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #10 Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Nei, jeg spurte mamma om jeg kunne være med, men hun sa at tanta mi ikke kunne invitere meg for da måtte hun invitere de andre søskenbarna mine også. Og de andre tantene og onkelene mine ville bli sure om jeg ble invitert og ikke deres barn. Jeg har ingen venner, så jeg må bare være alene, da. Anonymkode: c0a16...ecc Du har ingen venner? Hvor gammel er du? Man må jobbe for å få venner. Invitere kollega, medstudenter etc. på noe - slik utvikler man vennskap. Anonymkode: 55a5f...94e
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #11 Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Du har ingen venner? Hvor gammel er du? Man må jobbe for å få venner. Invitere kollega, medstudenter etc. på noe - slik utvikler man vennskap. Anonymkode: 55a5f...94e Jeg er 35. De jeg kjenner er opptatt med samboer og barn, og jeg er sjenert og har ikke lett for å bli kjent med andre. Jeg liker best å bli kjent med noen få som jeg er veldig nær. Klarer ikke mange overfladiske vennskap. Blir mobbet på jobben, så planen er å holde ut i jobben frem til sommeren, ta meg en lang ferie og finne en annen jobb til høsten. Anonymkode: c0a16...ecc
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #12 Skrevet 1. januar 2022 Ja, synes det var dårlig gjort Anonymkode: 2c52b...33d
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #13 Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er 35. De jeg kjenner er opptatt med samboer og barn, og jeg er sjenert og har ikke lett for å bli kjent med andre. Jeg liker best å bli kjent med noen få som jeg er veldig nær. Klarer ikke mange overfladiske vennskap. Blir mobbet på jobben, så planen er å holde ut i jobben frem til sommeren, ta meg en lang ferie og finne en annen jobb til høsten. Anonymkode: c0a16...ecc Engasjer deg i noe. En aktivitet eller hobby hvor du kan treffe andre. Det er utallige Facebookgrupper i ulike byer som heter Hey Girl, hvor man kan bli kjent med andre. Også på din alder og eldre. Hvis du ønsker deg venner og et bedre liv, så må du aktivt gjøre noe for det selv. Jeg har også venner som er opptatt med samboer og barn, men de har tid til en gåtur eller finne på noe en kveld hvis man spør. Det blir hva man gjør det til. Anonymkode: 55a5f...94e 2
Ukjentkjendis Skrevet 1. januar 2022 #14 Skrevet 1. januar 2022 Jeg spekulerer bare, men kanskje tanten din var redd at du hadde korona...noen i byen hørte deg å hoste? Spredt ryktet raskt som sladder? Vi vet jo ikke hvorfor! Det finns tusenvis av mulige forklaringer, det er bare å gjette...
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #15 Skrevet 1. januar 2022 Ukjentkjendis skrev (1 minutt siden): Jeg spekulerer bare, men kanskje tanten din var redd at du hadde korona...noen i byen hørte deg å hoste? Spredt ryktet raskt som sladder? Vi vet jo ikke hvorfor! Det finns tusenvis av mulige forklaringer, det er bare å gjette... Det er ikke pga korona og jeg bor langt utenfor en by. Mamma pratet jo med tanten min. Det er pga de andre søskenbarna mine og foreldrene deres. Anonymkode: c0a16...ecc
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #16 Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Engasjer deg i noe. En aktivitet eller hobby hvor du kan treffe andre. Det er utallige Facebookgrupper i ulike byer som heter Hey Girl, hvor man kan bli kjent med andre. Også på din alder og eldre. Hvis du ønsker deg venner og et bedre liv, så må du aktivt gjøre noe for det selv. Jeg har også venner som er opptatt med samboer og barn, men de har tid til en gåtur eller finne på noe en kveld hvis man spør. Det blir hva man gjør det til. Anonymkode: 55a5f...94e Ja, men dette handlet om nyttårsaften, at jeg ikke ble invitert med familien. Anonymkode: c0a16...ecc
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #17 Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ja, men dette handlet om nyttårsaften, at jeg ikke ble invitert med familien. Anonymkode: c0a16...ecc Du er 35. Du er ikke et barn lenger. Og dine foreldre er ikke obligert til p ta med deg i selskap. Her må det være diagnose inni bildet. For ingen voksne friske mennesker tenker som du i denne situasjonen. Anonymkode: 83477...ea5 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #18 Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ikke pga korona og jeg bor langt utenfor en by. Mamma pratet jo med tanten min. Det er pga de andre søskenbarna mine og foreldrene deres. Anonymkode: c0a16...ecc Din mor burde ha feiret med deg alene. Men du kan ikke klandre din tante Anonymkode: 432a2...a5d
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #19 Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Du er 35. Du er ikke et barn lenger. Og dine foreldre er ikke obligert til p ta med deg i selskap. Her må det være diagnose inni bildet. For ingen voksne friske mennesker tenker som du i denne situasjonen. Anonymkode: 83477...ea5 Herregud..skjerp deg. Anonymkode: ea038...8c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå