Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ref tråden om stedatteren som dusjer i en 30 minutter, og flere mener dette er helt normalt. Er det virkelig det? 

Jeg har langt krøllete svært tykt hår, så det står ikke på det. Har ikke sjans til å vaske det på treningssenter el fordi strålen i dusjen der ikke får skyllet godt nok. Men hjemme bruker jeg maks ti minutter i dusjen. Sjamponerer, tar i hårkur som virker mens jeg vasker kropp, skyller. 

I den andre tråden bruker folk ti minutter på shampoo? 

Hva gjør dere egentlig der så lenge? 

Anonymkode: e7bf2...b85

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varierer. Har jeg god tid er det godt med en god halvtime i dusjen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den gang jeg hadde tykt langt hår kunne jeg kanskje strekke det til 15 minutter. Nå er jeg hårløs og ligger på ca 5 minutter.

Anonymkode: 21b0d...cce

AnonymBruker
Skrevet

Normalt 2-3 minutter hver morgen. 5 min om jeg skrubber. Opp mot 10 om jeg vasker hår (langt og tykt, med kur). Som deg gjør jeg noe hele tiden når jeg først er i dusjen, for det er så kjedelig. 

Men ligger gjerne i badekaret en times tid flere ganger i uka... 

Anonymkode: b0352...eae

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror jeg bruker rundt 20 minutter på selve dusjingen. Jeg dusjer ikke hver dag, da jeg ikke jobber så jeg trenger ikke det. Men når jeg da dusjer, så bruker jeg klut og vasker meg ordentlig grundig fra topp til tå. Vasker også håret og har i balsam etterpå. Skyller nøye før jeg skrur av og sier meg ferdig med "renselsen".

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg dusjer i 5-10 min. Full kroppsvask, sjampo to ganger i håret og balsam etterpå. Noen ganger barberer jeg intimsonen/ skyller av hårfjerningskrem. Da kan det kanskje ta litt lenger tid, men aldri mer enn 15 min. Synes det er drit kjedelig å dusje, så kunne ikke falle meg inn å bare stå der🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 69910...9e8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dusj er en ting jeg bruker lett en halvtime på, om jeg har hatt langt eller kort hår spiller ingen rolle.  Hva jeg gjør? Vel jeg sjamponerer, jeg tar av og til hårkur, jeg shaver, jeg tar kroppskrubb, nei ikke hver gang men ofte nok. Jeg liker å bruke tid i dusjen. Er frysepinn til vanlig så å stå i den varme dusjen er ubeskrivelig deilig. Jeg bor aleine og slipper å ta hensyn til at krety og plety står i kø på at jeg skal bli ferdig. Jeg hører på musikk og tar min tid..

Anonymkode: 56f83...8a5

• Liker 7
Skrevet

Kommer helt an på. Noen ganger kan jeg lett dusje i 30 min, mens andre ganger bruker jeg 5 min. 
Bruker jeg lang tid så vasker jeg håret, barberer meg, varmer opp en stiv kropp en kald vinterdag

Skrevet (endret)

Blir nok fort minst 10min.. Lang varm dusj er deilig :)

Endret av LeneXCII
Skrevet

Dusjer stort sett 8-10 minutter om morgenen før jobb. I helgene dusjer jeg ihvertfall i 20 minutter, noen ganger 30. Elsker å dusje, så varmt vann som mulig, og hører alltid på musikk mens jeg danser/synger med 😂 Hadde jeg hatt tid ville jeg dusjet lengre når jeg skulle på jobb. Selve vaskingen eventuelt barbering tar jo ikke så lang tid, men jeg koser meg. 

Gjest Ghostface
Skrevet

Tar under 10 min. Orker ikke å stå der og bruke opp varmvann, vil bare bli ferdig.

AnonymBruker
Skrevet

Måtte ta tiden etter at jeg leste den tråden😅 Bruker 22min når jeg vasker håret. Uten hårvask vet jeg ikke helt.

Anonymkode: ba27f...9e1

• Liker 1
Skrevet

5-15 minutter

Gjest BrittEkeberg
Skrevet

Uten hår på hodet og kroppen 5-8 minutter. Syns det er deilig å bare stå under rennende varmt vann. Da jeg hadde langt hår 10-15 minutter. 

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke tatt tiden, men tenker ca 5-8 min, såpe inn og skylle av! Et par min mer om jeg vasker håret.

Kjedelig å dusje, så bruker ikke mer enn nødvendig tid.

Anonymkode: bcf30...6c1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker 30 minutter, selv uten å vaske håret. Har dusj jeg kan sitte i, veldig deilig å bare sitte der og varme seg ❤️

Anonymkode: 5a3bb...702

Gjest Warrior
Skrevet

Tar aldri tiden, men dusjer ofte lenge fordi det er så deilig å dusje😍 

AnonymBruker
Skrevet

Bruker kanskje 6 minutter om jeg bare gjør det vanlige, men om jeg f.eks skal barbere meg eller ta hårkur bruker jeg kanskje ti minutter. Er dritkjedelig å dusje så jeg prøver jo å gjøre det ferdig så fort jeg klarer.

Anonymkode: 4d0b6...7db

• Liker 1
Skrevet

Har halvlangt hår og vasker håret i 2 omganger som regel, da bruker litt under 4 min. 

Skrevet (endret)

Før kunne jeg sikkert være oppi 1,2,3 timer i nærmere 40 grader.

Endret av Tvillingsjel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...