AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #1 Skrevet 1. januar 2022 Spør for en venn. Anonymkode: 6ec31...7d9
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #2 Skrevet 1. januar 2022 Jeg hadde bare sagt hei og gått. Anonymkode: d1323...bc3 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #3 Skrevet 1. januar 2022 En jente som plaget livet av meg da jeg var barn. Gikk løs på meg på skoleveien om hun fikk tak i meg. Hun var helt forferdelig. Tror hun tok ut all aggresjonen sin på meg, for antageligvis ble hun mobbet og ertet selv, da hun var temmelig tjukk, fregnete og rødhåret og skikkelig stygg. Så dermed tok hun igjen på noen som var mindre enn seg selv. Hadde jeg blitt stilt overfor henne i dag, hadde jeg nok brølt til henne 'din jævla hurpe' eller noe. I voksen alder ellers har jeg ingen erkefiender eller fiender overhodet. Anonymkode: a3511...bd6 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #5 Skrevet 1. januar 2022 Ville behandlet henne/han som luft. Anonymkode: 6bde5...4b5 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #6 Skrevet 1. januar 2022 Gått rett forbi og behandlet hun som luft Anonymkode: da787...2e0 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #7 Skrevet 1. januar 2022 Bor i samme by, og ser henne av og til. Overser henne det meste av tiden, men hvis hun snakker først svarer jeg høflig. Hun presenterte meg som "skolevenninne" en gang og da rettet jeg det til "vi gikk i samme klasse ja". Men ut over det er det litt vann under broa for meg. Jeg har et fantastisk liv med mann, barn og jobb. Anonymkode: 28c8c...ea4
Gjest SVK Skrevet 1. januar 2022 #8 Skrevet 1. januar 2022 Jeg hadde latt som jeg skulle ta han i hånda og akkurat i det han skal ta meg i hånda så tar jeg hånda tilbake og opp i håret mitt og ser kul ut.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #9 Skrevet 1. januar 2022 Jeg hadde sagt hei, gått videre og på ingen måte latt vedkommende få merke hvilket ubehag det ga meg å se ham. Så ville jeg nok vært satt ut en stund etterpå, trenge en god klem fra min kjære, og så ville jeg etterhvert puste ut og klare å tenke at det er godt at vedkommende er historie, og ikke lenger kan skade meg. Føle takknemlighet i forhold til det. Anonymkode: 5e4c2...eff 1
Entern Skrevet 1. januar 2022 #10 Skrevet 1. januar 2022 Tror jeg ville ignorert vedkommende. HÅPER jeg ville ignorert vedkommende. 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #11 Skrevet 1. januar 2022 Kommer litt an på situasjonen. Mest sannsynlig hadde jeg latet som jeg ikke så henne. Eventuelt ville jeg gjort som med alle andre jeg misliker sterkt, nemlig vært superoverhyggelig. Det pleier å forvirre folk. Anonymkode: ec5de...84e 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #12 Skrevet 1. januar 2022 Ikke latet som jeg ikke hadde sett. Sett og oversett. Kanskje rynket på nesen. Anonymkode: dfbc1...7e6 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #13 Skrevet 1. januar 2022 Jeg hadde sagt "tjenare gubben" og så slått til vedkommende hardt i ansiktet. Anonymkode: 752df...4dd 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #14 Skrevet 1. januar 2022 Jeg har ikke fiender men jeg ble antastet på julebordet på jobb, og jeg mener jeg ble neddopet for jeg drakk 3 øl og fikk blackout. Jeg våknet til liggende på magen på gulvet mens en litauer fiklet med underlivet mitt, strømpebuksen var dratt ned. Jeg gav beskjed til sjefen men det ble ikke gjort noe med det da han var favoritten. Jeg stirret vedkommende i øynene hver gang jeg traff han på jobb i ettertid. Jeg har sett ham et par ganger i fritiden, da har jeg bare stirret dumt på ham som den idioten han er. Anonymkode: c1159...cd6 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #15 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har ikke fiender men jeg ble antastet på julebordet på jobb, og jeg mener jeg ble neddopet for jeg drakk 3 øl og fikk blackout. Jeg våknet til liggende på magen på gulvet mens en litauer fiklet med underlivet mitt, strømpebuksen var dratt ned. Jeg gav beskjed til sjefen men det ble ikke gjort noe med det da han var favoritten. Jeg stirret vedkommende i øynene hver gang jeg traff han på jobb i ettertid. Jeg har sett ham et par ganger i fritiden, da har jeg bare stirret dumt på ham som den idioten han er. Anonymkode: c1159...cd6 Dette burde du anmeldt! Anonymkode: 6bde5...4b5 3
SoWhat? Skrevet 2. januar 2022 #16 Skrevet 2. januar 2022 (endret) Min eneste fiende (som jeg vet jeg har i det minste), sitter bak gitter og lås og slå. Og der blir han i mange år. Hadde jeg hatt en annen fiende, så ville jeg glodd vedkommende i øya, og ikke sluppet blikket 🙂 det er effektivt Endret 2. januar 2022 av SoWhat?
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #17 Skrevet 2. januar 2022 Ignorert og gått min vei Anonymkode: 54641...ce3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #18 Skrevet 2. januar 2022 Har man erkefiender i det virkelige liv? Anonymkode: 46e14...e6f 4
Michaelhe Skrevet 2. januar 2022 #19 Skrevet 2. januar 2022 Jeg har lært av min eldre bror. En dag var vi ute og kjørte i hans bil. Plutselig la vi merke til at bilen manglet frostvæske. Han sa det var et lite problem, men det holdt til han fikk den på verksted. Verksted, sa jeg? Dette kan du vel fikse selv? Orker ikke, svarte han. Jeg leier heller hjelp og slapper av med litt vin. Har andre ting å tenke på.
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 2. januar 2022 #20 Skrevet 2. januar 2022 Da hadde jeg, bare latet som vedkommende var luft.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå