Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heihei! Ekle detaljer!!
Denne slimproppen…. Noen som har erfaringer her å dele? 
Var på do, og når jeg da tørket meg så kom det slim på papiret. Gjennomsiktig, veldig elastisk og langt🤢 

Hadde sex igår kveld, men aldri opplevd at sperm har kommet ut kvelden etter så slimete? Da renner det gjerne som tynn utflod. 
Noen erfaringer her? :) 

Anonymkode: bd2cf...05c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Heihei! Ekle detaljer!!
Denne slimproppen…. Noen som har erfaringer her å dele? 
Var på do, og når jeg da tørket meg så kom det slim på papiret. Gjennomsiktig, veldig elastisk og langt🤢 

Hadde sex igår kveld, men aldri opplevd at sperm har kommet ut kvelden etter så slimete? Da renner det gjerne som tynn utflod. 
Noen erfaringer her? :) 

Er forresten snart 36 uker på vei! 

AnonymBruker
Skrevet

Det kan være litt av slimproppen, helt vanlig at slimproppen går litt etter litt mot slutten. Det er veldig MYE slim i slimproppen, så hele har i hvert fall ikke gått. Min slimpropp var vel på størrelse med 1-2 boller/rundstykker (det var det første jeg kom på😅) så det er nok ikke sånn at slimproppen din har gått nå.

Anonymkode: 7fa7d...c22

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det kan være litt av slimproppen, helt vanlig at slimproppen går litt etter litt mot slutten. Det er veldig MYE slim i slimproppen, så hele har i hvert fall ikke gått. Min slimpropp var vel på størrelse med 1-2 boller/rundstykker (det var det første jeg kom på😅) så det er nok ikke sånn at slimproppen din har gått nå.

Okei! Takk for svar😁 En hel bolle har ikke kommet enda haha! Regner med at det er blod og gørr itillegg til bare slim, så betyr vel lite-noe som er helt greit. Han kan vente på seg litt til😅

AnonymBruker
Skrevet

Sæd kommer alltid ut slimete om det ligger inni en stund. Trenger ikke ha noe med slimproppen å gjøre, den er ikke blank. Mer blodig og tåkete og mer fast. Ikke lang men mer mot gummi ish enn mot slim.

Slimproppen var aldri stor hos meg ned noen av mine, men kjenner igjen det du skriver etter sex om jeg ikke får ut alt etterpå. Minner ikke om noen av mine slimpropper ihvertfall. 

Anonymkode: aca48...f42

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Okei! Takk for svar😁 En hel bolle har ikke kommet enda haha! Regner med at det er blod og gørr itillegg til bare slim, så betyr vel lite-noe som er helt greit. Han kan vente på seg litt til😅

Jeg blødde samtidig, ja, og fødselen starter under to døgn etter at slimproppen begynte å gå. Men dette med slimproppen og om det er et tegn på fødsel er veldig individuelt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Sæd kommer alltid ut slimete om det ligger inni en stund. Trenger ikke ha noe med slimproppen å gjøre, den er ikke blank. Mer blodig og tåkete og mer fast. Ikke lang men mer mot gummi ish enn mot slim.

Slimproppen var aldri stor hos meg ned noen av mine, men kjenner igjen det du skriver etter sex om jeg ikke får ut alt etterpå. Minner ikke om noen av mine slimpropper ihvertfall. 

Okei. Mulig det bare var det da.. Aldri opplevd sæd slik før, men kanskje jeg bare ikke har sett det. 

AnonymBruker
Skrevet

Drt kan godt være deler av slimproppen. Jeg fikk ikke ut to boller 😂 men det var en gelé/gummiaktig "rull" på vel 5-6 cm lengde og kanskje 1 cm diameter. Samme farge og utseende som gelatin egentlig. Startet med slim slik som hos du, men vannet mitt gikk samtidig så da kom denne ut, og deretter mer løst slim. Da jeg var på sykehuset.

Anonymkode: 5f6e9...b45

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Drt kan godt være deler av slimproppen. Jeg fikk ikke ut to boller 😂 men det var en gelé/gummiaktig "rull" på vel 5-6 cm lengde og kanskje 1 cm diameter. Samme farge og utseende som gelatin egentlig. Startet med slim slik som hos du, men vannet mitt gikk samtidig så da kom denne ut, og deretter mer løst slim. Da jeg var på sykehuset.

Anonymkode: 5f6e9...b45

Åja! Hvor langt var du på vei? :) Håper ikke han har tenkt seg ut enda! Men er ganske moden, har dog skjønt at man kan gå moden leenge!

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt noen kynnere nå, sammen med murringer også. Alt dette vi skal gå gjennom uten å skjønne noe🤪

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kom enda mer nå.. Er gummi ish som er veldig fast. Aldri sett sæd så fast i formen før😅 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...