AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #1 Skrevet 1. januar 2022 Enten tilfeldige eller folk jeg har i kontaktene mine? Ble plutselig redd for det. Har nettopp begynt å bruke den. Anonymkode: fdde1...c02
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #2 Skrevet 1. januar 2022 Nei, det kan de ikke. Kan du se andre sine bilder og dokumenter i Onedrive? Ikke det, nei. Anonymkode: 09390...73d
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #3 Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, det kan de ikke. Kan du se andre sine bilder og dokumenter i Onedrive? Ikke det, nei. Anonymkode: 09390...73d Går an å svare litt mindre frekt. Jeg bruker også one drive og når jeg skal laste opp dokumenter til mailer så står det last opp fra datamaskin og legg til fra one drive så spørsmålet til TS var helt legitimt. Jeg har lurt på det samme Anonymkode: b6bdc...b7d
Pachka Sigaret Skrevet 1. januar 2022 #4 Skrevet 1. januar 2022 Hvis det er en privat konto så kan ikke andre se dine filer med mindre du har delt dem, men hvis det er en jobb-konto eller en utdannings-konto, så kan administrator teknisk sett se dine filer hvis dem vil. Dette fordi du ikke eier kontoen din, den eies av din organisasjon. Så det er noe å tenke på hvis du vil bruke jobbens lagring til dine private filer... Hvis noen gjør dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå